نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
الگوی لیورپول برای ما/ هیچکس نگفت که نمی‌خواهند ما جام بگیریم!/ کار درست همه جای دنیا یکی‌ست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاقی که در رقابت‌های این هفته لیگ برتر افتاد فاصله فرهنگی ورزش ما با دنیا را به خوبی نشان می‌دهد.

لیگ برتر انگلیس بزرگترین و مهم‌ترین لیگ دنیاست. جایی برای اصل رقابت که همه در آن مدعی هستند و وسط این همه مدعی ما «بیگ سیکس» را داریم.

شش تیم بزرگی که همیشه و در هر شرایط مدعی همه جام‌ها هستند طی سالهای اخیر منچستر سیتی با استخدام «گواردیولا» فاصله زیادی با سایر رقبا ایجاد کرده اما پنج تیم بزرگ دیگر همیشه هستند!

این هفته دو تیم از این شش تیم جدالی رو در رو داشتند و لیورپول با یک گل دقیقه آخر به تاتنهام باخت. لیورپول ۱۰ نفره بود و بازی بدون گل که یک گل زد اما کمک داور به اشتباه آن را رد کرد.

گل لویٔیز دیاز توسط کمک‌داور مردود اعلام شد و در میان بهت لیورپولی‌ها، با وجود درست بودن گل، صحنه حتی به وی‌ای‌آر هم نرفت تا اتحادیه داوران وادار به اعتراف به اشتباه شود.

بعد از مسابقه ببینید که فدراسیون و سازمان لیگ انگلیس چه بیانیه‌ای دادند! اتحادیه داوران لیگ برتر انگلیس در بیانیه‌ای به این اشتباه اذعان و با خطای انسانی خواندن آن، به نوعی مراتب عذرخواهی خود را به لیورپولی‌ها برسانند: «اتحادیه داوران خطای انسانی قابل توجه در مسابقه تاتنهام - لیورپول را تایید می‌کند و بلافاصله پس از پایان بازی با لیورپول ارتباط برقرار خواهد کرد تا این اشتباه را تایید کند.»

اما رفتار بازیکنان، مربیان و هواداران لیورپول در جریان بازی و پس از آن را هم ببینید! هیچکس حتی یک کلمه از داوری حرف نزد، هیچکس پای دست‌های پشت پرده را وسط نکشید و هیچکس نگفت که نمی‌خواهند ما جام بگیریم!

البته که مقایسه دستمزد بازیکنان ما با انگلیس قیاس مع الفارغ است اما در همین ایران هم فوتبالیست‌ها به نسبت سطح زندگی مردم دستمزدهای کلانی می‌گیرند. این درست که ما امکانات و زیرساخت‌های آنها را هم نداریم و این هم درست که فرهنگ ما با آنها متفاوت است اما کار درست که همه جای دنیا یکیست!

کاش روزی برسد که بازیکنان و مربیان ما در عمل هم حرفه‌ای باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی