نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پاسخ کنایه‌آمیز ستاره مغضوب پرسپولیس و یحیی/ خوشحالم با آنها هم‌تیمی هستم اما...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

هافبک سابق پرسپولیس گفت: اگر ذهن قوی داشته باشی، بعد از پرسپولیس و استقلال هم می‌توانی بدرخشی! من و همسرم که در تبریز خیلی راحتیم.

تیم تراکتور در حالی موفق شد آلومینیوم اراک را شکست دهد که گل نخست شاگردان خمس را سیامک نعمتی، ستاره سابق پرسپولیس، به ثمر رساند.

سیامک که بعد از ترک اردوی تیم یحیی گل‌محمدی به تراکتور پیوست و درخشش خود را آغاز کرد، حالا در گفت‌وگویی داشته پیرامون این بازی و همچنین سایر مسائل اظهارنظر کرده است.

بازی را پرگل بردید، شاید کسی همچین بردی را انتظار نداشت.
خوشحالم که این بازی را بردیم و واقعا شایسته کسب پیروزی هم بودیم. همه این امتیازها برای این است که آخر فصل بتوانیم یک‌ نتیجه خوب به دست بیاوریم، مهم است.

به صدر جدول هم صعود کردید.
همین الان هم خوب است که یک تیم صدر جدول باشد، اما مهم این است که آخر فصل چه تیمی صدر جدول است. مهم این است که ما بعد از هفته‌های ابتدایی که هماهنگ نبودیم و تیم شرایط خوبی نداشت، در چهار بازی اخیر به هماهنگی و شرایط آرمانی رسیدیم و ان‌شاءالله بتوانیم بعد از وقفه لیگ و بازی تیم ملی هم همین کیفیت و بازی‌های خوب را در ادامه بازی‌های لیگ هم داشته باشیم. راهی طولانی در پیش داریم و ان‌شاءالله بازی به بازی پیش می‌رویم و امتیازات را به دست می‌آوریم تا در نهایت بتوانیم یک نتیجه خیلی خوب برای تراکتور کسب کنیم.

اولین گلت را هم زدی که مشکوک به آفساید بود.
بعد از بازی صحنه را دیدم و فکر می‌کنم من کمی عقب‌تر از مدافع آلومینیوم بودم و آفساید نبود. برای من خیلی مهم بود که بتوانم اولین گلم را بزنم. بالاخره بعد از اینکه از تیمی به تیم دیگری می‌روی و جابجایی داری، مهم است که خیلی زود بتوانی در تیم جدیدت هم شرایط قبلی خودت را به دست بیاوری. خدا را شکر می‌کنم که خیلی زود توانستم این گل را به ثمر برسانم و ان‌شاءالله بتوانم در ادامه راه هم با گل‌هایی که می‌زنم، به تراکتور کمک کنم.

نظرت درباره آقای خمس چیست؟
از آقای خمس و کادرفنی ایشان تشکر می‌کنم که واقعا زحمت می‌کشند. تیم در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارد و ان‌شاءالله امسال نتایج خیلی خوبی به دست می‌آوریم. ایشان واقعا یک سرمربی کاربلد هستند و من خیلی خوشحالم که زیر نظر ایشان کار می‌کنم.

بالاخره بعد از دو سال بازی در پست دفاع راست، آمدی جلو و فکر کنم اولین بار است وینگر بازی می‌کنی.
من در پرسپولیس، دفاع راست، دفاع چپ و هافبک راست و چپ و وسط و حتی فوروارد بازی کردم، اما پشت سر هم نبود و هر بازی پستم تغییر می‌کرد. اینجا آقای خمس کاملا من را در پست وینگر راست استفاده کردند؛ البته اگر باز هم از من بخواهند در پست‌های دیگر بازی کنم، این کار را می‌کنم. در حال حاضر صلاح می‌دانند که وینگر راست باشم و خودم هم خیلی دوست دارم جلو باشم.

پاسخ کنایه‌آمیز ستاره مغضوب پرسپولیس و یحیی/ خوشحالم با آنها هم‌تیمی هستم اما...

اما در پرسپولیس به خصوص دوران آقای گل‌محمدی دفاع راست بودی.
بیشتر دفاع راست می‌کردم، اما خودم به شخصه دوست دارم نزدیک به دروازه حریف بازی کنم. فکر می‌کنم شرایط بازی من طوری است که نزدیک به دروازه راحت‌تر هستم. ان‌شاءالله بتوانم امسال برای تراکتور مثمرثمر باشم و هم گل بزنم و هم به تیم کمک کنم.

نظرت درباره آقای زنوزی چیست؟
از زمانی که نقل و انتقالات آغاز شد، تراکتور عملکرد خیلی خوبی داشت. من همین‌جا از آقای زنوزی تشکر می‌کنم که واقعا برای تراکتور و استان آذربایجان همه کار می‌کنند تا دل مردم را شاد کنند. ایشان شرایط خیلی خوبی را در باشگاه تراکتور ایجاد کرده‌اند و این تیم واقعا امکانات خیلی خوبی دارد. اینجا شرایط خیلی پیشرفته‌ای دارند؛ از زمین گرفته تا رختکن و... درجه یک است.

تیمتان چند بازیکن از جمله خودت را دارد که ۴-۵ قهرمانی آوردید. فکر می‌کنی امسال هم قهرمان شوید؟
در خصوص قهرمانی، فکر می‌کنم ابتدای فصل جو سنگینی روی تیم حاکم شده بود و با توجه به حضور بازیکنان باکیفیتی که به تیم اضافه شده بودند، انتظارات بالا رفته بود و جو سنگینی وجود داشت. این موضوع باعث شده بود بچه‌ها هم مقداری درگیر آن جو شوند و نتوانند بازی خودشان را کنند، اما فکر می‌کنم بهترین بهترین راه برای کسب عنوان قهرمانی این است که پله به پله جلو بروی؛ شما نمی‌توانید ده پله را با هم بروید و باید بازی به بازی پیش بروید و برای بازی بعدی هدف بگذارید و سه امتیازها را به دست بیاورید. آن سه امتیازها جمع می‌شود و در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود. ما هم باید بازی به بازی جلو برویم و سه امتیازها را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم و در پایان فصل همه خوشحال باشیم.

در تراکتور با شجاع، عبدی، شیری، نادری و… یک گنگ پرسپولیسی هم دارید.
خوشحالم با آنها هم‌تیمی هستم اما واقعا اینطور نیست که گروه خاصی داشته باشیم. اگر به تمرین تیم بیایید می‌بینید همه با هم رفیق هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم هواداران پرشور و عزیز تراکتور را خوشحال کنیم. در تراکتور تنها چیزی که اهمیت دارد، موفقیت تیم است.

نظرت درباره زندگی در تبریز چیست؟
من با همسرم به تبریز آمدم و شرایط آب و هوا، مردم و همه چیز عالی است و دم همه گرم. واقعا مردم تبریز خونگرم هستند و به ما احترام می‌گذارند. شرایط خیلی خوب است.

جدایی از پرسپولیس برایت سخت نیست؟
برای هر بازیکنی سخت است که پست از یک مدت طولانی از پرسپولیس و استقلال جدا شود، اما همه اینها به ذهن فوتبالیست‌ها برمی‌گردد. فکر می‌کنم هر کسی که بتواند از لحاظ ذهنی قوی باشد و خودش را جمع و جور کند، خیلی زود می‌تواند دوباره خودش را در شرایط ایده‌آل قرار بدهد. بالاخره فوتبال است و این اتفاقات رخ می‌دهد.

با این عملکرد شانس تیم ملی هم شاید داشته باشی.
من از همین‌جا برای امیرخان قلعه‌نویی و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم نظر امیرخان را به خودم جلب کنم. من از گذشته دوستی خیلی خوبی با امیرخان دارم و از گذشته یکدیگر را می‌شناختیم. امیدوارم بتوانم به قدری خوب کار کنم که دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • عدالت خواه IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    کسر امتیاز از تیم پیروزی تهران چی شد؟
    • آبی گلابی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      کارو زندگی نداری راه افتادی توتمام خبرا پست می‌زاری که کسر امتیاز چی شد اگه قرار به کسر امتیاز باشه تیم کیسه تن که دراولویته
    • شاهین IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      شما لنگیا که طرفداراتون مخصوصا آقای فامیل رسانه محترم (رضا یاک) صدهزار مرتبه که بدترید!! یه نگاهی بخودتون بندازین بعد به هوادار سرور و سالارت اس اس ایراد بگیر برادر... شما لنگیای بیکلاس مطمئن باشید اگه تو کار ما و خبر ما فضولی و دخالت نکنید ما اصلا کاری به کارتون نداریم چجوری بگم اصلا بحسابتون نمیاریم و تحویلتون نمیگیریم،، شما پیش خودتون واسه خاطر خودتون فکر میکنید که برا ما مهمین در صوردتی که ما اصلا بشما بیکلاسای لنگی فکر هم نمیکنیم چه برسه که بخوایم بیایم در مورد تیم در پیتتون نظر بدیم😃😃😃😃 در ضمن امروز قبل بازیتون گلممدرو از طرف ما ببوسین
    • S.S قهرمانه IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      برادر بَبو گلابی لنگی یه سوزن بخودت بزن بادت بخوابه!! ما از اون رضا یاک کوچولو شما یاد گرفتیم که تو هر خبری خودشو قاطی میکنه و یا توهین(حداقلش ما توهین نمیکنیم و فقط کل کل میکنیم) اول خودتونو ببینین بعد بیا افاضات کن برادر بَبو گلابی لنگی نخود هر آش!! چیکار کنیم دیگه کلا نخودی هستین هم تو لیگ خودمون هم تو جام باشگاها... راستی از برادر عزیز(منقاروند خدای تمارض) شاگرد نانوا چه خبر؟ بهش بگین قبل از بازیه امروزتون یه چهار تا نون بربری خشخاشی برا ما بگیره تو دِربی باهاش حساب میکنم اگه اینکار را بکنید ممنون میشم بَبو گلابی جان لنگی...
  • کیسه چرکولک IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    آقا سیامک بده گل زدی جوگیر نشو تمام پل ها روپشت سرت خراب نکن دیگه خیلی داری خودتو از چشم میندازی
  • سهراب IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    با عرض سلام و خداقوت خدمت تمام عوامل و دستنکاران رسانه محترم خبر ورزشی... برادران عزیز اخبارتان و خبرهایتان و تیترهای خبری شما را میبینم و مرحبا میگویم خدمتتان که اینقدر موشکافانه خبرها را رصد میکنید!!ولی چرا همیشه یک طرفه برادران عزیز؟ دیروز تیم استقلال بازی داشت و بازی را هم بُرد ولی یک خبر در مورد باشگاه استقلال و برد آن تیم ندیدیم.. شما که اینقدر دقیق در مورد بعضی از تیمها لیگ مخصوصا تیم لنگ خبر مینویسید و در مورد همچیز تیم لنگ حتی کوچکترین اتفاقات موجود در این تیم حتی در سالهای دور را هم خبر رسانی میکنید اما در مورد تیم استقلال و دیگر تیمهای لیگ برتر دریغا از این نگاه موشکافانه!! خبر نویسانتان از اخبار دور و نزدیکه حال و گذشته تیم لنگ مینویسند و اما بازهم دریغا از یک خبر خوب و دقیق از تیمهای دیگر!! البته خبر میدهید و منویسید ولی در جهت تقویت تیم لنگیان و تضعیف علیه دیگر تیمها... میبینیم دیگر تیترهایتان و اخبارتان را گویی وکیل مدافع تیم لنگید اشکالی ندارد شاید طرفدار لنگید ولی برای تیم خودتان تیتر و خبر خوب بزنید و از دادن اخبار بد و تضعیف و نقاط ضعف تیمهای دیگر پرهیز کنید خواهشا
  • S.S قهرمانه IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    آدمین محترم با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بگم که ممنون و سپاسگزارم بخاطر چاپ پیامم چون آدمین شب شما یه لنگی بسیار متعصب و دُگم و قسم خورده است که حتی کوچکترین پیام ما استقلالیارو چاپ نمیکند و ما بسیار بسیار از این حرکت ایشان ناراحتیم و متاثر!! دیگر اینقدر سختگیری در چاپ پیامها برای رسانه شما و آدمین محترم شبتان نوبر است بس که لنگی دوآتیشه است لگذارید مردم راحت پیامشان را بگذارند ( آدمین مخترم شب)..... بازهم آدمینهای صبحتان اکثر پیامها را چه آبی و چه قرمز میگذارد و خیلی خیلی کم تبعیض قائل میشود ممنون و سپاسگزار شما هستیم و شیر مادرتان حلالتان از صمیم قلب آرزوی موفقیت و سلامتی را از خداوند بزرگوار برایتان خواستارم، ممنون و متشکرم..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی