نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
چشم فوتبال اصفهان و ایران به مهدی تاج/ حالا عیار نفوذ این اصفهانی در AFC مشخص می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در طول سال‌های اخیر بارها از حضور مهدی تاج به عنوان نایب رئیس AFC به عنوان یکی از اهرم‌های فشار کشورمان در کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت شده است.

پیرو اتفاقات غیر منتظره در شامگاه دوشنبه دهم مهرماه در ورزشگاه نقش جهان همچنان جامعه فوتبال کشورمان در شوک به سر می‌برد.

پس از امتناع تیم الاتحاد عربستان از حضور در زمین ورزشگاه نقش جهان اصفهان و عدم رویارویی با تیم سپاهان این موضوع به یکی از دغدغه‌های اصلی اهالی فوتبال، به ویژه طرفداران این ورزش در اصفهان تبدیل شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که خودش نیز از اهالی استان اصفهان به شمار می‌رود در حال حاضر نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز بوده و حالا طرفداران فوتبال به ویژه اصفهانی‌ها توقع دارند تا از نفوذ خود در ارتباط با مسائل فوتبالی در AFC استفاده کند.

موضوعی که طی سال‌های اخیر پس از بازگشت مهدی تاج به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال همواره از آن به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند این مدیر در راس فدراسیون فوتبال یاد شده است.

این در شرایطی است که همواره لابی اعراب در هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان یکی از اهرم‌های قدرتمند برای به کرسی نشاندن صحبت‌هایشان مطرح بوده است.

اما حالا و در شرایطی که اتفاق عجیب و نادری در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای نماینده کشورمان رخ داده انتظار می‌رود مهدی تاج و دیگر عوامل فدراسیون فوتبال کشورمان در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار بگیرند تا حقی از تیم سپاهان ضایع نشود.

ناگفته نماند؛ ظرف ۲۴ ساعت گذشته برخی اصحاب رسانه و افراد نزدیک به کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقدند با توجه به برخی گزارش‌ها از سوی باشگاه سعودی به AFC کار برای تیم سپاهان سخت شده و می‌طلبد که نمایندگان فوتبال کشورمان با قدرت از حیثیت فوتبال ایران و نماینده اصفهانی این رشته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دفاع کنند.

در همین ارتباط بخوانید: فدراسیون عربستان تمام قد از الاتحاد حمایت کرد، اما... چرا فدراسیون فوتبال ایران سکوت کرده است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۰
  • مراد IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    اگر به تاج بگین او سفارش میکند به نفع باشگاه عربستان مهدی تاج مثبت نیست
  • جاناتان IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    هنوزم از این دونفر عیار میخواین ؟ هردوشون فقط در خدمت مافیای لنگ بودن حتی به سپاهان هم نتونستن به اندازه لنگ خدمت کنن
  • کوروش کبیر IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    اینکه آقای تاج از حق و حقوق و حیثیت فوتبال ایران دفاع کند تا خدای ناکرده حقی از این تیم بزرگ ضایع نشود جای خود اما اگر ما توقع داشته باشیم که جناب تاج از نفوذ خودش در AFC استفاده کند و قانون را زیر پا بگذارد توقع بیجائیست
    • پدرام CA ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
      موقعی که میخواست دوباره بیفته به جون فوتبال ایران میزان قانون مداری ایشون که اصلا شرایط کاندید شدن رو نداشت مشخص شد.
  • سپاهان قهرمان IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    تاج😂.تاج اونجا با مترسک فرقی نداره.فکر کردید تاج تو آسیا قدرتی داره.فقط داره پول صندلیش میگیره و راضی هست.ای اف سیرک
  • رضا IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    بذل و ترسو تر از تاج ندیدم اونوقت میاد میگه علت باخت پرسپولیس جلوی النصر سالک بود.چرا حالا خفه خون گرفته.
  • شاهین IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    تاج و ساکت و دار و دسته فقط در داخل می توانند جولان بدهند در خارج از ایران اینها را کسی آدم حساب نمی کند
  • سعید IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    تاج که در پرسپولیسی بودنش شک نیست و افرادی مثل هدایت ممبینی و قنبر زاده هستند که با خیانت و کینه ورزی باعث میشن که تیمهای عربی هم یاد بگیرن و به ایران توهین کنند
  • اکبر IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    امثالی مثل همین تاج و قنبرزاده و ممبینی هستند که با کارهاشون خیانت میکنن به باشگاهها
  • ع ق ق QA ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    وجود آدم فروشان و مدرک فروشان آبی از ایرادهای فدراسیون تاج است
  • طرفدارفوتبال IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    مامتاسفه یاد گرفته ایم به همدیگر توهین وتمت بزنیم من یه خوزستانی هستم وگرایش به هیچ رنگی ندارم اماهمه مابایدواقعیت هارابدانیم امروزتما م کشور های حاشیه خلیج فارس درراس ان عربستان سعودی بیشترین لابی راداردعلتش همه میدانید یکی اینکه به مابعنوان یه کشورتحریمی نگاه میکنند ورییس فوتبالی قدری نداریم دوم چون بیشترین هزینه های ای اف سی را همین عربستان تقابل میکندشمامیدانیدتیمهای ایرانی اللخصوص پرسپولیس چقدرازاسیاطلب دارد چرابعدازاین همه سال پولش بهش نمیدهند شک نکنیدسپاهان دراین قضیه بازنده است ودلیلش راهم بعدا می فهمند. هرچندمن بعنوان یه ایرانی ارزومیکنم که سپاهان برنده شود. نه عربستان سعودی وهابی.
  • ابوالفضل IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    مرا به خیر تو امیدی نیست ، شر مرسان ، تاج برای سپاهان مساوی است با سیب زمینی
  • حاجی فقط حاج فتل IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    برید کنار زورو داره میاد این یارو همونی هست ک تو تلویزیون شکمشو جلو انداخت گفت قرارداد ویلموتس تو جیبمه و ب ریش ۸۰ میلیون ایرانی خندید کسی هم جرات اعتراض نداشت
  • سینا IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    اگه به امید تاج و دارودسته اش هستید... زهی خیال باطل.. به باد تکیه کتید.. ولی به تاج نه.... کدوم پرونده تا حالا به نفع ایران بوده که این بشه دومیش... تاج اول قانونی بودن خودشو ثابت کنه.. یعد ببینیم چی میشه..
  • حقگو IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    این چه انتظار نادرستی است که از تاج و سایر ورزشی ها دارید که بروند و کارهای نادرست سیاسیون در عرصه ورزش را توجیه و یا حل کنند واقعا دیگر وقت آن سیده که سیاسیون و نظامی ها و ورزشی ها و اقتصادی ها هرکدام در عرصه خود کار کنند و سیاست ورزی از ورزش و سایر بخش های جامعه پاک شود
  • علی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
    بنظرت تاج زورش میرسه . فکر کردی اگه اینطوری مطلب بزنی به غیرتش بر میخوره همین امشب هواپیما سوار میشه میره مستقیم AFC حکم به نفع سپاهان میگیره میاد . آخه قربونت کی تاج رو اونجا میشناسه این سالی ۲۰۰ هزار دلار میگیره فقط نمایشی بعنوان عضو میره فکر کردی خیلی برش داره یا میاد حرفی بزنه که اون ۲۰۰ هزار دلارش قطع بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی