نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
بدترین خبر برای کاتالان‌ها و ژاوی/ دو ستاره بارسا به ال‌کلاسیکو نمی‌رسند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو ستاره بارسا ممکن است بازیهای حساس بارسلونا را از دست بدهند.

ژاوی سرمربی بارسلونا با یک خبر بد مواجه شده و ممکن است دو ستاره تیم خود را برای بزرگترین بازی فصل یعنی نبرد ال‌کلاسیکو در اختیار نداشته باشد.

روبرت لواندوفسکی و فرنکی دی‌یونگ ستاره‌های بارسلونا ممکن است سه بازی بعدی این تیم، یعنی بازی با تیم‌های اتلتیک بیلبائو، شاختار دونتسک و رئال مادرید را به دلیل مصدومیت از دست بدهند.

دی‌یونگ، ملی‌پوش هلندی بارسا، در پیروزی ۳-۲ تیمش در لالیگا مقابل سلتاویگو در تاریخ ۲۳ سپتامبر از ناحیه مچ پا آسیب دید.

لواندوفسکی هم در نیمه اول پیروزی ۱-۰ خارج از خانه بارسا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو در ۴ اکتبر، از زمین بازی خارج شد.

هر دو از آن زمان تاکنون تحت مداوا و آزمایش‌های پیاپی هستند تا به سه بازی مهم بارسلونا پس از فیفا دی برسند، اما به گفته اسپورت، هر دو بازیکن به احتمال ۹۰ تا ۹۵ درصد، هر سه بازی را از دست خواهند داد و شانس کمی برای برگشت و بازی کردن در این بازی‌ها دارند.

بازی مقابل شاختار دونتسک بین دو بازی بارسا در لیگ قرار دارد و با توجه به اینکه کاتالان‌ها با شش امتیاز از دو بازی موقعیت خوبی در لیگ قهرمانان دارند غیبت این دو بازیکن مقابل نماینده اوکراین شاید برای تیم ژاوی چندان محسوس نباشد.

اما ژاوی برای بازی مقابل بیلبائو و به ویژه ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرثد باید به فکر چاره باشد را که پدری هافبک خلاق تیم نیز همچنان مصدوم است و بعید به نظر می‌رسد که به ال‌کلاسیکو برسد. مشکل بارسا در خط حمله جدی‌تر است و گزینه‌های ژاوی برای جانشینی لواندوفسکی در این خط بسیار محدودتر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی