نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
کاپیتان اسبق استقلال در مراسم تشییع ستاره سینما/ نماینده استقلال برای وداع با آقای بازیگر کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالاً استقلال در مراسم تشییع بازیگر سرشناس کشورمان نمایندگان ویژه‌ای خواهد داشت.

آتیلا پسیانی بازیگر ارزشمند سینما، تئاتر و تلویزیون چند روز قبل در فرانسه چشم از جهان فرو بست و حالا قرار شده صبح روز پنجشنبه بیستم مهرماه مراسم تشییع پیکر این هنرمند فقید برگزار شود.

پسیانی از جمله بازیگران ورزشدوست کشورمان بود که هرگز علاقه خودش به استقلال را کتمان نکرد و به همین دلیل پس از فوت او، علاوه بر خود باشگاه استقلال تعداد زیادی از بزرگان این تیم هم در فضای مجازی ضایعه مذکور را تسلیت گفتند. برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که وریا غفوری کاپیتان اسبق استقلال که اتفاقاً رابطه خوبی هم با مرحوم پسیانی داشت. روز پنجشنبه برای حضور در مراسم تشییع این بازیگر راهی تالار وحدت می‌شود و بازیکنان استقلال در جمع خودشان پیرامون این مسئله طی روزهای گذشته صحبت کردند. البته احتمال دارد علاوه بر حضور احتمالی وریا غفوری، تعداد دیگری از بازیکنان و پیشکسوتان استقلال هم در این مراسم حاضر شوند تا جمع آبی‌ها جمع‌ شود.

مرحوم پسیانی از جمله افرادی بود که نسبت به اتفاقاتی همچون قهرمانی استقلال و درگذشت ناصر حجازی و منصور پورحیدری واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: مهم‌ترین حرف‌های فوتبالی آتیلا پسیانی؛ آبی یعنی آرامش/ ۵۰ سال است که استقلالی‌ام/ امیدوارم استقلال هرچه زودتر به آرامش برسد/ پیام ویژه پسیانی برای پرسپولیسی‌ها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی