دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
۱۳ |
۱۰
کسر یک امتیاز از پرسپولیس قطعی شد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بابت تخلف پرسپولیس در خصوص قوانین نقل و انتقالاتی از این باشگاه یک امتیاز کسر کرد.

لیگ بیست و سوم با اتفاقات عجیبی بعد از اعلام قوانین نقل و انتقالاتی همراه شده است؛ در شرایطی که پیش از این قوانین جدیدی برای فصل جدید لیگ برتر در خصوص نقل و انتقالات اعلام شده بود، تخطی برخی باشگاه‌ها منجر به به ورود کمیته انضباطی شد.

در این رابطه اولین باشگاهی که بابت این موضوع پایش به کمیته انضباطی باز شد، سپاهان بود. طلایی‌پوشان که با بردهای پیاپی خود در صدر جدول حاضر شده بودند، ناگهان با حکم کمیته انضباطی در خصوص عبور از سقف قرارداد اعلام شده با کسر چهار امتیاز جریمه شدند.

بعد از سپاهان هم نوبت پرسپولیس شد که اکنون گفته می‌شود با کسر یک امتیاز مواجه شده است. پرونده پرسپولیس بعد از شکایت دو باشگاه سپاهان و آلومینیوم اراک در کمیته انضباطی به جریان در آمد و در ادامه باشگاهی اراکی از شکایت خود کوتاه آمد و آن را پس گرفت. با این حال کمیته انضباطی در خصوص تخلف‌های صورت گرفته و بررسی‌هایی که داشت، اکنون باشگاه پرسپولیس را با محکومیت کسر یک امتیاز جریمه کرده است.

این جریمه به واسطه عبور باشگاه پرسپولیس از قانون منع پرداخت مالیات بازیکنان علیه این باشگاه شکل گرفته است. سرخپوشان در قراردادی که با گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی خود منعقد کرده‌اند، مالیات را عهده‌دار شده‌اند و به واسطه این تخلف با حکم کمیته انضباطی جریمه شده‌اند.

باشگاه پرسپولیس البته از دیگر اتهامات وارده در خصوص عبور از سقف قرارداد و پرداختی خارج از قرارداد تبرئه شده است. گفته می‌شود علاوه بر این جریمه، از پرسپولیس خواسته شده تا در خصوص قرارداد گولسیانی و بند مربوط به مالیات آن تغییراتی صورت دهد که البته باید دید با چه واکنشی از سوی بازیکن گرجستانی همراه خواهد شد و آیا گولسیانی آن را خواهد پذیرفت.

این رای تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی ابلاغ خواهد شد و جدول مسابقات از حیث امتیازی با تغییراتی همراه می‌شود. با این حال پرسپولیس این فرصت را خواهد داشت تا در کمیته استیناف نسبت به رای صادره دادخواهی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کوه موش زائید ! IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    یادش بخیر در قضیه تقلب در قرارداد طارمی و پرسپولیس کمیته انظباطی یک فصل تمام را چراغ خاموش گذراند و بعد از اینکه از طرف تیم ترکیه موضوع رسانه ای شد بازهم هیچ کاری نکردند !! الان هم با توجه به قرارداد امثال بیرانوند و اون ماجراها و دیگر بازیکنان این تیم خود پرسپولیسیا بنظرم به کسر سه امتیاز هم راضی بودن و از این حکم ناراضی باشن !!!!!!!!!!!!
    • شاهین IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      بی صبرانه منتظر هستیم قرارداد مهری و هاشمی نسب اخرش چی می شود..!!!!!!!!!!!!!! فدراسیون را پاسخگو خواهیم کرد از این کمیته ها دودی بلند نمی شود!!!!!
  • لونگ خبیث IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    استثنائات تیم فراقانونی و منفور پیروزی 1_ پیروزی آزاد و رها در آفساید بخصوص هنگام گلزنی و حریفان گرفتار آفساید 2_ پیروزی ایمن در برابر اخراجی و 4 کارته شدن و حریفانش بنا به اقتضا و نتیجه بازی اخراج و 4 کارته می شوند. 3_ خط دروازه پیروزی 3 متر عقبتر و خط هیجده قدم حریفانش 3 متر جلوتر است. 4_ میزبان و میهمان بودن پیروزی به دلخواه خودش خواهد بود. 4_ جهت رفتن پیروزی به آسیا میتوان سایر تیمهای با مالکیت مشترک را حذف نمود. 5_ هزینه اسنپ جهت ارسال جام های پیروزی نیم بها خواهد بود. 6_ داوران توجه کنند که در صورت کمک تاثیر گذار به پیروزی و اطمینان به برد آن، بهتر است در جهت فریب افکار عمومی چند صحنه به ضرر گرفته شود. موفق و موید باشید
  • لونگ خبیث IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    میگم برای جلوگیری از ناراحتی لونگ خبیث بیست و پنج صدم امتیاز کم میکردین
  • لیگ کثیف فوتبال ایران IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    اینا بازی از پیش نوشته به نفع تیم خواص است یک امتیاز از تیم وزارت کم میکنیم که بگیم تیمها برای ما فرقی نمیکنه دو امتیاز از گلگهر کم کردیم که داورهارو مجاب کنیم بازی بعدی گلگهر که با سپاهانه با چهار چشم بیان وداوری کنند که بتونیم تو اون بازی سره سپاهانو ببریم که دو امتیاز تقدیمی به تیم سوگلی وزارت وفدراسیون فوتبالتقدیم کردیم رو برای گلگهر جبران کنیم جمع کنین این بازاره مکاره رو خودتونید اونی که فکر میکنید مردم هستن گنده کاریهاتون رو شده لگ کثیف فوتبال تیم بعدی که امتیازشو تقدیم تیم خواص میکنید کیه
  • آریا US ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    جامی که روز گذشته پرسپولیس گرفت؛ به خیلی ها فشار وارد کرد! این ۱ امتیاز هم برمیگرده؛ اما تجربه ی این سالها نشان داده که هر موقع از پرسپولیس امتیازی کسر شده؛ تازه انگیزه هم گرفتیم و قهرمان شدیم😂 دوره ی برانکو هم نمونه ی بارزش بود! حالا نوبت اون رسیده که پرسپولیس هم از کیسه شکایت کنه و مطمئن باشید که ازشون امتیاز کسر میشه! سپاهان؛ پرسپولیس؛ حالا نوبت کیسه اس😅😅
  • فس فس US ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    آخ کمرمون رگ به رگ شد🤣🤣🤣 هر کاری کنید باز امسال پرسپولیس یا سپاهان قهرمان میشه و کیسه اصلا توی معادلات نیست🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️
  • کیان IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    کسر امتیاز بخاطر پرداخت مالیات بازیکن‌خارجی مسخره است پرسپولیس که از سقف هزینه ها مثل‌ سپاهان عبور نکردند!!! مگر خود فدراسیون فوتبال هم مالیات مربیان خارجی تیمهای ملی را هم پرداخت نمیکردند !!!!؟
  • زیگزاگ IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    چرا یک امتیاز؟
  • اس اس کبیر ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    متاسفانه درفوتبال ماقانون وجودندارد.اگه وجودداشت بایدچهارجام ازپنج جام اخیرکه توسط تیم حکومت گرفته شده به استقلال وسپاهان داده بشه.چون فقط بابریدن سرسایرتیم ها به دست امده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی