نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
۶ |
۴
کلوب| سناریوی تکراری آقای گل‌محمدی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از ۲۳ دی ۹۸ که یحیی گل‌محمدی در کنار محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل وقت پرسپولیس به عنوان جانشین گابریل کالدرون، عکس یادگاری گرفت، ۴۵ ماه گذشته و جالب این که در این مدت، ۶ بار تصمیم به ترک پرسپولیس گرفته است. یعنی به طور میانگین هر ۷ ماه یک استعفا!

حالا یحیی گل محمدی برای سومین بار در زمان مدیریت رضا درویش و برای ششمین بار طی ۴۵ ماه حضور دوباره از از پرسپولیس، از قطع همکاری با سرخ پوشان پایتخت خبر داده و همه چیز را منوط به تصمیم جلسه امشب هیئت مدیره کرده است.

جالب این که به جز ۵ استعفای قبلی یحیی در بازگشت دوباره به پرسپولیس، او در مقطع اول حضورش در پرسپولیس نیز پس از شکست مقابل سپاهان و اتفاقاتی که برای مهدی مهدوی کیا رقم خورد، استعفا کرده بود و در آن مقطع در برنامه تلویزیونی ۹۰ و روی خط زنده این برنامه، پس از اشک‌های مهدی مهدوی کیا در گفتگویی که با عادل فردوسی پور داشت از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد.

نکته اینجاست که پس از هر استعفا، یحیی یک مرخصی هم به خود می‌دهد و تمرینات تیمش را چند روز تعطیل می‌کند تا به سفر برود! 

گل‌محمدی که بعد از بازگشت از امارات خبر از فسخ قرارداد خود با پرسپولیس داده، یک نکته بزرگ را در نظر گرفته و بسیار هوشمندانه تیم مدیریتی را تحت فشار قرار داده است.

سرمربی پرسپولیس در بخش از صحبت‌های روز گذشته خود گفت: همانطور که در جریان هستید چند روز پیش نامه فسخ قراردادم را به باشگاه دادم. ۲ روز بعد آقایان تازه در جلسه هیات مدیره مطرح کردند. عملا قراردادی با باشگاه ندارم. درست است به فدراسیون نرفتم فسخ کنم. این بحث دیگری است ولی با توجه به نامه‌ای که به دادم، قراردادی با باشگاه ندارم.

یحیی با زیرکی این ادعا را کرده چرا که می‌دادند اگر برای فسخ قرارداد در سازمان لیگ اقدام می‌کرد عملا تا پایان فصل اجازه حضور در لیگ برتر را نداشت؛ در ماده ۷ دستورالعمل ثبت قراردادها برای فصل کنونی آمده است:

کلیه سرمربیان شاغل در لیگ برتر و لیگ یک، در صورت فسخ قرارداد خود با باشگاه،  مجاز به فعالیت در آن رده از مسابقات، با هر عنوانی تا پایان فصل نخواهند بود.

در نتیجه اگر یحیی فسخ قرارداد خود را در سازمان لیگ ثبت می‌کرد، مجبور بود یک فصل بیرون بماند. این صحبت‌های یحیی گل‌محمدی بیشتر برای تحت فشار قرار دادن تیم مدیریتی پرسپولیس است در جلسه امشب، یحیی امتیازاتی از آن‌ها بگیرد که مهم‌ترین آن‌ها می‌تواند تمدید قرارداد خودش با پرسپولیس آن هم در شرایطی در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد باشد.

حالا باید منتظر بود و دید درنهایت پس از جلسه امشب، گل محمدی چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

محمدرضا رحیم‌پور| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    آقا یحیی بدجوری کیسه ها را سوزانده
  • محمدطاها GB ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    خووو به گفته درویش مدیر عاملشون یحیی گل‌محمدی فصل قبل صد درصد قراردادشو گرفته بیست درصدم از فصل جدید گرفته بازم داره ناز میکنه واقعا دمشگرررم نکونام بدون دریافتی با هزار تا مشکل که باشگاه داره بازم تا اینجای فصل کار رو پیش برده هیچوقت هم ناز نکرده و اولویتش همیشه استقلال بوده نه پول و پاداش بردها..
  • گلات چیست؟.هدیه داوران. IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    تکراری هست.ولی خوب جوابی میده.این حرکت باعث شده امروز رییس سازمان خصوصی سازی هم پیگیر احوالات لنگ بشه.جلسه براشون گذاشته وبعد هم درویش گفته خبرای خوبی دارم.یحیی که کار بیخود ننمیکنه.
  • ق IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    بایحیی دیگه نبایدتمدیدبشه تاریخ مصرفش تمام شده بی تعصب ترین آدم پرسپولیسی خود یحیی است که فقط به منافع غیرقانونی خودش فکر میکنه
    • سرم جواتی گیس گلابتون IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      منافع غیرقانونی دیگه چیه؟؟؟؟
  • ... IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    عالی نوشتی برادر. زین پس به یحیی باید بگیم آقای استعفا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی