اشد مجازات برای دانه‌درشت‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عکس جلد روزنامه خبرورزشی در تاریخ هفدهم مهر سال ۱۳۹۲ را مشاهده می‌کنید.

ماجرای افشاگری علی دایی پیرامون محسن قهرمانی پس از پایان بازی سپاهان با پرسپولیس، یکی از مهم‌ترین سوژه‌های مهر ماه سال ۱۳۹۲ برای فوتبال کشورمان بود. روز هفدهم مهر آن سال احکام قائله مذکور منتشر شد و افراد نام‌آشنایی حکم محرومیت و محکومیت گرفتند. در همین روز خبرورزشی با گروهی از اهالی فوتبال مصاحبه کرد و همه آن‌ها خواهان این شدند که تقابل با فساد به صورت ریشه‌ای ادامه پیدا کند و  با دانه‌درشت‌ها برخورد قاطعانه و عادلانه صورت بگیرد تا فوتبال فضای پاک‌تری پیدا کند.

در کنار این ماجرا محمد رویانیان مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس هم با خبرورزشی مصاحبه کرد و در بخشی از گفت‌وگوی خود به طنز گفت هر کسی را که او ماچ کند، به پرسپولیس می‌آید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یک کلام حرف حق IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    خواهشا دوباره با این اخبارهای بیخود و پوشالی سالهای قبل حال و احوال ما را از فوتبال و فوتبالیست و همه ارکان ناپاک آن بیشتر از اینی که هست خراب و خرابتر نکنید و کاممان را بیشتر و بیشتر از این تلخ نکنید! اتفاقا و صد البته و مخصوصا شما رسانه محترم خبر ورزشی! رسانه شما دو برابر بیشتر از عوامل فوتبالی و دستنکاران آن(فدراسیون و کلیهُ نهادهای مربوطه) دلمان را میسوزاند خیلی بیشتر برادران رسانه؟ رسانه محترم خبر ورزشی بجای رصد اخبار حقیقی و انعکاس آن نه تنها اینکار را نمیکند و رسالت رسانه ای خود انجام نمیدهد بلکه با آرودن اخبار و تیترهای جنجالی گذشته بدنبال فراموشی مخاطب خود از حال و روز خراب و تاریک و پُراز تبانی و فاسد موجود در جامعه ورزشی و مخصوصا اخبار فوتبالی است! که این خود بنوعی توهین بزرگی به شعور مخاطب خود است.. مخصوصا مسائل این چند روز درباره فوتبال لیگمان و تیم پرسپولیس؟اگر روزگاری دادگاهی(وجدان) برقرار باشد اگر مسئولین مرتبط با این مسائل جرمی داشته باشند و محکومیتی داشته باشند،جرم شما رسانه بخاطر مخفی کاری و لاپوشانی رسانه شما خیلی بیشتر است! خواهشا بشعور مخاطب خود توهین نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی