نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
حمله تند یک پرسپولیسی به گل‌محمدی و بیرانوند؛ شما نقش بازی می‌کنید/ مشخص است که پرسپولیس را دوست ندارید
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس انتقادات بی‌سابقه‌ای علیه سرمربی این تیم که برای دریافت آپشن‌های خود نوتیس داده و تهدید به فسخ کرده انجام داد.

اسماعیل حلالی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس از برد مقابل گل‌گهر اظهار داشت: به نظر من شکل تیم بد نیست و با اینکه چند بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما کیفیت تیم قابل قبول است. البته یک مشکلی پرسپولیس دارد و آن این است که شکل بازی تیم در نیمه دوم کاملاً متفاوت از نیمه اول است و در چند بازی این مشکل را به خوبی دیده‌ایم. 

 شانس آوردیم که داور گل گل‌گهر را نگرفت

پرسپولیس در نیمه دوم بازی‌های خود عملکرد خوبی نداشته به طوری که عقب نشستیم و در حملات کم ‌آوردیم. حتی گل‌گهر به ما گل زد و شانس آوردیم که داور آن توپ را گل نگرفت. وقتی شما در زمین خودتان جلو هستید باید پلن و نقشه داشته باشید چون امکان دارد که تیم گل بخورد و برد را از دست بدهد. از طرف دیگر مصدومیت‌ها در تیم زیاد شده اما از نظر امتیازی شرایط قابل قبول است و امتیازات خوبی تا اینجا جمع کرده‌ایم.

جای مدیران پرسپولیس بودم بیرانوند را به اندازه کل قراردادش جریمه می‌کردم

وی در پاسخ به این سؤال که مربیان پرسپولیس دلیل مصدومیت‌ها را زمین ورزشگاه آزادی می‌دانند اما به نظر می‌رسد زندگی برخی از بازیکنان حرفه‌ای نیست و یا اینکه بدنسازی خوبی در پرسپولیس انجام نمی‌شود که باعث مصدومیت‌های سریالی شده است، اظهار داشت: همه من را می‌شناسند و می‌دانند که با کسی تعارف ندارم. پرسپولیس چون بیشتر روی زمین بازی می‌کند و به همین دلیل مصدومان بیشتری هم می‌دهد اما یک بخش دیگر مصدومیت‌ها به خاطر بدنسازی یا زندگی غیر حرفه‌ای بازیکنان است. بازیکنی که میلیاردها تومان پول می‌گیرد باید استراحـت، تغذیه و زندگی حرفه‌ای داشته باشد. من از وضعیت زندگی بازیکنان پرسپولیس بی‌خبرم اما مطمئن هستم که ۸۰ درصد فوتبالیست‌ها فقط در زمان قرارداد بستن حرفه‌ای هستند و زندگی حرفه‌ای ندارند. 

حلالی ادامه داد: چرا بازیکنی مثل علیرضا بیرانوند که گلر اول تیم ملی است باید ساعت ۲ صبح در تلویزیون باشد؟ چرا او ساعت ۲ صبح مشغول مصاحبه با مجری تلویزیون است؟ من اگر جای مدیران باشگاه بودم او را به اندازه کل قراردادش جریمه می‌کردم. کجای دنیا یک بازیکن فوتبال ساعت ۲ صبح در تلویزیون مشغول مصاحبه است؟ فوتبالیست‌های حرفه‌ای ۱۱ شب را نمی‌بینند اما این درد فوتبال ما است و مدیریت فوتبال ما است که خیلی از بازیکنان تازه ۱۱ شب، شب‌نشینی‌های‌شان شروع می‌شود. همین مسائل باعث می‌شود تا بازیکنان مصدوم شوند. خستگی، بی‌خوابی و مشکلات در زندگی باعث رقم خوردن این اتفاقات است.

آقای مربی! شما پرسپولیس را دوست ندارید و به آن وفادار نیستید

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس  در خصوص اخطارهایی که یحیی گل‌محمدی به این باشگاه برای دریافت آپشن‌هایش داده است، گفت: این رفتارها نشان می‌دهد که دوگانگی و دو دستگی وجود دارد. مگر می‌شود یک بازیکن در پرسپولیس جرأت داشته باشد به تمرین برود و تمرین نکند؟ من در لیگ دو مربیگری می‌کردم و بازیکن جرأت نداشت تمرین نکند اما در پرسپولیس می‌بینیم این اتفاقات خیلی زیاد رخ می‌دهد. مگر می‌شود بازیکن در پرسپولیس پول نگیرد؟ اگر بازیکنی جرأت می‌کند در پرسپولیس تمرین نکند شک نکنید که با کادر فنی هماهنگ است و مربیان او را تحریک می‌کنند. آقایان شما صددرصد پول خودتان را گرفتید اما این کارها را انجام می‌دهید. مشخص است که پرسپولیس را دوست ندارید و به آن وفادار نیستید چرا که تا دو برد آوردیم دوباره این داستان‌ها شروع شد. من با خودم تعارف ندارم اما باید قبول کنیم که ما سه بازی را در لیگ بردیم که نباید می‌بردیم و اشتباهات داوری در آنها تأثیرگذار بود. حتی در لیگ قهرمانان آسیا در تهران خوب عمل نکردیم و فقط مقابل الدحیل خوب بازی کردیم. 

جلوی مردم نگویید که پرسپولیسی هستیم! 

حلالی ادامه داد: من نمی‌گویم شما پول نگیرید اما جلوی مردم این همه نگویید پرسپولیسی هستیم. پرسپولیسی‌ واقعی آن جوان ۲۳ ساله است که به خاطر نتایج این تیم سکته می‌کند و شما باید اینطور عاشق پرسپولیس باشید اما رفتارهای چندگانه دارید. تیم رقیب هنوز پول فصل قبلش را نگرفته اما شما همه پول‌تان را گرفتید و حالا دنبال آپشن هستید؟ این کارها یعنی اینکه کل آن ۲۰ میلیاردی که گرفتید را ندیده گرفتید و حالا دنبال گرفتن آپشن هستید. به دروازه‌بان ۲۰ میلیارد پول می‌دهند که گل نخورد اما جدیداً مد شده که برای گل نخوردن در هر بازی پاداش و آپشن می‌دهند این کارها زاییده مدیران برنامه است و آنها این چیزها را در فوتبال مد کردند. من از گذشته از پرسپولیس طلب دارم اما هیچ وقت دنبال آن نرفتم چون عاشق پرسپولیس هستم و این تیم همه چیز به من داده است. 

حمله تند یک پرسپولیسی به گل‌محمدی و بیرانوند؛ شما نقش بازی می‌کنید/ مشخص است که پرسپولیس را دوست ندارید

کسی که پرسپولیس زندگی‌اش نیست از این کارها می‌کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس هویت و زندگی ما است اما کسی که پرسپولیس زندگی‌اش نباشد این کارها را انجام می‌دهد. پول آقایان عقب افتاده و ما هم نمی‌گوییم پول نگیرید اما این کارها چیست؟ اگر طلبی دارید بروید جلوی مدیر باشگاه در دفترش بنشیند و بگویید پولم را می‌خواهم نه اینکه این داستان‌ها را به راه بیندازید. وقتی یک مربی این کارها را انجام می‌دهد بازیکنش هم به خودش اجازه می‌دهد اعتصاب کرده و تمرین نکند. تا ما حرفی هم می‌زنیم می‌گویند زمانه عوض شده اما زمانه برخی‌ها را عوض کرده است! مربیان باید به بازیکنان جوان یاد بدهند که پرسپولیس یک زندگی است و این تیم همه چیز به ما می‌دهد. 

باشگاه باید قید هر کسی که از این کارها انجام می‌دهد را بزند

حلالی در خصوص اینکه خیلی از مربیان و بازیکنان پرسپولیس در همه این سال‌ها از نام این تیم و برند آن استفاده کرده و کارهای تبلیغاتی و درآمدهای جانبی داشته‌اند، تصریح کرد: دقیقاً همین‌طور است! آقایان از اسم پرسپولیس استفاده کرده و کارهای تبلیغاتی می‌کنند که از کنار آن هم پول می‌گیرند اما حالا اگر دیرتر از پرسپولیس پول بگیرند آسمان را به زمین می‌آورند. این کارها بدعت‌های خطرناکی است. حرف من برای الان نیست و در همه این سال‌ها هر مربی و بازیکنی که از این کارها کرده آن را نپسندیدم. وقتی یک مربی این کارها را انجام می‌دهد یعنی هوادار را روبه‌روی باشگاه گذاشته و در این شرایط آن فرد هر کسی می‌خواهد باشد؛ باشگاه باید قیدش را بزند. خیلی اسم‌های بزرگتر در پرسپولیس حضور داشتند اما این اتفاقات رخ نداد. درست است که چندبار قهرمان شدیم اما خیلی‌ها هستند که می‌توانند پرسپولیس را از شرایط فعلی قوی‌تر کنند اما شما شرایط را ببینید که با وجود اینکه پول فصل گذشته را کامل گرفته‌اند باز هم از این کارها انجام می‌دهند.

آقایان نقش بازی می‌کنند تا به  اهداف خود برسند!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دباره اینکه این اختلاف‌نظرها بین یحیی گل‌محمدی و چند مدیرعامل پرسپولیس در سال‌های اخیر همواره به وجود آمده است، ادامه داد: من این اخبار را شنیده‌ام و صحت و سقم آن را نمی‌دانم. اگر واقعاً بحث اخطار دادن به باشگاه مطرح باشد باید بگویم که سیاست کاری آقایان اینطوری است! آنها البته باید به این فکر کنند که در این میان هواداران آسیب می‌بینند. اینها نقش بازی می‌کنند تا به اهداف خودشان برسند و برای‌شان مهم نیست که در این وضعیت چند نفر سکته کنند و از زندگی بیفتند. من شنیدم که مسئولان باشگاه این مسائل را تکذیب کردند اما همین افراد داستان علیرضا بیرانوند را تکذیب می‌کردند. اگر آقایان این کار را انجام داده‌اند که واقعاً کار زشتی است چرا که پرسپولیس باید برای موفقیت در آسیا تلاش کند و باید تیم را جمع کرد نه اینکه با دست خودشان تیم را به حاشیه ببرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • میلاد IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    حرفش که حق اما یحیی برای آپشن قهر نکرده درویش این فصل خیلی خراب کاری کرده مدیری که فقط دنبال بازیکن آزاد برای قرارداد بستن باشه بدرد هیچی نمیخوره دوما یحیی فصل گذشته همه جام ها رو درو کرد هر چی بهش بدن حقش کم نزاشت یک مربی خوب یعنی جام بگیری پس انتقاد نمیشه بهش کرد هر چند این رفتار یحیی جای نقد زیادی داره فسخ چه کاری! تیم صدر جدول ما خودمون نباید با سپاهان مقایسه کنیم این تیم رانت زیادی داره از جاهای خاص حمایت میشه پرسپولیس و استقلال بخاطر هوادارانشون نبود تا الان این دو تیم منحل کرده بودن
    • شاهین IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      حرف اش در مورد بیرانود درست است... بیرانود عامل نابسامانی تیم هست. جرات نمی کرد زمان منصوریان اب بخورد.. الان در پرسپولیس پیشگویی می کند.. یحیی هم در این چند سال ثابت کرده.. تمرین دهنده خوبی نیست مصدوم زیاد می دهد. و تیم را نمی تواند خوب ببندد.
    • حمید IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      به عمل کار برآید به سخندانی نست ...بیرو در عمل نشون داد متعهده و یکی از عومل مهم قهرمانی پرسپولیس بوده .یحیی هم ثابت شده است.
    • طوفان زرد IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      فدراسیون فوتبال وداوران لنگ را قهرمان کردن
    • انا IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      با حرف شما و شاهین کاملا موافقم بیرانوند شک نکنید در اینده باعث نابودی تیم میشه نه پرسپولیسیه نه حتی ذره ای دلش با تیمه بی لنگیزه و از روی مجبوری بازی میکنه فقط تو زمین به بازیش توجه کنید تقصیرش نیست وقتی میبیننش یاد این جمله میفتم یا رب روا ندار گدا معتبر شود
  • هادی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    آقای گل محمدی خجالت بکش مردم نون ندارن بخورن ولی شما با کلی پول مفت بیت المال جولان میدی و یاوه می بافی!
  • کیسیسم IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    ای استاد الان همه چیز 💰 والسلام بیچاره هوادار که از عزیزترین چیزه دنیا میگذره،جونش
    • .... IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      بازهم بغیرت حلالی.حرف حق تلخه .دربین این همه پیشکسوت نان بنرخ روز خور فقط حلالی بود که بخاطر بزرگی پرسپولیس حرف حساب رو زد .بعضیها که فقط بلدن از قبل پرسپولیس بمنافع خودشون برسند.
  • محمد IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    کاملا درست میگه بسه دیگه، یحیی و درویش ما رو جک کردن چقدر مسخره بازی ، اصلا بذار تو لیگ دهم بشیم برن از تیم اینا
  • زیگزاگ IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    در این وضعیت اقتصادی، اینا خیلی حریص و ناسپاس هستند.
  • عدالت خواه IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    مگه بازیکنای تیم پیروزی تهران به ندای قلبشون گوش ندادن؟! مگه نمی گفتن که همگی به عشق پیراهن تیم پیروزی و فی سبیل الله بازی میکنیم؟! آخرین نمونشم پورعلی گنجی بود،! حال چطور شده که نق و نق میکنن؟ به نظر میاد که بوی گند قرار دادهای نجومی همشون دراومد و صداشو در نمیارن...!
    • Ali IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      ای بیگانه ،هم بیگانه باعدالت وهم بیگانه باایران وایرانی ،چون تواگرایرانی بودی اسم پرسپولیس یعنی ایران را بکارمیبردی هرچندنام پیروزی هم واژه ای است که افرادی چون تورا بسیارسوزانده چراکه نام تیم موردعلاقه ات را باشرمساری برزبان میرانی، توکه عقده ای شده ای حالا آمدی وبا واژه عدالت میخواهی جولان بدی که یکبارگفتم توجن هستی وعدالت هم بسم الله ،پس کورخواندی ،ودرپایان به تو نادان بگویم که تیم پرسپولیس ،پرسپولیسِ ایران است هرچند درتهران وجود دارد،چون درتمام ایران طرفداردارد،ضمنا مگرخودت رایگان کارمیکنی ؟؟ویابرای پدر ومادرت قروغمزه نمی آیی وهمیشه بدون چشمداشت ودرراه رضای آنکه اورا نمی شناسی قدم برمیداری؟؟وسرانجام شعری که مثَل شده را که درموردت صادق است برایت مینویسم :: معیوب پی عیب کسان میگردد ازکوزه همان برون تراود که دراوست .
  • موسی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    حلالی کیه که لجن پراکنی می کنه درویش بااستقاال هماهنگه و داره تیم پرسپولیسو ضعیف می‌کنه که نتیجه نگیره سال گذشته همین بلا راسر تیم آورد ولی سرمربی وکادرفنی وبازیکنان باجان مدل بازی کردند و نتیجه گرفتند تاپیر نشده باید درویش برکنار بشه دانیم یک نفس راحتی بکشه
  • ف پرسپولیسی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    یحیی فقط فکر درآمدزاییه! این پولی که داده نبیل باهویی که اصلا معلوم نیست کیه گرفتن جاش آل کثیر رو حفظ میکردن اما پورسانت بازیکن خارجی باعث شده هر سال یکی دو تا بنجل خارجی رو تحمل کنیم! مطمئن باشید عبدی بهتر از باهوییه!
  • ۰۰۷ IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    قهر کردن کارشونه تا اینکه دولت ی پول مفت بهشون بدد فدراسیونم چند امتیاز بهشون بدد تا قهرمان بشن چندین ساله از این کارا میکنن برا همه عادی شده .گل ممد گوگولی مگول دیگه قهر نکن پسرم گلی جون بیا برگرد به خونت گلی همدم من گلی گلی گلی آشتی آ نازشو برم شیطون بلا زود بیا برات به به خریدم
  • آبی سرور IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    با احترام به هواداران پرسپولیس آقای حلالی درست میگوید.هرسال این افراد سیاه کاری میکنند وبازارگرمی تا با این نمد کلاهی برای خودشان بدست آورند ، بیرانوند اندازه این مبالغ نیست و خیلی از بازیکنان تمام تیمها
  • اشنا IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    یحیی را دوست دارم ولی هیچکس فرگوسن که ۱۲ سال منچستر را اول نگه دارد نمیشود نه ما منچستریم نه یحیی فرگوسن ولی بازیکنی که پاس به دروازه بان میده و دروازه بان در دروازه نیست آپشن دیگه چه کوفتیه؟ لیایید با هوادار ساعت ۲ نصفه شب با مصاحبه های غیرحرفه ای بازی نکنیم . هوادار دشمن پرسپولیس را گاهی رقیب نمیبینه داخل تیم میبینه و از خود ماست هر چه بر ماست . بازیکنانیکه گاهی از یک پاس گل عاجزند و خودخواهی میکنند دیگه چه اپشنی؟ زرنگی بعضی بازیکنان که پاس رو به عقب یا گل بخودی میزنند و ککشان نمیگزد دنبال اپشن هستند حتی مدیر عامل که بجای تمرکز بر بازی دنبال رونالدو هست که عکس بگیره کلا این غیر حرفه ای بودن رویی مانند سنگ پا میخواد که اپشن بگیرند. لوکادیا وظیفه اش گل زدن بود و وقتی دید زیاد پاس بهش نمیدن یا پنالتی را ازش میگیرند فرار میکنه چون اپشن در قرارداد بازیکنی که باید بازی خودش بکنه گنجاندند.
  • علی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    آقای هلالی درست میگه سه بازی لیگ را تیم حکومت توسط کمیته داوران بردن
  • مجید IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    آقا یحیی میگه: کمه آقا، کمه! ۷ امتیاز کشکی این فصل دادن؟ _کمه ۳تا جام اسنپی دادن. _کمه! ۷۵۰ملیارد بدهی رو دادن. _کمه! ۵۰۰ملیارد تیم بستن گفتن ۲۵۰ملیارد. _کمه محرومیت رقبا باکمیته اخلاق وانضباطی وحذف از آسیا؟ _کمه! بازیکن سرباز؟ چمن آزادی؟ دلالی آرکا؟ کمه...کمه آقا! امپراتور غرررررررر
  • رضا IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    اقای حلالی شما پارسال هم تا فرصتی پیش اومد یحیی وتیم رو زدی ولی تیم سه تا جام اورد دهنت بسته شد ... چرا پرسپولیس رو با کیسه مقایسه میکنی اول و دوم اونها کلا یک ماه تو اعتصاب هستند.. چرا پرسپولیس نمیتونه سیصد میلیارد جور کنه از تماشاگر اول از قهرمانی اول وووو اما تیم سپاهان هزارمیلیارد هر فصل هزینه کنه و اخر فصل هم پرسپولیس قهرمان بشه شما دلسوز پرسپولیسی چرا اینها رو نمیگید فقط گیر به یحیی میشه دلسوزی بس کنید..
  • کیسه کش عقده ای IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    میبینم که هر چی کیسه کش عقده ای متوهم جام ندیده هستش ریختن اینجا و دارن لجن پراکنی میکنن البته حق هم دارند چون یحیی امپراتور با پروفسور برانکو ایوانکوویچ عزیز سالهاست داغ گرفتن جام رو تو سینه اینها گذاشتن طوری که از پیشکسوتان جماعت کیسه کش تا هواداران متوهم کیسه دائم خواب جام رو میبینن و یاوه میگن
  • کیسه کش عقده ای IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    هواداران باشرف پرسپولیس باهوش تر از این حرفها هستن. آقای هلالی چرا اینهمه با آبروی پرسپولیس بازی شد ( محرومیت هواداران باشرف پرسپولیس جلو النصر و دزدیدن پیراهن رونالدو توسط عوامل درویش) اینهمه تو این دو سه روز جماعت کیسه کش علیه سرورشون پرسپولیس خزعبلات بافتن چرا جنابعالی مثلاً دلسوز پرسپولیس و دوستان دهه شصتی تون روزه سکوت گرفته بودید نکنه با جماعت کیسه کش دست به یکی هستید و اومدید ضربه آخر رو به پرسپولیس بزنید ؟! زهی خیال باطل یحیی امپراتور و بازیکنان با غیرت پرسپولیس تنها نیستند
  • کیسه کش پررویی هستم IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    تو اسم خودت رو گذاشتی پیشکسوت مثلاً ؟! دو سه روز جماعت کیسه کش دارن به پرسپولیس حمله میکنن و خزعبلات میبافن شما مثلاً پیشکسوت ها کجا تشریف داشتید روزه سکوت گرفته بودید ؟! حالا هم که تخم کفتر خوردی زبونت باز شده اومدی تو صف جماعت کیسه کش داری به یحیی و بازیکنان با غیرت پرسپولیس حمله میکنی شرافت هم خوب چیزیه ؟! از اول فصل اینهمه بلا سر پرسپولیس آوردن که متأسفانه اکثرش از سمت شما مثلاً پیشکسوت ها و درویش بوده بجای اینکه بیاید مثل میناوند باشرف خدابیامرز زبون حق گو و مطالبه گر داشته باشی و جلو درویش وایسید و بگید که اون کی بوده که با نفهمی خودش باعث محرومیت هواداران جلو النصر شده چرا پیراهن رونالدو باید دزدیده شه چرا با آبروی پرسپولیس بازی بشه چرا اردوی ترکیه لغو بشه و هزار چرا دیگه ؟! واقعاً شما آبروی هر چی پیشکسوته بردید درود به شرف امثال میناوند خدابیامرز
  • Sh IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    کدوم هوادار باشرف مگه لنگ شرف شمس میشه شما لنگی های الزایمری خودتون به گلی چی توز لقب امپراتور دادید به درویش دوزاری لقب پرز دادید حالا شدن ان؟ شماها دیگه کی هستین یه مشت افراطیه بی منطق دوزاری
  • محمد IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    گل محمدی سال گذشته با کمک داوران قهرمان شد امسال هم هر بازیکنی ک خواست گرفتن ال کثیر و عبدی و دیاباته ووو رو خودش نخواست و بیرون کرد شهاب زاهدی رو با ۲۵ میلیارد بیرانوند با ۱۰۰ میلیارد گولیسانی با ۱۰۰ میلیارد پورعلی گنجی با ۸۰ میلیارد وووو گرفته سقف رو هم صدرصد رد کردن ک باید طبق قانون تمام بازی‌ها سه صفر میشد که نشد بهرحال الان نکونام ده درصد دریافتی داشته گل محمدی چهل درصد ، بازیکنان استقلال از فصل قبل ۴۰ درصد طلب دارند امسال هم ده درصد گرفتن آقای گل محمدی هرسال همین بساط رو درمیاره تا پول بیشتری به جیب بزنه البته حقش هست ولی اینهمه قهر کردن درست نیست
  • خون آبی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    ماشالله به آقا اسماعیل. واقعا چند تا بازی رو لنگی ها به کمک داورها بردن. جام‌های گذشته هم به طور اتوماتیک وار و سفارشی با اسنپ رسید دست لنگپوشان. ادعاشون هم تمومی نداره.در نظرات بالا خوندم لنگی ها فصل گذشته تمام جام‌های آفتابه ای ممکن رو دزدید نه اینکه درو کرد داداش. لنگی جماعت یاد گرفته با زد و بند و زیر میزی و رشوه و خریدن داورها و ... جام آفتابه ای قرمز بگیره.در صورتی که پشیزی ارزش نداره. زنده باد استقلال دو ستاره طلایی روی سینه.
  • علی. IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    تا یکی از رو دلسوزی یه چیزی میگه باز کیسه زباله ها شروع میکنن... الهام خانم براتون گل خودی میزنه... سال قبل هم دروزاه و پنالتی و.... حالا شروع کردین به خوردن
  • ایرانی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    خیلی دلت میخوادسرمربی پرسپولیس بشی آره میخوایی دیده بشی بیشترحرف بزن شاید یکی دلش به رحم اومد واسم توروهم برای سرمربی معرفی بکنه به درویش
  • ... IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    ببینید به عنوان یک استقلالی میگم پرسپولیس اگه فکری به حال بیرو و یحیی نکنه نابود میشه بیرانوند وکیلش خیلی حرف ها رو زد که عشق و علاقه برای ده شصته من بهم برخورد حالا شما ها که جای خود دارید نمی‌دونم ولی از نوع بازی بیرانوند مشخص که یک مغرور شده دو علاقه ای دیگه به بازی در پرسپولیس نداره فوتبال ایران به نابودی داره نم نم می‌ره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی