نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
واکنش مسی و مهاجم پاراگوئه به ماجرای پرتاب آب دهان به سوی اسطوره آرژانتینی/ مسی: نمی‌دانم او کیست!/ سانابریا: خانواده‌ام برای تُف کردن تهدید شدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در بازی آرژانتین و پاراگوئه که با برتری مسی و هم‌تیمی‌هایش پایان یافت، ماجرای تف کردن سانابریا به مسی برجسته شد.

آرژانتین روز جمعه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ پاراگوئه را ۱-۰ شکست داد. اما داستان اصلی حول محور لیونل مسی و آنتونیو سانابریا چرخید. ویدئوهایی که در رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند نشان می‌دهند که سانابریا در مراحل پایانی بازی در بوینس آیرس به سمت مسی تف پرتاب می‌کند. مسی بعد از بازی به این بازیکن کنایه زده اما از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد.

وقتی از اسطوره آرژانتینی در مورد این اتفاق پرسیدند گفت: «حقیقت این است که من صحنه را ندیدم. در رختکن به من گفتند یکی از آنها به سمت من آب دهان انداخت. من حتی نمی‌دانم این مرد کیست، نمی‌خواهم اهمیتی بدهم زیرا او قرار است در مورد این اتفاق توضیح بدهد، بنابراین بهتر است همانجا از خودش بپرسید.»

سانابریا این ادعاها را تکذیب کرده و در صفحه اینستاگرام خود از متهمان گله کرد و همچنین عنوان کرد که به خاطر این حادثه او و خانواده‌اش تهدید شده‌اند.

ملی‌پوش پاراگوئه گفت: «من مجبور شدم واکنش نشان بدهم و همه اتفاقات شب گذشته را تکذیب می‌کنم، به خاطر اینکه خانواده‌ام تحت تاثیر قرار گرفتند و تهدیدهای زیادی به دلیل اتفاقی که هرگز رخ نداده دریافت کردیم. من هرگز چنین کاری با همکار یا هرکسی انجام نمی‌دهم. من با انجام چنین کاری چه الگویی برای دخترانم خواهم بود؟ توصیه می‌کنم تمام تصاویر را ببینید.»

کونمبول هنوز به این موضوع رسیدگی نکرده است، و اگر مشخص شود که سانابریا به مسی تف کرده، ممکن است با محرومیت مواجه شود.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی