۶
مهدی طارمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» در گزارشی تازه از وضعیت مهدی طارمی، این بازیکن را گزینه مناسبی برای اینتر در نقل‌وانتقالات زمستانی دانسته است.

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در پایان ماه آگوست یک قدم با میلان فاصله داشت، اما حالا علاقه اینتر باعث شده این بازیکن دوباره برای حضور در سری‌آ ایتالیا وسوسه شود.

نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» در این باره نوشت، درست کمتر از ۸۰ روز مانده به بازگشایی مجدد پنجره نقل‌وانتقالات، طرح نراتزوری برای جذب طارمی در حال شکل‌گیری است. بدیهی است که او را به عنوان گزینه فوری اینتر در ژانویه در نظر بگیریم.

گلزن تیم ملی ایران که ۳۹ گل در ۷۳ بازی زده، مطمئناً مهره ارزشمندی در لیست بازیکنانی خواهد بود که ژوئن ۲۰۲۴ آزاد می‌شوند و قراردادش را هم به نظر می‌رسد تمدید نخواهد کرد.

این مسئله باعث شده اینتر به پروسه انتقال طارمی به ایتالیا سرعت بدهد و به نظر می‌رسد زمستان باز هم بازیکن ایرانی در صدر اخبار باشد.

طارمی در شروع فصل جدید خیلی موفق نبوده و در ۱۰ بازی فقط ۲ گل به ثمر رسانده است. او تابستان پیشنهادی در حدود ۲۰ میلیون یورو از میلان داشت، اما با مخالفت باشگاه پورتو ماندگار شد. با این حال به نظر می‌رسد در حالی که هیچ خبری از تمدید قراردادش نیست، در آغاز سال ۲۰۲۴ بتواند خودش تیم جدیدش را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: شانس ایتالیایی دوباره در خانه ستاره ایرانی را زد/ دلایلی که باعث شد مهدی طارمی وارد لیست خرید زمستانی اینتر شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یک استقلالی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    و این داستان همچنان ادامه دارد ..... آخرِ سر هم خبر میرسه که با تیمِ منفور و بدونِ هوادارِ لُنگ قرارداد بسته
    • امیر IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      دمت گرم ، قشنگ گفتی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • سعید IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      بدون هوادااار!!! یکم فشار بخور جعلی دوچرخه سوار 🙌😂
  • جهان UA ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    این ها همه خبرسازی مدیران برنامه است وگرنه در این بیست و هفت هشت سالی که فوتبال دنیا را دنبال میکنم کمتر دیده ام تیم های مطرح یک همچین رقم‌هایی صرف خرید بازیکن بالای سی سال اونهم بازیکن آسیایی کنند.شاید اگر بازیکن آزاد باشد و هزینه ای روی دست باشگاه نگذارد اقدام به جذب بازیکن با سن بالا کنند اما در حالیکه برای آنها فوتبال ابتدا یک بیزینس است صرفه اقتصادی را در نظر میگیرند
  • سیاوش US ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    بنظرم اولا که هنوز تو ایران و بازیکن های ایرانی هنوز کسی را نداریم که در سطح طارمی باشد؟و این مهرهءارزشمند آنقدر قابلیت نشون داده که تیمهای اروپائی برای بستن قرارداد با این بازیکن از الان میخواهند وارد مذاکره شوند. درضمن بیائید بازیکن های هموطنانمان را دست کم نگیریم؟
  • بهرام IT ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    شهر مد!!ههههه به این در و پیت ایتالیا میگه شهر مد!!!!همین شماها هستید از این عقب مانده ها شهر مد می‌سازید دیگه،یه ایتالیایی سر تا پایش بیست یورو نمی ارزد و هی بیخودی اینها را شهر مد نگویید.شهر مد پاریس و پاریسی هست نه گدا گرسنه بدبخت ایتالیایی.همان ایرانی خودمان مدش از ایتالیایی خیلی برتر هست.هیچ نمی دانید هی شهر مد،شهر مد.!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی