نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
ویلیام استوری
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ویلیام استوری زمانی کشاورز بود و یوزپلنگ خانگی داشت، اما در دانشگاه الگوریتم شرطبندی طراحی کرد و قصد دارد باشگاه فوتبال بخرد.

ویلیام استوری تاجر بریتانیایی ظاهراً قرار است نام خود را در فوتبال ثبت کند. به نظر می‌رسد این مرد ۴۵ ساله که برند نوشیدنی «ریچ انرژی» را در سال ۲۰۱۵ ایجاد کرد، علاقه‌مند به خرید تیم لیگ یک «ریدینگ» است. گزارش‌ها حاکی از آن است که او آماده است قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون پوند را امضا کند و بدهی هنگفت باشگاه را پاک کند، اما ریدینگ هرگونه توافق با او را تکذیب کرده است.

در بیانیه رسمی باشگاه ریدینگ آمده است: «باشگاه فوتبال ریدینگ اعلام می‌کند که روند فروش این باشگاه ادامه دارد و برخلاف گزارش‌ها در حال حاضر هیچ توافقی با هیچ گروهی انجام نشده است. در هفته‌های اخیر چندین گروه با اعلام علاقه به خرید باشگاه به ما مراجعه کردند. شایستگی‌ها برای یافتن مناسب‌ترین خریدار برای اطمینان از آینده سالم باشگاه ارزیابی می‌شوند و در این مرحله هیچ فرد یا نهادی به تنهایی در این فرآیند قرار ندارد. ما از حامیان خود برای حمایت مداوم، صبر و درک آنها تشکر می‌کنیم. مثل همیشه سعی می‌کنیم تا حد امکان طرفداران خود را در جریان قرار دهیم و به روز رسانی‌های بیشتری ارائه خواهد شد.»

علیرغم عدم تمایل ریدینگ به صحبت از خریدار احتمالی، استوری همچنان در چارچوب باقی مانده است. این تاجر در سال‌های اخیر شدیدا مشتاق بوده که در یک باشگاه فوتبال سرمایه‌گذاری کند و در تلاش برای تصاحب ساندرلند در سال ۲۰۲۰ و کاونتری سیتی در سال گذشته شکست خورد. اما مشارکت احتمالی او با ریدینگ که در حال حاضر در رده ۲۲ جدول لیگ یک قرار دارد، با توجه به ناکامی او در فرمول یک باعث تعجب خیلی‌ها شده است.

ویلیام استوری

استوری و ریچ انرژی در سال ۲۰۱۸ یک قرارداد اسپانسری چند ساله با تیم Haas فرمول یک امضا کردند، اما این قرارداد سال بعد به دلیل عملکرد ضعیف تیم به طور دوستانه فسخ شد. او سال گذشته در یک حماسه اسپانسری دیگر شرکت داشت، این بار با تیم موتورسواری یاماها. اما این تیم بیانیه عجیبی صادر کرد و بیان کرد که آنها توسط مالکان ریچ انرژی حمایت نمی‌شوند، بلکه توسط «صاحب حقوق فروش و توزیع جهانی» نوشیدنی‌های تولید شده توسط این شرکت حمایت می‌شوند.

استوری جدای از تلاش‌هایش برای تسخیر دنیای ورزش، زندگی بسیار جالبی داشته است.

او قبل از انتقال به مدرسه پسرانه تیفین در کینگستون تیمز در مدرسه راسل در پیترشام تحصیل کرد. در دانشگاه سنت اندروز ریاضیات خوانده و پس از ایجاد یک الگوریتم، برای پرداخت هزینه‌های تحصیلی خود قمار می‌کرد. استوری به RiverTribe گفت: «من از دانشگاه شروع کردم و با استفاده از ریاضیات یک الگوریتم تجارت اسب‌دوانی ایجاد کردم. ملاقات با بارنی کرلی، اسطوره شرط‌بندی ایرلندی، این اشتیاق را برانگیخت. من به مدت دو سال قمارباز حرفه‌ای بودم و در سال‌های اخیر شرط‌بندی‌های قابل توجهی روی نتیجه انتخابات ایالات متحده و رفراندوم انجام دادم. فلسفه ریسک بدون شک استراتژی کسب و کار من را مشخص می‌کند.»

استوری که زمانی یک یوزپلنگ به نام «بوی» داشت و به عنوان کشاورز در زیمبابوه کار می‌کرد، همچنین ادعا می‌کند که در سال ۲۰۰۰ در کوئینز پارک رنجرز دوران آزمایشی را گذراند. او در صحبت با نشریه «میل» در سال ۲۰۲۰ عنوان کرد: «زمانی که گری فرانسیس سرمربی بود، حدود یک ماه با کوئینز پارک رنجرز تمرین کردم؛ حدود سال ۲۰۰۰ با تیم اول. افرادی مانند ایین داوی و پیتر کروچ نیز در آن زمان آنجا بودند. من حدود یک ماه تمرین کردم و به عنوان بازیکن آزمایشی چند بازی با تیم ذخیره انجام دادم.»

ویلیام استوری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی