نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
روش خاص و مدرن برای درمان ستاره جوان/ او زودتر به میدان برمی‌گردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای خرید جدید بارسلونا یک روش درمان جدید و بیولوژیکی به کار گرفته شده تا روند بهبود او تسریع شود

ویتور روکه خرید جدید بارسلونا است که البته تابستان سال آینده به طور قطعی به این تیم خواهد پیوست. سایت اسپورت در مورد این بازیکن برزیلی مطلب جالبی نوشته، بازیکنی که در خط حمله بازی کند و یکی از ستارگان آینده فوتبال جهان به شمار رود.

این بازیکن ۱۸ ساله بابت تکل بدی که روی پای او در جریان بازی تیم پاراننزه برزیل (تیم فعلی او) زده شد دچار مصدومیت شدید مچ پا شده و به نظر می‌رسید که دست کم ۱۲ هفته را از دست بدهد. طبق گفته مدیربرنامه این بازیکن یک متخصص درمان به او در راه بهبودی‌اش کمک ویژه ای کند. اندر کری در این مورد توضیح داد: «او خیلی خوب مراحل درمان مصدومیت خود را پشت سر گذارد. ما باور داریم که حداکثر تا چهارهفته دیگر او تواند آماده باشد.»

با توجه به اینکه مصدومیت او در تاریخ ۲۱ سپتامبر رخ داد به نظر رسد تا روز ۱۲ نوامبر به آمادگی لازم برسد و این یعنی حداقل دو هفته زودتر از پیش بینی‌های اولیه. در مورد اینکه دقیقا چه روشی برای درمان این بازیکن به کار گرفته شده است جزئیات زیادی وجود دارد.

الخاندرو بالده متخصص درمان استخوان در این مورد اینطور گفت: «درمان خاصی که در مورد او به کار گرفته اند تاثیر زیادی خواهد داشت. به نظرم یک روش بیولوژیکی در مورد او به کار گرفته شده است. تزریق پلاسمای سرشار از پلاکت و بعد فیزیوتراپی. او یک بازیکن جوان است که سابقه مصدومیتهای سنگین را ندارد.»

به نظر رسد که همه چیز در مورد روکه امیدوارکننده است و تیکه او را در اختیار دارد تواند به آینده خود بسیار امیدوار باشد. بارسا با توجه به مصدومیتهایی که در حال حاضر در تیم خود دارد توانست از این بازیکن استفاده زیادی ببرد. اگر او در تابستان گذشته آمده بود توانست دقایق بیشتری به میدان برود و در کنار بازیکنی مثل روبرت لواندوفسکی بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی