نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
عکس| جذاب‌ترین گل تاریخ لیگ برتر ایران مردود شد/ دروازه‌بان استقلالی تا مرز جاودانگی رفت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رشید مظاهری در ثانیه‌های پایانی دیدار با ملوان برای تیمش گلزنی کرد، اما داور این گل را نپذیرفت.

اتفاق ویژه دیدار ملوان و نساجی بدون شک گلی بود که در ثانیه‌های پایانی رشید مظاهری به ثمر رساند، اما حسین زیاری قبل از آن در سوت خود دمیده بود و گل پذیرفته نشد.

در این دیدار مهیج و جذاب ملوان در سومین دقیقه از وقت‌های اضافی به گل رسید و در حالی که طرفداران این تیم انتظار سوت پایان بازی را می‌کشیدند، شاگردان مهدی رحمتی در ثانیه‌های پایانی چند حمله خطرناک داشتند و می‌توانستند بازی را به تساوی بکشانند اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد.

یکی از اتفاقات ویژه در ثانیه‌های آخر مسابقه گلزنی رشید مظاهری بود؛ دروازه‌بان باتجربه نساجی که در طول ۹۰ دقیقه نیز عملکرد نسبتا مناسبی از خود برجا گذاشته بود، در ثانیه‌های پایانی روی ضربات ایستگاهی جلو کشید تا شاید بتواند نقشی موثر برای به تساوی کشاندن بازی داشته باشد.

اتفاقا در هفتمین دقیقه از وقت‌های اضافی رشید مظاهری روی ارسال کرنر با ضربه سر دروازه ملوان را باز کرد و در حالی که می‌خواست شادی کند، اما متوجه سوت داور شد که قبل از قبول گل آن را مردود کرده بود! حسین زیاری داور وسط قبل از گل اعلام خطا به سود ملوان کرد تا یکی از جذاب‌ترین اتفاقات تاریخ لیگ برتر را شاهد نباشیم.

عکس| جذاب‌ترین گل تاریخ لیگ برتر ایران مردود شد/ دروازه‌بان استقلالی تا مرز جاودانگی رفت

عکس| جذاب‌ترین گل تاریخ لیگ برتر ایران مردود شد/ دروازه‌بان استقلالی تا مرز جاودانگی رفت

بی‌شک اگر گل رشید مظاهری، که با ضربه سر به ثمر رسید، پذیرفته می‌شد، یک اتفاق تاریخی را در لیگ برتر شاهد بودیم. سال گذشته در لیگ ایران سیدحسین حسینی از روی نقطه پنالتی در جریان بازی برای استقلال گل زد و در گذشته دروازه‌بان‌های دیگری نیز روی شروع مجدد گلزنی کرده‌اند.

رشید مظاهری هم می‌توانست با این ضربه سر در ثانیه‌های پایانی دیدار با ملوان نامش را در بین دروازه‌بان‌های گلزن تاریخ لیگ برتر ثبت کند، اما چنین اتفاقی با نظر داور برای او رخ نداد. رشید بعد از این صحنه یک شوت هم روی ریباند به سمت دروازه ملوان زد اما این توپ هم به بیرون رفت تا گلر نساجی برای گلزنی ناکام بماند.

بیشتر بخوانید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی