نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
واکنش بازیکن سرشناس به یک ویدئوی جنجالی؛ آن‌ها هوادار نیستند مزاحم‌ند!/ از من امضا می‌گیرند و می‌فروشند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتقادها از بازیکن سرشناس بارسلونا بابت فیلم منتشر شده از او بالا گرفته است.

در روزهای اخیر ویدئویی از ژوائو کانسلو مدافع بارسلونا و طرز برخورد او با هواداران بارسلونا منتشر شده که انتقادهای زیادی را از این بازیکن به همراه داشته است.

حالا کانسلو به انتقادهایی که از او در روزهای اخیر بابت رفتار نامناسبش با هواداران بارسلونا شده،‌ پاسخ داده است. این رفتار مربوط به مواجهه او با هوادارانی می‌شود که معمولا بیرون محل تمرینی باشگاه منتظر می‌مانند تا از بازیکنان محبوب خود فیلم بگیرند یا با آنها عکس بگیرند و درخواست امضا کنند. در روزهای اخیر ویدئویی از کانسلو منتشر شده که با صدای بلند نسبت به هوادارانی که جلوی محل تمرین باشگاه جمع شده‌اند صحبت می‌کند. او در این ویدئو این افراد را آزاردهنده خطاب کرده و گفته اینکه هر روز او را مجبور می‌کنند که ماشینش را نگه دارد نوعی مزاحمت برای او و دیگر بازیکنان است. 

این برخورد او در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت و به همین دلیل انتقادهای زیادی نیز نسبت به دفاع راست پرتغالی بارسا مطرح شد که در آن رفتار او را در برخورد با هواداران نامناسب دانسته اند. در نهایت کانسلو مجبور شد در اینستاگرام به دفاع از خود بپردازد. او با انتشار متنی نوشت: «در واکنش به چیزیهای احمقانه ایی که دیده ام در مورد من نوشته می‌شود چند مورد را باید بگویم. اول اینکه آنها هوادار نیست آنها بچه‌های ۲۰ و خرده ای ساله هستند که هر روز بیرون محل تمرین باشگاه می‌ایستند یا وقتی من دخترم به پارک می‌روم یا با همسرم می‌خواهم قدم بزنم پیدایشان می‌شود. دوم اینکه آنها درخواست امضا روی پیراهن یا برچسب‌هایی را می‌کنند و بعد اقدام به فروش این اقلام می‌کنند. این کاری است که هر روز تکرار می‌شود و همیشه هم توسط یک سری افراد مشخص صورت می‌گیرد. اینها آدمهایی هستند که احترام گذاشتن به حریم و خلوت دیگران را بلد نیستند. کسانی که انتقاد می‌کنند اول باید اصل داستان را بدانند و بعد حرف بزنند. آنها باید اول این آدمها را بشناسند و بعد قضاوت کنند چون هواداران واقعی همیشه مورد احترام قرار می‌گیرند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی