نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
پیشنهاد عجیب به تیم گل‌محمدی/ مخالفت پرسپولیس با خروج از ورزشگاه آزادی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان باشکاه پرسپولیس مخالف انتقال بازیهای خانگی به ورزشگاه دیگری هستند.

در حالی که شایعاتی پیرامون انتقال بازیهای خانگی پرسپولیس به ورزشگاه دیگری وجود دارد اما باشکاه پرسپولیس تمایلی به خروج از استادیوم بزرگ شهر تهران ندارد.

سرخپوشان که دو بازی خانگی با الدحیل و استقلال تاجیکستان دارند، در فرم مجوز حرفه‌ای خود تنها ورزشگاه آزادی را به عنوان استادیوم خانگی معرفی کردند.

طبیعتا برای برگزاری بازی در محلی دیگر، نیاز به بازرسی مسئولان ای اف سی وجود دارد و از این رو و باتوجه به زمانبر بودن این فرایند، باشگاه پرسپولیس تمایلی به تغییر ورزشگاه ندارد.

همچنین پرسپولیس به هیچ وجه علاقمند میزبانی در خارج از کشور یا شهرهای دیگر نیست و ترجیح می‌دهد هرطوری که شده در ورزشگاه آزادی به میدان برود.

این در حالی است که گفته می‌شود مسئولان ورزش ایران قصد دارند چمن آزادی را زیر کشت ببرند که این موضوع حداقل چهار ماه ورزشگاه را بلا استفاده می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • اندیشه IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    به فال نیک می گیریم تا همه دنیا شرایط تنها و بزرگترین استادیم رسمی کشور! استادیوم آزادی رو ببینن اونوقت از مردم تا رئیس جمهوری به همه بر بخوره بلکه هم یه فرجی حاصل بشه برای تغییرات. یکیش که فعلا حاصل شد و ریاست محترم جمهور دستور ساخت ورزشگاه جدید رو دادن.
    • کوروش کبیر IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
      بعله ریاست مححححترم ! جمهور قبل از انتخابشون هم قولهای زیادی دادند خودت یه بررسی بکن ببین چند تاش عملی شده
  • اندیشه IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    اونهایی که میگن ارتباط با بقیه دنیا چه مزیت هایی داره؟! و اونهایی که از ارتباط با عربستان گله داشتند و دارند گوشی دستشون اومد چه اتفاق مبارکی داره می افته؟ هیچی دیگه تیمهای سعودی با ابر بازیکنان بین المللی به ایران اومدن و میان. دنیا امکانات حقیرانه مردم ایران رو دید. مسئولان بهشون برخورده(یا انشاالله بر میخوره) اونوقت به فکر اصلاح می افتن. تهش اینکه برای ورزش کشور و بالطبع مردم خیلی هم سود داره. آرتین جان زهرابی یه مطلب بنویس در این باره. رساتر از مطلب من. چون شما اگر بنویسی میشنون من بگم لابد نفوذی مزدور قلم به مزد یکی از کشورهای بیگانه ام.
  • عدالت خواه IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    وقتی دارو ندارن، کمکه فدراسیون رو ندارن، و از امدادهای غیبی بی‌نصیب هستن، باید هم از بازی کردن در زمینه های هموار فراری باشن.!
  • احمد IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    چهل سال طول کشید تا این استادیوم خراب شد.پس چهل سال هم طول می کشد تااستادیوم نو بسازیم
  • عرفان IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    بهترین چمنم کاشتن ۴ ماه زمان نمیخواد. این هزار بار...
  • بهروز وثاقی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    استادیوم آزادی پنجاه وپنج ساله همه استفاده ها رو ازش کردیم ناشکری بعضی ها حالا یه استادیوم بسازین که بیست سال جوابگو بازیها مراسمات بین‌المللی باشه یکی مثل نیمار ابرومند رو نبره بخدا خجالت کشیدیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی