روایت ستاره سابق پرسپولیس از بستری شدن: ده متر راه می‌رفتم، نفسم می‌گرفت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ناصر محمدخانی که حدود یک ماه در بیمارستان بستری بود، درباره بیماری خود توضیحاتی ارائه داد.

 ناصر محمدخانی، ستاره‌ سال‌های دور پرسپولیس، حدود یک ماه در بیمارستان بستری بود و به تازگی پس از پشت سر گذاشتن بیماری سخت خود از بیمارستان مرخص شده است. او در گفتگویی درباره بیماری خود گفت: علی‌آقا در پرسپولیس برای ما حرف اول و آخر را می‌زند به همین دلیل هم ایشان چندی قبل گفتند که بیماری‌ام خوب شده و حالم بهتر شده و در حال استراحت هستم که عین واقعیت بود و بقیه حرف‌ها هم شایعه بود و صحت نداشت.

او ادامه داد: بالاخره حرف که همیشه هست و بازار شایعات هم همیشه داغ است اما دلیل بستری شدن من بیماری سخت ریوی بود که مدت زیادی بود مرا خیلی اذیت می‌کرد به شکلی که اگر ده متر راه می‌رفتم نفسم می‌گرفت و دیگر توان راه رفتن و نفس کشیدن را نداشتم. اتفاقاً دو سه ماه پیش هم برای درمان خودم نزد دکتر طبرسی رفتم که پزشکی بسیار خوب و حاذق و پرسپولیسی هستند. ایشان هم بعد از معاینات در همان مقطع به من گفتند که باید فوری بستری و تحت درمان قرار بگیری اما من آن زمان به دلیل بیماری ریوی و اتفاقاتی که قبلاً برای انصاریان و میناوند به خاطر ریه‌شان افتاده بود ترسیدم که در بیمارستان بستری شوم و پیگیر شوم اما بعداً که حالم خیلی بد شد دیگر نتوانستم.

محمدخانی در ادامه توضیح داد: از این رو بود که به بیمارستان رفتم و نزدیک یک ماهی شد که بستری شدم و خدا را شکر بعد از اینکه حالم خوب خوب شد از بیمارستان چند روز پیش مرخص شدم و اتفاقاً در اواخر تمرین پیشکسوتان این هفته هم حاضر شدم و با دیدن دوستانم و علی آقا هم خودم خیلی روحیه گرفتم و هم به آنها روحیه دادم. الان خدا را شکر پیاده‌روی می‌کنم و دیگر هیچ مشکل تنفسی ندارم در حالی که قبلاً گفتم چند قدم بیشتر قادر به راه رفتن نبودم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تماس بزرگان پرسپولیس با او گفت: واقعاً دست همگی پرسپولیسی‌ها درد نکند که در این مدت مرتب جویای احوالم بودند. علی آقا هر روز به من زنگ می‌زد و پیگیر احوالم و کارها بود. یحیی و آقا کریم هم زنگ زدند و برای هر کاری ابراز آمادگی کرده بودند، دم همگی‌شان گرم. آقا کریم به همسرم در دورانی که بیماری‌ام شرایط سختی داشت و گوشی‌ام دست همسرم بود گفته بودند اگر لازم است پروفسوری را برایم بیاورند که به وضعیتم رسیدگی کنند که همسرم گفته بود دکتر طبرسی همه کارها را بسیار خوب انجام می‌دهند و دکتری بسیار حاذق هستند. در این بین همه دوستان، بازیکنان و هم‌تیمی‌هایم هم پیگیر وضعیتم بودند که از همه آنها تشکر ویژه دارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی