نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عجیب و واقعی؛ گارد امنیتی اسطوره منچستریونایتد را نشناخت!/ تو کی هستی؟
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وین رونی در اولین روز کاری خود به عنوان مربی بیرمنگام‌سیتی در ساعت ۷ صبح برای تمرین حاضر شد و یکی از نگهبانان امنیتی او را نشناخت.

وین رونی چندین پیشنهاد شغلی از جمله یک پیشنهاد پرسود از سوی تیمی در عربستان را رد کرد. او هفته گذشته از سمت مربیگری دی‌سی یونایتد کنار رفت و از آمریکا به انگلیس برگشت و قراردادی سه سال و نیمه با بیرمنگام‌سیتی امضا کرد. او در روزهای اخیر به دلیل جت‌لگ نتوانست به خوبی بخوابد و تصمیم گرفت قبل از طلوع آفتاب به مرکز تمرین برود تا کار خود را آغاز کند.

رونی در پاسخ به این سوال که وقتی آنقدر زود به محل کار رفتی گارد امنیتی چه گفت؟ پاسخ داد: «او اصلا من را نشناخت و پرسید تو کی هستی! نتوانستم بخوابم اما فکر می‌کنم خوب است که به عنوان مربی الگوی بقیه کارکنان باشید. همچنین کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. این بخشی از شغلمان است و همیشه همین کار را انجام داده‌ام، اینکه زود برسم و مطمئن شوم همه چیز به درستی آماده شده است.»

پس از فاجعه مالی در دربی کانتی و سپس عملکرد ضعیف در راس تیم دی‌سی یونایتد، این سومین نقش مربیگری رونی ۳۷ ساله است. گری کوک قبل از اینکه در ژوئن به دنبال تصاحب کنسرسیوم آمریکایی در سنت اندرو مدیرعامل بیرمنگام شود، لیگ حرفه‌ای عربستان را اداره می‌کرد. اما کوک می‌گوید در دوران حضورش در خاورمیانه با مهاجم سابق منچستریونایتد در مورد انتقال به این کشور نفت‌خیز صحبت کرده بود.

رونی گفت: «قصد بی‌احترامی به هیچ یک از مربیانی که به آنجا رفتند ندارم. اما من مسیر پیشرفتم را متفاوت می‌دانستم. برای من بازگشت به فوتبال انگلیس عالی است و همیشه همین را می‌خواستم. در چهار تا شش هفته گذشته پیشنهادهایی از سوی باشگاه‌های دیگر داشتم. اما فکر می‌کنم از زمانی که با بیرمنگام صحبت کردم و جاه‌طلبی‌های باشگاه را دیدم هیجان‌زده شدم. من می‌خواهم موفق باشم. واضح است که باشگاه هم می‌خواهد موفق باشد و خوشحالم که بخشی از آن هستم. مطمئنم که چند شب بی‌خوابی خواهم داشت. این بخشی از کار است. احتمالاً به همین دلیل است که در دو سال گذشته حدود ده سال پیر شده‌ام.»

بیشتر بخوانید: تصاویری از گران‌ترین خانه‌های فوتبالیست‌ها/ پول فوتبال در املاک

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی