نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
شوک بزرگ به پرسپولیس؛ حرف‌های نگران‌کننده یحیی پس از بازگشت به ایران!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس شایعه جدایی از پرسپولیس واکنش نگران‌کننده‌ای نشان داد.

یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین پرسپولیس در خصوص عدم فسخ قرارداد از سوی سازمان لیگ گفت: من گفتم قصدم ارسال نامه به سازمان لیگ نیست، من اگر بخواهم باشگاه دیگری بروم، قراردادم را فسخ می‌کنم و الان دلیلی نداشت که فسخ کنم.

او درباره تصمیم نهایی اظهار کرد: تصمیم من بستگی به جلسه فردای هیئت‌مدیره دارد که ببینیم چه جلسه‌ای گرفته خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس در مورد مذاکره با سایر مربیان عنوان کرد: من اطلاعی از مذاکره با سایر مربیان ندارم و همچین چیزی هم نشنیدم. بحث‌هایی هم که در بعضی رسانه‌های دست نشانده خودشان مطرح می‌شود، این است که من به خاطر پول و تمدید قرارداد این کار را کردم. شاید یک بخشی از علت تصمیم من، مالی باشد اما بخش دیگر وعده وعید تو خالی مالی است.

وی افزود: آنها به من نامه دادند که ما قبل از شروع فصل تسویه می‌کنیم و آپشن می‌دهیم. این نامه آقای درویش بود. اما بعد از شروع لیگ برتر ۱۹ درصد دادند و گفتند از قرارداد امسال است. عدم تعهد به نوشته و تعهد و قرارداد خودشان، باعث شده که کار به اینجا برسد و متاسفانه این اتفاقات بیفتد.

یحیی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت استعفای درویش به پرسپولیس بازخواهد گشت؟ توضیح داد: اصلا این بحثها را نکنید. کسی دنبال برکناری آقای درویش نیست، او اگر برکنار شود چه خواهد شد؟ پرسپولیس احتیاج به درآمدهای پایدار دارد. با این قهرمانی‌هایی که پرسپولیس در سالهای اخیر گرفته، باید پول پارو می‌کرد و هر سال ۲-۳ هزار میلیارد درآمد می‌داشت. چیزی که باعث درآمدزایی است برند پرسپولیس است. همین قراردادی که با ایرانسل بستند، این قرارداد را چهار سال پیش با آتیه داده پرداز بستند، بعد از چهار سال دقیقا همین قدر؟ آخر برای چه باید اینطور باشد؟

او با انتقاد از مدیریت گفت: بعد تیمی که یک جام هم در سالهای اخیر نگرفته، باید قرارداد بالاتر ببندد؟ این‌ها ضعف‌های بزرگ درآمدزایی است. اگر بخواهید فقط پشت و جلوی پیراهن را بفروشید که نمی‌شود تیم را اداره کرد. آقایان دیروز گفتند منابع درآمدزایی ایجاد خواهد شد اما باید ۵ ماه پیش اینطور می‌شد. حرف من این است که آنها به تعهدات عمل نکردند و حتی به قراردادی که بستند عمل نکردند. مگر ما چیزی غیر از قراردادمان می‌خواهیم؟ حتی یک هزار تومانی هم نمی‌خواهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • آریا US ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    حق با یحیی هست و با کلی جام قهرمانی لیگ برتر؛ جام حذفی و سوپر جام؛ هنوز طلب فصل گذشته رو هم کامل نگرفته! امیدوارم هر چه سریعتر مشگل حل بشه!
    • یحیی هوچی IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      یحیی وقتی دید که بابا حمید و بابا مسعود دیگه نیستن که حمایتش کنن..دیگه حمایت کسی رو نداره..اگهvar هم بیاد دیگه نمی تونن با لابی و فشار داوران رو بخرن و جام اسنپی بگیرن ..دیدکلاش پس معرکه ست..خودش فرار را برقرار ترجیح داد.
  • رضا FR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    شوکش کجاش بود؟؟ گفته فردا قراره ۹۰ میلیارد پول خارج از قراردادی که باهاش توافق شده رو بهش بدن این دیگه چه شوکی داره؟؟ این بازی همیشگی این آدمه شما مقایسه کنید با بازیکنها و مربی استقلال که تمام پارسال ۳۰٪ دریافتی داشتن و تا روز آخر از این اداها در نیوردن. حتی هنوز هم بابت پارسال طلب دارن امسال هم که فعلا هیج. پیروزی چیا امسال برا ۵ بازی ۱۹٪ دریافتی داشتن تا الان بعد سر ته مونده ی آپشن های پارسال این فیلم‌ها رو در میارن. حالا حساب کن این ته مونده آپشن ها چقدره که اینقد دعواست سرش. امتیار گرفتن پیروزی رو هم که همه شاهدین دیگه فعلا ۷ امتیاز بشمارید تا آخر فصل ببینید بدون امتیازات اهدایی داورها پیروزی آیا مقامی بهتر از دهم میتونست کسب کنه یا نه
  • فرامرز IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    این انتقاد یحیی درباره‌ی درآمد زا بودن برند پرسپولیس در شرایط عادی در یک فوتبال حرفه‌ای درست است اما واقعیت های روی زمین در فوتبال ایران چیز دیگری ست چون در عمل بستری برای این درآمد زایی وجود ندارد این موضوع درباره‌ی استقلال هم صادق است کافی ست در هفته های گذشته نگاهی به سخنان هم درویش و هم خطیر در برنامه فوتبال برتر نگاهی دوباره بیندازید دو تیمی که میلیون ها عاشق دارند اما در روزمرگی شان برای کسب درآمد درگیرند خوشمزه این‌جا ست که خبر ورزشی سپاهان را الگوی مدیریت معرفی می کند.
  • برزو لردگونی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    فقط بگو دو روزه رفتی امارات برای چی ؟ یعنی اسب هم باشی میفهمی رفته برای قرارداد، البته حقشه فوتبال حرفه ای یعنی همین، فقط اونایی که نمی خوان واقعیت رو قبول کنند بسیار متوهمند .
  • ف پرسپولیسی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    الان وقت این بچه بازیا نیست!
  • ع ق QA ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    به کسی مربوط نیست چرا رفته ما خودمون اسباب بازی می دیم دست بچه های بد شیطان که بیکار نشن با بند تنبون ؟!!! ور برن به فوتبال برگرد آقا یحیی و فریب باند تبهکاران زرد آبی فدراسیون را نخور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی