نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
اولین واکنش فدراسیون به جنجال‌های سرمربی و ستاره تیم ملی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون والیبال از بررسی و رسیدگی به حواشی تیم ملی در کمیته اخلاق فدراسیون خبر داد.

تیم ملی والیبال ایران در سال جاری عملکرد قابل قبولی ارائه نداد و در مسابقات مختلف شکست‌های زیادی را تجربه کرد. در نهایت هم از رتبه دهم جهان به پانزدهم سقوط کرد اما در این میان حاشیه‌های پررنگی داشت.

تقابل میلاد عبادی‌پور با بهروز عطایی سرمربی تیم یکی از حاشیه‌هایی بود که بعد از قهرمانی آسیا پررنگ‌تر شد؛ وقتی سرمربی تیم ملی، عبادی‌پور را برای حضور در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک دعوت نکرد. پس از آنکه عطایی در جریان رقابت‌های انتخابی المپیک از سمت خود استعفا داد، عبادی‌پور سکوتش را شکست و به تصمیمات کادر فنی انتقاد کرد: «آقای عطایی شما می‌آیی و مصاحبه می‌کنی که میلاد عبادی‌پور نتوانست به تیم ملی کمک کند. شما یا چیزی از والیبال نمی‌دانی یا اینکه داری با غرض صحبت می‌کنی. در اکثر بازی‌ها امتیازآورترین بازیکن ایران بودم و شاید باید از دهانم آتش بیرون می‌آوردم که شما راضی شوید.»

این بخشی از صحبت‌های عبادی‌پور بود که از طرف عطایی بی‌پاسخ نماند. سرمربی سابق تیم ملی در مورد اظهار این بازیکن گفت: «عبادی‌پور خیلی صحبت از حرفه‌ای‌گری کرد. آیا شما حرفه‌ای هستید که در کوران مسابقات علیه کادر فنی مصاحبه کردید؟ دلتان می‌خواهد؟ شما بیجا کردید که صحبت کردید! بخشی از صحبت‌های عبادی‌پور دروغ بود. من هیچ صحبتی با او نکرده بودم. بعد از صحبت‌های عبادی‌پور شک کردم که نکند حافظه‌ام را از دست داده‌ام! من صدای ضبط شده میلاد را دارم که بعد از هفته اول لیگ ملت‌ها توضیح داد که به مسابقات نمی‌رسد. توهمات عبادی‌پور بالا رفته است و نمی‌تواند خودش را کنترل کند.»

از طرفی دیگر مسائلی در مورد رفتارهای اخلاقی و انضباطی در تیم ملی هم مطرح شد که درخواست مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست و مدیر تیم ملی برای تشکیل کمیته اخلاق، به آنها قوت بخشیده است.

اما محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال به اتفاقات چند روز اخیر تیم ملی واکنش نشان داد و گفت: «این موضوعات در کمیته اخلاقی فدراسیون پیگیری و رسیدگی می‌شود.»

حالا باید منتظر ماند که فدراسیون والیبال نقش خود را در این زمینه چگونه ایفا می‌کند و چطور به وضعیت آشفته تیم ملی سروسامان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: حمله جنجالی و بی‌سابقه عطایی به ستاره والیبال ایران/ شما بی‌جا کردید که صحبت کردید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی