نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
مخالفت جدی سازمان لیگ و بازیکنان پرسپولیس با پیشنهاد مهم باشگاه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس هم مثل استقلال استادیوم دوم خود را برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر به سازمان لیگ معرفی کرد.

وزارت ورزش و جوانان در تلاش است با انتقال بازی‌های استقلال و پرسپولیس به استادیوم دیگر استادیوم آزادی را به صورت اصولی بازسازی و چمن این استادیوم را ترمیم کند.

به دنبال این اعلام باشگاه استقلال استادیوم امام رضا مشهد را به عنوان استادیوم دوم خود به سازمان لیگ معرفی کرد و حالا منتظر است شورای تامین امنیت استان در این باره اظهار نظر کند.

تیم پرسپولیس استادیوم شهید کاظمی را به عنوان استادیوم دوم خود به سازمان لیگ معرفی کرد. پرسپولیس نمی‌تواند دیدارهای خود را در این استادیوم با حضور تماشاگر برگزار کند. به این خاطر که این استادیوم فاقد پارکینگ است و از همه مهم‌تر در حاشیه بزرگراه است و برگزاری بازی دراین استادیوم موجب ترافیک شدید در این بزرگراه آزادگان می‌شود. بر همین اساس قابل پیش بینی است که شورای تامین استادیوم شهید کاظمی را برای میزبانی از بازی‌های تیم پرسپولیس تایید نکند.

گویی باشگاه برگزاری بازی در استادیوم شهید کاظمی بدون حضور تماشاگر را مطرح کرده که این اصلا باب میل کادر فنی تیم پرسپولیس و بازیکنان این تیم نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • تختی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    تختی در چه وضعیتیه؟ یا هر دو برن پیکانشهر فعلا
  • علی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    چرا فاقد پارکینگ هست؟ زمین که در ضلع شرقی استادیوم شهید کاظمی هست و روزهای جمعه تبدیل به بازار دست فروشها میشه مکان مناسبی برای پارک خودرو در زمان برگزاری بازی هست اما فکر میکنم مشکل عدم کسب درآمد سازمان لیگ هست که دیگه نمیتونه اجاره زمین بگیره و درآمد بلیط فری هم میره مستقیم تو جیب باشگاه
  • پرسپولیس US ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    اون پاراگراف آخر رو از کجا آوردین ؟ جالبه تیتر رو هم بر اساس همین پاراگراف زدین. مصاحبه ی خود درویش هست که میگه ورزشگاه کاظمی« با تماشاگر ». مگه دیوانه هستند یکی از منابع درآمد تیم را ازدست بدهند؟! البته مسلما شورای تامین موافقت نمیکند نه در شهید کاظمی و نه در مشهد . باید تختی را آماده میکردند که نکردند. ورزشگاه انقلاب کرج در چه وضعیتی هست ؟
  • همایون IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    استقلال مظلوم🤭حاج فتل هم که نشسته تو خونه چای نبات میخوره و پشت سر تیمها چرندیات میگه که هوادارها کیف کنند تا خودش رو دوباره تو تیم جا بزنه🧐

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی