نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
اقدام فوری هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از انتشار خبر فسخ قرارداد یحیی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با فسخ احتمالی یحیی گل محمدی تشکیل جلسه داد.

پس از خبرهایی مبنی بر فسخ قرارداد یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با این موضوع جلسه‌ای را تشکیل دادند.

فرشید طاهری مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال اعلام که تا این لحظه یحیی گل محمدی برای فسخ قرارداد به سازمان لیگ مراجعه نکرده است و قائدتا هر بازیکنی یا مربی که بخواهد فسخ قرارداد کند باید به سازمان لیگ ماجعه کند.

گل محمدی پیش از این چند نوتیس بابت عدم دریافت مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس داده بود که با واکنشی از سوی مدیران این باشگاه همراه نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • متخصص IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    کار درستی کرد. امیدوارم تکذیب نشود.نمی توان با عدهای ادم کار نا بلد و پر مدعا کار کرد.
    • تاجی اصیل IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      جاااااااااااااااااان..... گل محمدی نوتیس داده و میخواد فسخ قرارداد بکنه؟؟؟؟ :))) احتمالا با بیرانوند مشورت کرده و فردا هم سایتها و روزنامه ها خبر میزنن گل محمدی وارد باشگاه استقلال شد!!! :))) خداوکیلی خوب یاد گرفتن این هوچیگرا که پول بتونن بکنن از درویش! هوادارای پیروزی نگران نباشین پس فردا خبر میاد درویش قرارداد گل محمدی رو عوض کرده و یه چند ده میلیارد بهش اضافه کرده و اون هوادار متمول هم یه جلسه با گل محمدی داشته و یه چند صد میلیاردی میریزه به حسابش و همه چیز گل و بلبل پیش میره باز.... خداوکیلی بخاطر یه عده حقمونه این برخوردها بشه باهامون و جیگر فرض کنن مارو چون خودمون اجازه دادیم و انگار دوست داریم اینجوری دیده بشیم!!!! اگر غیر از این بود باید شک میکردیم چون هیچ چیزی توی ایران سرجای خودش نیست از اون بالا بگیر تا این پایین همشون مردم رو جیگر فرض کردن و هر کاری هم دوست دارن انجام میدن و هر چی هم دوست دارن میگن و مرد م هم باید و مجبورن که باور کنن......
  • برادران حیدری IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    گلممدبازنازکردن روبرای سواستفاده کردن شروع کرد.هرسال این روش روپیش گرفته
  • پرسپولیس US ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    فارسی را پاس بداریم . قائدتا غلط هست بجای آن بنویسید : قاعدتاً

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی