نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
یحیی گل‌محمدی از فدراسیون فوتبال شاکی شد/ درخواست غیرمنتظره سرمربی پرسپولیس از قلعه‌نویی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری خود پیش از دیدار با الدحیل از فدراسیون فوتبال خواست، اردوی تیم ملی در فیفا دی بعدی را لغو کند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری خود پیش از دیدار با الدحیل از فدراسیون فوتبال خواست، اردوی تیم ملی در فیفا دی بعدی را لغو کند.

وی اظهار داشت: از فدراسیون فوتبال، مربیان تیم ملی و همه باشگاه‌ها می‌خواهیم فیفادی آینده را لغو کنند و به فکر باشگاه‌های ایران باشند زیرا فوتبال باشگاهی ما شرایط خیلی سختی دارد. برگزار نشدن مسابقات هم به باشگاه‌ها ضربه می‌زند و هم به تیم ملی. امیدوارم تصمیم خوبی در این رابطه گرفته شود و فردا هم یک بازی خوبی از طرف بازیکنان ما باشد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بهمن DE ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    مربی ایرانی در توجیه شیکستهاشون نابغه ان نابغه عقب افتاده
  • هوادار فوتبال IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    شک نکنید که این برنامه ریزی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به ضرر فوتبال شد چون نه تیم امید و نه تیم ملی چه در بازیهای آسیایی و چه جام ملت‌ها حتی سوم هم نخواهند شد چون دو مربی بی کفایت بی سواد و فاقد دانش روز فوتبال هستند و فدراسیون فوتبال با طناب پوسیده قلعه نویی خودش را نابود خواهد کرد.
  • بغض یایا در پشت فرمان IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    جماعت همیشه طلبکار و در راس اون یایا مو مصنوعی. کل لیگ و تمام تیم ها و تیم ملی امید و فدای تیم لنگ که قطعا مفتضحانه از اون حذف میشه کردند به خاطر مصدومیت چند تا بازیکن این تیم واینکه فشار روشون نباشه حالا طلبکار هم هستند . اگه سه چها روز یکبار برات بازی میزاشتن که جور دیگه ناله میزدی و بغض میکردی. سیاه باز تمام دوران خودتی
    • زهرا IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
      خجالت آوره این حرفهای زشتی که به آقا یحیی امپراطور زدی واقعا زشته و ما تعجب میکنیم که خبرورزشی چرا باید این حرفهای زشت رو منتشر کنه آقا یحیی خیلی با شخصیته این حرفهای زشتی که به ایشون زدی فقط میتونه از روی کینه و عقده های روانی باشه بازی در لیگ قهرمانان آسیا و تیمهای تا بن دندان مسلح خیلی مهم و سخته چرا شما بیدلیل به آقا یحیی توهین میکنی خیلی زشته این کارت
  • اندیشه IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    آقای مربی، شنیدم گفتید چرا تعطیل می کنید و باز گفتید همین تیم نصر سعودی، هر سه روز بازی داشت. خدایی سالها و دفعات قبل هر بار خواستن تعطیلتون نکنن و یا نکردن! گله و ناله و شکایت و اعتراض داشتید که: آآآی به فکر ایران باشید! این تیمها نماینده ایران هستند؟! لطفاً روی یک شاخه بنشینید ببینم کجایید هوادارا حمایتتون کنن.
  • خایدالو IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    اگه بازی لیگ برگزار بشه میاد. ناله می‌کنه که من بازیکن دادم تیم امید اگه نشه اینطوری ناله می‌کنه اصلا چطوره همه تیم ها نتیجه شون سه هیچ به نفع شما بزنن همه راحت شیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی