نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
افشاگری عجیب و غریب گواردیولا درباره درگیری شدید در دیدار آرسنال – سیتی؛ می‌دانم چه اتفاقی افتاده ولی نمی‌گویم!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از شکست ۱-۰ منچسترسیتی از آرسنال دو بازیکن آبی‌پوش با دستیار مربی آرسنال جر و بحث کردند و بازیکنان دیگر سعی کردند آنها را آرام کنند.

پپ گواردیولا در مورد درگیری کایل واکر و ارلینگ هالند با کمک‌مربی آرسنال صحبت کرد.

به نظر می‌رسد که دو ستاره من‌سیتی با نیکلاس جوور، متخصص ضربات ایستگاهی، بحث کردند. پس از بازی، سرمربی سیتیزن‌ها فاش کرد که می‌داند چه چیزی باعث این درگیری شده است. گواردیولا گفت: «می‌دانم چه اتفاقی افتاده اما نمی‌خواهم چیزی بگویم. خودشان هم می‌دانند.» او در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد مقابل آرسنال راضی است یا خیر، پاسخ داد: «بله، قطعا.»

سیتی پس از گل دیرهنگام گابریل مارتینلی در دقیقه ۸۶، بازی را با نتیجه ۱-۰ به توپچی‌ها باخت و به نظر می‌رسید که هالند و واکر در حالی که به سمت تونل می‌رفتند با برخی از اعضای کادر مربیگری تیم میزبان درگیر شدند. فیلم‌ها نشان می‌دهند که بین بازیکن ملی‌پوش نروژی و دستیار سرمربی تیم آرسنال، نیکلاس جوور، که قبلا برای سیتیزن‌ها کار می‌کرد، مشاجره‌ای به وجود آمد.

این بازی برای هر دو تیم پر از تنش و فشار بود. خود هالند هم در طول مسابقه نتوانست کاری از پیش ببرد. ویلیام سالیبا، مدافع آرسنال، به خوبی موفق به مهار ستاره نروژی شده بود. در واقع هالند در طول مسابقه حتی یک شوت هم به درون یا خارج از دروازه نداشت.

شکست از آرسنال دومین باخت متوالی من‌سیتی در لیگ برتر پس از شکست از وولوز بود. برناردو سیلوا پس از بازی گفت: «ما تا پایان فصل راه درازی در پیش داریم. بازی کردن در مقابل یک حریف سرسخت در امارات هرگز آسان نیست. بازی برای هر دو تیم سخت بود و یک اتفاق جزئی منجر به برتری آنها شد. به نظرم ما به آنها زمان زیادی برای فکر کردن دادیم. ما باید در پرس کردن کمی فشار بیشتری وارد کنیم. بهرحال این بخشی از فوتبال است. ما فصل گذشته سه‌گانه را بردیم اما لحظاتی هم وجود داشت که هیچ چیز بر وفق مرادمان پیش نمی‌رفت. از این اتفاقات پیش می‌آید. روشی که بر مشکلات غلبه می‌کنید شما را تعریف می‌کند و نشان می‌دهد که چه کسی هستید.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی