فسخ بازیکن استقلال برای حضور در پرسپولیس/ رونمایی از یاغی جدید فوتبال ایران
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علیرضا رضایی برگه فسخ قراردادش را از استقلال دریافت کرد و گفته می‌شود که پرسپولیس یکی از مقاصد احتمالی این بازیکن است.

باشگاه استقلال که در بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال خالی کردن لیست بازیکنان بزرگسال خود بود، بدون آنکه با علیرضا رضایی توافقی داشته باشد، نام او را از فهرست نفرات تیم کنار گذاشت و اصطلاحا قرارداد این گلر جوان را به صورت یکطرفه فسخ کرد.

علت این موضوع نیز تغییر قوانین لیگ برتر و حذف فهرست بازیکنان زیر ۲۵ سال بود. از آنجایی که رضایی امسال وارد ۲۴ سالگی شد، در نتیجه نام او وارد لیست بازیکنان بزرگسال می‌شود و از آنجایی باشگاه استقلال قصد نداشت با حضور سیدحسین حسینی، دو سهمیه بزرگسالان خود را در پست دروازه بسوزاند، قرارداد رضایی را یکطرفه فسخ کرد.

طی این مدت، رضایی از هر گونه صحبتی درخصوص فسخ قراردادش با استقلال خودداری کرده بود و در شرایطی که به نظر می‌رسد کار طرفین به کمیته تعیین وضعیت و شکایت گلر جوان از آبی‌ها کشیده شود، رضایی امروز در ساختمان محل باشگاه حضور یافت و برگه فسخش را از مدیران دریافت کرد.

با توجه به قوانین جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران، فسخ قرارداد علیرضا رضایی وضعیت خاصی پیدا کرده و او بازیکن آزاد محسوب نمی‌شود در نتیجه تا نیم فصل نمی‌تواند راهی تیم دیگری شود. در شرایطی که از چند تیم به عنوان مقصد احتمالی گلر آبی‌ها یاد می‌شود، پیگیری‌ها نشان می‌دهد احتمال پرسپولیسی شدن وی نیز شکل گرفته است.

پرسپولیس بعد از جدایی احمد گوهری هنوز موفق به جذب دروازه‌بان دوم نشده و بحث انتقال گلر خارجی این تیم نیز منتفی شده است. این در حالیست که مصدومیت‌های سریالی علیرضا بیرانوند شماره یک ملی‌پوش این تیم نگرانی بزرگی را برای کادرفنی و یحیی گل‌محمدی شکل داده تا او با توجه به حضور گلرها ناشناخته و کم‌تجربه روی نیمکت تیمش، نیم نگاهی به جذب یک گلر مطمئن داشته باشد و در این خصوص بحث‌هایی بین طرفین برای این انتقال شکل گرفته است.

گفته می‌شود که رضایی قصد دارد تا قراردادش را با پرسپولیس به ثبت برساند و در تمرینات این تیم شرکت کند تا در زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، برای این تیم به میدان برود. البته سهمیه بازیکنان بزرگسال این تیم نیز پر شده و برای ورود رضایی به لیست تیم، باید یک بازیکن از جمع شاگردان گل محمدی جدا شود.

رضایی که با حضور در پیکان و درخشش در این تیم توانست نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند، با نظر فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم به استقلال پیوست ولی فصل گذشته چندان توسط ساپینتو به کار گرفته نشد و به دلیل قرار گرفتن نامش در میان فهرست بازیکنان بزرگسال استقلال، مجبور به جدایی از این تیم شد.

بیشتر بخوانید: سنگربان استقلالی در پرسپولیس!/ پاتک قرمزها درون قفس توری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • رضایاک اصلی۹ IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    استقلال سرور پرسپولیسه
    • اشکان IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      خدا وکیلی استقلال سرور پرسپولیس یا پرسپولیس سرور استقلال!!! بشین با خودت فکر کن متوجه میشی😉
  • عباس IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    مبارک لنگ .مکتب استقلال آنقدر های کلاسه که بازیکنان مازادش برای لنگ ستاره هستند. حالا چی میشه که لنگ با این بازیکنان درجه‌چندم بازی ها رو ناپلئونی می بره را باید در مهندسی لیگ و هنرمندی داوران دانست.
  • احمد IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    اوله له اوخودایی یکم فکرکن بعدتراوشات ذهنیتوبه عامه بزارببینن خوب ازکی تاحالابوده که بازیکنهای مازادشماستاره ماشدن ویااین حرف ازبچه پنج ساله هم بپرسی میدونه که مازادهای پرسپولیس میشن ستاره های استقلال سپاهان تراکتوروفولادوذوب اهن وگلگهر.ببین بازیکن نحوه خریدن وگرفتن ورفتنش مشخص میکنه که ستاره بودیامازاد.الان تیم شماارمان رمضانی.سپاهان رامین رضائیان هرچندمازادبودنش دلیل فنی نداشت.الان تراکتورنگاه کن پره پره .ذوب بروفولادپارسال پره پر.بروگلگهر
    • سامیار GB ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      پس چرا پیج عبدی و تراکتور رفقا یحیی هوچی امثال تو التماس میکنید تروخدا برگرد آتشی برپا نکن . در مورد آل کسیر هنوزم شبا خواب میبینید . والا ما زیاد مازاد برمیگردونیم چون پول باشگاهمون مصادره شده واسه خرید یه تیم عقده آسیا بی ستاره. مهری حامدی فر رمضانی اینا امسال مازاد بودن ولی مجبور شدن برگرددونن حتی نزاشتن غلامی برگرده ولی شما با کلی خرید تاپ هنوزم طلبکارید . گرچه اشتباه زدید شما باید بسپارید به وزیرو دولت نگران بازیکن نباشید شما مهره هایه بهتر داشتید مثله هدایتی و زنجانی تو‌چای دبش یرش نخوره به هوادار کانادایی صلوات . کلا راحت بگم کل مجموعه تیمت مازادن پس از مازاد حرف نزن وقتی برا تیمت سه متر بیرون هیجده جلو راه آهن پنالتی گرفتن شاید جام‌بگیره . کیروشم تیم تورو شناخت، از جعل طارمی جایه نیم فصل سه صفر کلید ساز کلی باج داد تا اردوغان وساطتت کنه تا سقف و گرفتن بهترین نقطه تیم تو دوره مجیدی دفاع یزدانی و مهرمند سرباز کردن چی شد امیری بدون خدمت ۳۵ سالشه نرفت یا سرلک امسالتون تیم سوگلی. فعلا شما با ریگی بی تعصب ما و البته صد درد صد داوری نتیجه بگیرید . لنگ سوتفاهم مازادی،😁😁
  • دریای سرخ IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    کاش بازیها بدون داور بر گزار میشد تا توی هر بازی کیسه ها ودیگر تیمها رو پاره و پوره میکردیم تا می دیدیم دیگر این خفت ها بهانه دیگری دارند.
    • فدائی قرمز IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      ای قربون زبونت
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    ای کیسه های جر خورده اگر بهانه داوری را نداشتید حرفی هم برای گفتن نداشتید بازی رودر رو صدای جر خوردنتون ایران رو بر میداره.
  • شیر سرخ IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    قرمزته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی