نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
جانشین جدید برای مهدی قایدی؟/ نکونام این ستاره استقلال را احیا می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با درخشش امیر علی صادقی در بازی‌های دوستانه استقلال به نظر می‌رسد جواد نکونام جانشین مهدی قایدی را پیدا کرده و در بازی‌های بعدی از این بازیکن جوان در ترکیب تیم بهره ببرد.

امیر علی صادقی که بعد از حضور در تمرین تیم ملی نگاه کارلوس کی روش را به خود جلب کرده بود از سوی ریکاردو ساپینتو خیلی به بازی گرفته نشد اما به نظر می‌رسد در تیم جواد نکونام سرنوشت متفاوتی پیدا کند. در یکی دو هفته اخیر و در بازی‌های دوستانه امیر علی صادقی زننده سه گل برای تیم استقلال بوده است.

بر اساس اعلام کانال رسمی باشگاه استقلال آبی‌ها امروز در یک بازی دوستانه تیم دسته سومی پیام تهران را با دو گل شکست دادند که زننده یکی از گل‌ها امیر علی صادقی بود. او در بازی دوستانه قبلی هم دو گل برای آبی‌ها زده بود.

با این نمایش به نظر می‌رسد در بازی‌های پیش رو اعتماد جواد نکونام به این بازیکن جوان بیشتر می‌شود و آنوقت است که می‌تواند به عنوان یک بازیکن تکنیکی خلا مهدی قایدی را در ترکیب تیم پر کند. امیر علی صادقی همانند مهدی قایدی در پست فوروارد کلاسیک یا مهاجم مکمل به میدان نمی‌رود و در خط‌هافبک توپ می‌زند اما علاقه ی ویژه ای به گل زنی دارد.

جالب اینکه به تازگی صحبت از بازگشت مهدی قایدی به استقلال شده بود در حالی که استقلال به سقف قرارداد نزدیک شده است و اکنون برای ثبت قرارداد بلانکو می‌بایست قرارداد بازیکنان فعلی اش را کاهش دهد. در این شرایط اگر امیر علی صادقی بتواند به عنوان یک‌هافبک تکنیکی برای استقلال گلزنی کند آنوقت مهدی قایدی فراموش خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • قشقایی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    دم نکونام گرم که به جوانان اهمیت میده مربی باپرستیژ ونترس
    • پرویز IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      این طفلک حقش خیلی خیلی بیشتر از این حرفهاست.واقعا حیف شده توی استقلال.فصل قبل هم با وجود بازی‌های فوق العاده و چند تا گلی که توی پیش فصل زد ، مجیدی بهش بازی نداد.بها بهش بدن ، فوق العاده است
    • مسعود IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      عالیه این پسر
  • امید تاجی IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    جواد نکونام مربی کاملا کار درست و نترس است و ماهوادران استقلال تا آخر ازایشان حمایت میکنیم دمت آقای خطیر گرم که از نکونام حمایت کرده بدانید هدف از رو کردن این کاغذ فقط میخواهند حاشیه سازی کنند و این را همه استقلالیها میدانند چون نکونام نتیجه خوبی با تیم گرفته است بدخواهان دست کار شدن که دوباره فتنه کنند لنگ سرت توی کار خودت باشه بالا بری پایین بیای نکونام داغونتون میکنه مثل مجیدی شماها از این میترسید دمت گرم جواد لالیگاهی با تعصب دوستداریم فدات
  • محمود IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    اگه امسال آجرلو بود باز قهرمان میشدیم زنده باد استقلال و استقلالی . ـــــــــــــــــــــــــ آبیته
  • محمد IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    دم هر چی استقلالی گرم . اگر بذارن استقلال همیشه قهرمانه .آقا جواد مربی با دانش و کلاس بالا حمایتت میکنیم.
  • تاج IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    متاسفانه این بنده خدا رو فقط تو بازی های دوستانه بازی میدن، اونوقت تو بازی های رسمی سعید مهری فییکسه
  • مهران IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    یه سوال .خداوکیلی پرسپولیس با این همه شتاره چجوری هنوز سقف قرارداد ددره بع. استقلال با اینکه کلی بازیکن اسمی داده رفته بع. سقف قرارداد هاش داره پر میشه ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی