نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حرف‌های جالب ساپینتو بعد از این بازی؛ من از نوامبر ۲۰۲۱ پول نگرفتم/ بنویسید اشتباهات داوری نگذاشت استقلال قهرمان شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقلال پس از یک وقفه بسیار طولانی و کاملاً عجیب، حالا پنجمین بازی خود در فصل جاری پیکارهای لیگ برتر را برگزار می‌کند و به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

تقابل  با مس رفسنجان به نوعی حکم بیداری از یک خواب طولانی را برای استقلال دارد چون این تیم از اوایل شهریور هیچ مسابقه رسمی برگزار نکرد و به واسطه برنامه‌ریزی عجیب مجبور شد مدت‌ها را دور از میادین سپری کند. رویارویی مذکور اتفاقات حاشیه‌ای جالبی هم در دل خود نهفته دارد.

تقابل پس از ۱۴۸ روز

استقلال و مس رفسنجان آخرین بار چیزی حدود ۵ ماه قبل به مصاف یکدیگر رفتند و اتفاقاً آن بازی هم در خانه رفسنجانی‌ها بود. جدالی که ۲۲ اردیبهشت برگزار شد و آبی‌پوشان پایتخت توانستند میزبان خود را با نتیجه دو بر یک شکست بدهند. حالا پس از سپری شدن ۱۴۸ روز دوباره این دو تیم در رفسنجان به مصاف یکدیگر می‌روند و باید ببینیم این بار چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

شکست ناپذیری

مس رفسنجان یکی از تیم‌های شایسته لیگ برتر است که طی چند فصل اخیر فوتبال زیبایی را از آن شاهد بوده‌ایم اما تاکنون نتوانسته استقلال را در عرصه پیکارهای لیگ برتر شکست بدهد. این دو تیم طی سه فصل گذشته ۶ مرتبه به مصاف یکدیگر رفتند که حاصل آن ۴ پیروزی برای استقلال و دو مساوی بوده است. توقف‌های آبی‌پوشان پایتخت برابر این تیم در دوران سرمربیگری محمود فکری و ریکاردو ساپینتو حاصل شده است.

چهارمین سرمربی

استقلال طی سه سال گذشته با ۳ سرمربی به مصاف مس رفسنجان رفته و جواد نکونام چهارمین سرمربی آبی پوشان برابر رفسنجانی‌ها در برهه مذکور تلقی می‌شود. محمود فکری، فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو سرمربیان دیگری بوده‌اند که طی این سه سال قبل از جواد نکونام استقلالی‌ها را به مصاف مس رفسنجان فرستاده‌اند.

گل غفوری

پس از شیوع ویروس کرونا، رقابت‌های باشگاهی در ایران دستخوش تغییرات وسیعی شد. ابتدا مسابقات را چند ماه تعطیل کردند و پس از آن هم کار بدون تماشاگران دنبال شد. اتفاقا استقلال اولین بازی خود در چهارچوب لیگ بیستم حرفه‌ای که کاملاً زیر سایه کرونا برگزار شد را مقابل همین مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی انجام داد و با دو گل توانست حریف خود را شکست بدهد. گل اول آن مسابقه توسط وریا غفوری کاپیتان اسبق استقلالی‌ها به ثمر رسید و محمود فکری هم تحت عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم قرار داشت.

نگذاشتند قهرمان شویم

در این میان اما به جرات می‌توان گفت مهم‌ترین نکته حاشیه‌ای پیرامون بازی‌های استقلال و مس رفسنجان، حرف‌هایی بود که سرمربی سابق استقلال بر زبان آورد. ریکاردو ساپینتو اردیبهشت امسال پس از آخرین تقابل آبی پوشان برابر مس رفسنجان در کنفرانس مطبوعاتی مدعی شد از نوامبر ۲۰۲۱ یعنی پاییز سال ۱۴۰۱ دستمزدش را از استقلال نگرفته است و با وجود این مشکلات همچنان به کارش ادامه می‌دهد. او همچنین به خبرنگاران تاکید کرد که حتماً بنویسند تصمیمات بد استقلال را از قهرمانی دور کرد و اشتباهات داوری نگذاشت این تیم قهرمان شود!

حرف‌های جالب ساپینتو بعد از این بازی؛ من از نوامبر ۲۰۲۱ پول نگرفتم/ بنویسید اشتباهات داوری نگذاشت استقلال قهرمان شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی۹ IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    داورا که همیشه جزیی از کیسه بودن دیگه شما از داور چیزی نگید که سهمیه پنالتیتون هنوز هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی