نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
در استقلال بازیکن سراغ دارم ۲میلیاردی است ۱۰میلیارد می‌گیرد!/ چند بازیکن معمولی نمی‌گذارند بلانکو با استقلال ببندد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: سقف قرارداد در چنین شرایطی برای باشگاه حرفه‌ای هیچ معنی و مفهومی ندارد.

حسین فرزامی از بازیکنان و مدیران اسبق باشگاه استقلال در گفت و گو با خبر ورزشی، با انتقاد به شرایط فعلی باشگاه استقلال برای جذب بلانکو اظهار داشت: این اصلاً درست نیست که باشگاه استقلال نمی‌تواند یک بازیکن اضافه‌تر بگیرد، چون قراردادهای قبلی اش را طوری بسته که به سقف قرارداد نزدیک شده! باید یقه آنهایی را گرفت که قرارداد بازیکنان را تا این اندازه بالا بسته‌اند.

وی افزود: متاسفانه باشگاه‌هایی که امروز باعث این مشکل شده‌اند همان‌هایی هستند که بدون توجه به یک سری مسائل برای جذب بازیکنان مورد نظرشان استقلال را هم مجبور می‌کنند به فوتبالیستی که ارزش واقعی‌اش ۲ میلیارد تومان است ۱۰ میلیارد پول بدهد. در همین استقلال بازیکن سراغ داریم که ارزش واقعی اش ۲ میلیارد هم نیست اما الان دارد ۱۰ میلیارد از باشگاه استقلال پول می‌گیرد.

مدیر سال‌های گذشته استقلال ادامه داد: به طور کلی موضوع سقف قرارداد یک بحث عجیب در فوتبال حرفه‌ای است اما اگر هم قرار است این موضوع رعایت شود باید با دقت از ابتدا کار را استارت زد، نه اینکه به یک بازیکن کم ارزش اینقدر پول داد که بعد نتوانیم یک فوتبالیست با ارزش را جذب کنیم.

فرزامی گفت: از دوستانم که با کادر فنی استقلال نزدیک هستند شنیدم مهاجم آرژانتینی که مد نظر نکونام است فوتبالیست قابلی است اما چرا باید به خاطر قرارداد بالای یک فوتبالیست معمولی در استقلال یک بازیکن بین المللی قابل توجه نتواند در کادر بازیکنان استقلال جای بگیرد!

فرزامی تاکید کرد: بعد از رفتن محمد محبی و مهدی قایدی استقلال نیاز دارد که یک مهاجم خوب داشته باشد و این آرژانتینی فکر می‌کنم بتواند این کار را انجام بدهد. در چنین شرایطی عجیب است که باشگاه استقلال در گردابی گیر افتاده که خودش آن را به وجود آورده است. این مسائل زمانی رقم خورد که قرارداد بازیکنان استقلال با ارقام بالا بسته شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه استقلال هیچ کاری از دستشان بر نمی‌آید، فوتبالیستی که قرارداد واقعی اش ۲ میلیارد است و حالا رقم ۱۰ میلیارد را زیر برگه قراردادش می‌بیند هرگز حاضر نیست حتی یک ریال از آن را کم کند. چون هم فکر می‌کند اعتبار فوتبالی اش پایین می‌آید و هم باید قید پولی که برایش نقشه کشیده را بزند که هرگز این کار را نمی‌کند. بنابراین اوضاع استقلال به قدری در هم پیچیده است که فکر نکنم به این راحتی حل و فصل شود.

وی در آخر گفت: گره‌ای در کار است استقلال افتاده که با دندان هم باز نمی‌شود فقط باید امیدوار باشیم که جواد نکونام بتواند با همین نفراتی که دارد کار را پیش ببرد. هرچند که امیدوارم این آرژانتینی بالاخره بتواند خودش را به کادر بازیکنان استقلال برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۷
  • محمد IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    همش تقصیر آجورلوئه با اون قراردادهای عجیب و غریبی که با پسرش برای بازیکنا بستن
    • سیدجواد IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      فوتبال ما بیشتر یک سیرکه چون آدمای کوچک و کارنابلد مسئلویت دارن و قانون من درآوری میزارن . مثلا استقلال یک بازیکن عراقی خرید ۵۰۰ هزار دلار و بعدبا قیمت ۲۰۰ هزار دلار به مس رفسنجان قرض داد .جالبیش اینه که چون تو تیم استقلال نیست هزینه خریدش جز هزینه های اسنقلال در نظر گرفته نشده ولی اون ۲۰۰ هزار دلار بعنوان درامد زایی براش ثبت شده و به سقف استقلال اضافه شده
    • حسین IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      جناب آقای فرزامی وقتی باشگاهای گلگهر ،پرسپولیس، سپاهان، دوب آهن ۱۰برابر این پول به همین بازیکنان استقلال می دهند به نطر تو با ۲میلیارد می آیند استقلال بنده می گویم نمی آیند در ضمن همین بازیکن تبم امید که الان در پرسپولیس هست جناب خطیر در برنامه تلویزیونی گفت که ما ۲۵میلیارد تومان پیشنهاد دادیم ولی قبول نکرد وگفت پرسپولیس بیشتر می دهد وبه پرسپولیس پیوست همان بازیکن را می گویم که الان مصدوم شده همانکه تیم ملی امید را تنها گذاشت به دستور گلممد پس لطفا حاشيه نساز آقای فرزامی چون تو هم همیشه بر ضد استقلال بوده وهستی اگر جرات داری برو پیش وزیر وحق استقلال را بگیر که چرا سازمان لیگ قرارداد بازیکن استقلال را ثبت نمی کند درحالی که پرسپولیس میلیارد ها تو مان از بیت المال به جیب زده وبنام هوادار متمول ولی در اصل بیت المال به جیب زده خواهش می کنم حالا که نمی توانید کار مثبتی برای استقلال انجام بدهید سکوت کنید بهتر هست
  • راضیه تاجی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    یکی باید جلوی این ریخت و پاش ها رو می گرفت. الان تیممون بلانکو رو نیاز داره ولی نمی تونه بیارتش
    • میلاد IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      تنها راهش اینه که مثل همه دنیا باتوجه ره درامد باشگاه برای هزبنه کزدن قانون بزارن. مثل اروپا که میگه حداکثر ۷۰ درصد درامد رو میشه صرف خرید بازیکن کرد
  • کیسۀ پاره IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    وقتی که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود؟ مگه آجورلولوتون نگفت برای قهرمانی 1600 میلیارد تومن هزینه کردید؟ حالا دارید چوب اونروزها رو می خورید کیسه های سوراخ
    • کیسه هوچی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      اینا نگرانی ندارن چون باهوچیگری واتهام به اینو اون و به پرسپولیس همشو از بابا شود میگیرن حتی از درآمد پرسپولیس تواسیا
    • شاهین IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      شما لنگیای بیکلاسِ حق گل گهر خور و ذوب آهن خور و آلومینیوم خور اول جواب باند بازیها و تبانیهای داوریاتونو بدید بعد بیاید اینجا از تیم سرور و سالارتون استقلال حرف بزنید!! یادتون رفته منقاروند واسه فقط دل هواداراتون(جان عمش) میخواست با ۱۰۰ میلیارد بیاد به اس اس و اصلا هم واسه خاطر پول نبود؟ ها، ها، خندیدیم!! ولی بازم بخاطر دل هوادارا با ۱۵ میلیارد(🖒) برگشت به تیم لنگ، به همین زودی یادتون رفت که چقدر شما هوادارا واسش ارزش دارین؟؟ البته از یه شاگرد نانوا و نون بربری خشخاشی فروش بیشتر از این انتظاری نیست همانطوریکه از شما لنگیان بیکلاس که پا برهنه میدوید تو صحبت بزرگان و سرور و سالارتون استقلال، هم انتظاری نیست چون همتون مثل اون شاگرد نانواتون بیکلاسین... شب حتما گلممدرو که قهر کرده رفته را از طرف ما ببوسین شاید باهاتون آشتی کنه بیاد سر تمرین... (در ضمن اون بالا (🖒) که دادم اوکی بود ها نه چیز دیگر اشتباه نکنید یه وقت عزیزان لنگی بیکلاس حق گل گهر خور)
  • جهاد مقاومت IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    حالم از فوتبال بهم می خوره با این کثافت کاری های توش. فقط به این فوتبالیست ها پول مفت می دند. حرام است حرام
  • رییس الروسا IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    هم قرمز و هم آبی هر دو باشگاه باید برن دسته سه تا این فوتبال درست بشه
  • شایان IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    حرفهای فرزامی درسته ولی کو گوش شنوا
  • سلاطین آبی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    اقای پیشکسوت درست میگه! چرا برای بازیکن دوزاری 10 میلیارد هزینه کردید؟ تا حالا به این روز بیافتید؟
  • سرخ ترین IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    آبی یعنی آرامش ولی استقلال یعنی نق زدن و رفتن روی اعصاب بقیه. برن گمشن این استقلالی ها
    • Hasan IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      در حد خودتون حرف بزنید بی احترامی کردن برمیگرده ب شخصیت خودتون..
  • ریاضیات فوتبالی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    ببینید توی قراردادی که جای 2 میلیارد 10 میلیارد بسته شده چند نفر خوردن و بردن
  • زهرا IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    همه حرفها درست هستن
  • نسرین IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    دیگه حالم ازین فوتبال بهم می خوره به ویژه از بخوربخورهای توش. ملت دارن از گرسنگی می میرن بعد به یه دوزاری 10 میلیارد می دن که چی بشه؟
  • سعید IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    باز مدرسه پیرمردهای استقلال باز شد
  • عشق جیرفت استقلال IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    همه دارن از دوروبر استقلال می خورن و می برن
  • ع IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    اکثر‌بازیکنان‌قراردادشان‌همین‌است
  • اﻳﺮاﻥ IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    ﺩﻟﺸﻮﻥ ﻧﻤﻴﺴﻮﺯﻩ اﺯ اﻳﻦ ﺑﺮﻳﺰ ﺑﻪ ﭘﺎﺷﻬﺎ اﺯ ﺟﻴﺐ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻧﻤﻴﻜﻨﻨﺪ ﭘﻮﻝ اﻳﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﻫﺴﺖ اﻧﻘﺪﺭ ﺭاﺣﺖ ﺣﻴﻒ ﻣﻴﻞ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ اﮔﺮ ﺧﺼﻮﺻﻲ ﺑﻮﺩ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻫﺎﻱ ﻛﺸﻮﺭ اﻭﻥ ﻭﻗﺖ ﺑﺮاﻱ ﺗﻚ ﺗﻚ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻫﺎ ﺣﺴﺎﺏ ﻛﺘﺎﺏ ﺑﻮﺩ اﻣﺎ ﭼﻮﻥ اﻳﻦ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻫﺎ ﻫﻤﺶ اﺯ ﺑﻮﺟﻪ ﺩﻭﻟﺘﻲ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ اﺻﻼ ﺑﻪ ﻓﻜﺮ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﻫﺎ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ ﺗﺎ ﻣﻴﺘﻮاﻧﻨﺪ اﺯ اﻳﻦ ﺑﻲ ﻣﺪﻳﺮﺗﻲ ﻫﺎ ﺩاﺭﻥ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ
  • رادین IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    هر بلایی سر استقلال اومده زیر سر آجورلو و اون پسرشه. یه قهرمانی آوردن ولی باشگاه رو تا 10 سال بدبخت کردن
  • قاسمی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    دست همه مدیرای باشگاه در این چند سال تو همه چی وجود داشته و فقط هوادار بدبخت هست که داره خون دل می خوره
  • راحیل IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    ترخدا بلانکو رو بیارید
  • هوادار آبی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    من 12 سالمه و از اقای خطیر می خواهم که بازیکن خارجی را زودتر بیاورد
  • جعفری IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    همه چیز از سرچشمه آلوده است
  • ریرا IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    کی گفته استقلال سقف رو رعایت کرده؟ برن حسابهای بازیکنها رو چک کنن ببینن از چه جاهایی پول توش ریخته شده
  • اس اس رامهرمز IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    بدا به حال مدیرایی که میان تا فقط جیبشونو پر کنن و به فکر ما هوادارا نیستن
  • اسماعیل IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    من به عنوان یک پرسپولیسی. اونایی که میگن این بلارااجرلو اورد سراستقلال.اجرلو ۳سال پیش هزینه کرد ورفت پارسال و امسال که مدیرانی دیگه بودن که بازیکن گرفتن.نکته بعد مگه مربی پارسال استقلال باهمون بازیکنان تیم ادامه نداد وسوم شد جام حذفی هم دوم شد؟حال با توجه به بدهی مالی و نبودن تیم درآسیا آیامربی نکونام نمیتونست باهمین نفرات ادامه بده اصلا قهرمان هم نشه اما بارمالی کم میشدهمین بازیکنان هماهنک میشدن سال بعدنتیجه میگرفتن اما هرکس اومده کل تیم رو میخاد عوض کنه باتوجه به قرارداد داشتن بازیکنان که بار مالی زیادی متحمل باشگاه میکنه و دوباره بازیکنانی بامبلغ زیادترجذب کنن وباشگاه رو رودررو تو طیف طلبکار قراربدن به نظرشما این مربی اومده بسازه یا خراب کنه تیم رو؟تیمی که داره داد میزنه پول ندارم بخدا ندارم بعد مربی میگه بازیکن خودم رو میخام آیا نمیخان باند خود رو جمع کنن دور هم که بعد بتونن باشگاه روتحت فشاربزارن؟
    • MM IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      بله برادر واقعا درسته!! البته اگه شما لنگیان متوجه شدید این بنده خدای لنگی چی گفت، ما هم متوجه میشویم!! از قدیم گفتن تو که بلدی بیل(یا لنگ) بزنی، اول برو باغچه و تیم لنگی خودتو بیل بزن بعد بیا افاضات کن برا سرور و سالارتون اس اس، لنگی بیکلاس؟ شما لنگی عزیز اول برادریتو ثابت کن و تکلیف این امتیازاتی که با تبانی و باند بازی از طریق کارگروه تبانی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و کمیته داروان مخصوصا برادر عزیز افشاریان اسکول از تیمهای دیگر لیگ با حق خوری کامل گرفتین و غارت کردید را جوابشو بدین بعد بیا ادعای ارث و میراث کن و فضولی و نظر بده برا تیم سرور و سالارتون استقلال بزرگ.. خداوکیلی از اول فصل تا حالا چند امتیاز بالا کشیدین بی سر و صدا و همگان روتونو کردید اونور و تو دلتون و یواشکی پوزخند زدین که خوب سر این تیمای شهرستانی با کمک داوران محترم کلاه گذاشتیمو متوجه نشدند؟ چرا داداش همه متوجه اند فقط لنگیان که مثل کبک سرشونو کردن تو برف فکر میکنین کسی دیگه مثل خودتون نمیبینه و متوجه نیست لنگی بیکلاس!! شب گلممدرو از طرف من ببوسین شاید باهتون آشتی کرد اومد سر تمرین لنگیان بیکلاس حق گل گهر خور
  • حجت IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    من فکر میکنم استقلال مظلوم واقع میشه همیشه مثل بحث سلمانی که لنگ بهش ۴۰ملیارد میده میگه۱۲بهش دادم.حالا همین۲ملیاری که ۱۰گرفته اگر میرفت لنگ ۲۰میگرفت.لنگ.سپاهان.تراکتور.ذوب.فولاد.گلگهر.نساجی.همه از استقلال بیشتر خرج کردن شک نکنید
  • حمید حمیدی IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    بعد حقوق چهار تا بازنشسته بدبخت با ۷ الی ۸ تومان حقوق و چندین سر عائله رو میخان یک سر سوزنی زیاد کنند چقدر آه و ناله میکنند 😥😔
  • Ebi US ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    من نمی دونم این پیشکسوتای استقلال کجا هستن که یهو کلشون پیدا میشه وتا حالا نشده یکیشون بیاد یه مشکل کوچیک حل کنه وبره هر کدومشون میان فقط یه مصاحبه میکنن ویه حاشیه به حاشیه تیم اضافه میکنن تمام پیشکسوتای استقلال سهم خواه هستن هیچکدوم بفکر ارامش تیم نیستن هر وقت هر کدوم اومدین مثل مرحوم ناصرخان ومرحوم منصور خان خونتون فروختین بخاطر باشگاه مطلوبتون بعد بیاین نظر بدین که بازیکن ۲ میلیارد میارزه یا ده میلیارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی