تونالی با فدراسیون فوتبال ایتالیا همکاری می‌کند/ مجازات ۱۸ ماهه او کاهش پیدا می‌کند؟
منبع: Football Italia
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه گاتزتا گزارش می‌دهد که ساندرو تونالی آماده مصالحه با فدراسیون فوتبال ایتالیا و دادستان تورین است اما همچنان با خطر محرومیت حداقل ۱۸ ماهه مواجه است.

ساندرو تونالی به همراه دیگر بازیکن ایتالیایی نیکولو زانیولو همچنان تحت بازجویی است. گاتزتا تأیید می‌کند که تونالی آماده است با فدراسیون فوتبال ایتالیا و دادستان تورین همکاری کند و همه چیزهایی را که در مورد رسوایی شرط‌بندی و قمار می‌داند را فاش کند. همین استراتژی برای نیکولو فاجولی نیز پیاده می‌شود.

به گزارش گاتزتا، تونالی و فاجولی هر دو بر روی بازی‌های فوتبال قمار کردند و ماده ۲۴ قانون عدالت ورزشی را زیر پا گذاشتند. در صورت تایید، آنها با حداقل سه سال محرومیت روبرو خواهند شد، اما مصالحه باعث می‌شود مجازاتشان نصف شود. این گزارش ادعا می‌کند که فاجولی در این هفته برای آخرین بار مورد بازجویی قرار گرفت و احتمالاً از ۱۰ تا ۱۸ ماه محروم خواهد شد. مجازات فاجولی خفیف خواهد بود زیرا این جوان ۲۲ ساله بلافاصله با مقامات همکاری کرد و اطلاعات کلیدی را در تحقیقات ارائه کرد.

مجازات تونالی و سایر بازیکنان درگیر می‌تواند بیشتر باشد زیرا طبق گفته گاتزتا، فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌خواهد یک سیگنال قوی به فوتبالیست‌ها و افکار عمومی ارسال کند. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که آیا تونالی در حالی که هنوز بازیکن روسونری بود بر روی بازی‌های میلان قمار می‌کرد یا خیر. بازرسان همچنان در حال بررسی تلفن‌های همراه و تبلت‌های هافبک نیوکاسل و زانیولو هستند. اگر گزارش خود تونالی با آنچه که بازرسان در دستگاه‌های او پیدا می‌کنند مطابقت داشته باشد احتمالاً ۱۸ ماه محروم خواهد شد، اما چند ماه طول می‌کشد تا تحقیقات تکمیل شود و معلوم شود محرومیت تونالی برای چه مدت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی