دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
۷ |
۱۵
تست دوپینگ ملی‌پوش ایران در آسیا مثبت شد!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تست دوپینگ یکی از ورزشکاران ایران در رقابتهای بدنسازی قهرمانی آسیا مثبت اعلام شد.

کمیته آنتی دوپینگ فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام(IFBB) تست دوپینگ مهدی جابری، ملی پوش دسته ۱۰۰ کیلوگرم بادی بیلدینگ ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ لبنان را مثبت اعلام کرد.

بر این اساس فعالیت های این ورزشکار فعلا به حالت تعلیق درآمده و جابری حق شرکت در مسابقات ورزشی را نخواهد داشت تا رای نهایی صادر گردد.

گفتنی است؛ در مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا از ۸ ورزشکار ایرانی تست دوپینگ گرفته شد که تست ۷ ورزشکار منفی اعلام شده و متاسفانه نمونه دوپینگ جابری طبق اعلام IFBB مثبت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • عدالت خواه IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    یحتمل با سد جلال حسینی پریده
    • سالار IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      نه با فرهاد پودری پریده که از ترس دوپینگ نیم فصل از تیمتون که تو کورس، قهرمانی بود فرارکرد رفت کشورای عربی یادتون هست آره صد در صد یادتونه ولی چه کنم که کیسه کش هستین و فرافکن وبی منطق
  • شمس IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    نیازی به گرفتن تست نیست، مصرف داروهای هورمونی مثل تستسترون و ناندرنول ، باعث ریزش شدید موی سر میشوند! دقت کنید، موهای سر اکثر ورزشکاران پرورش اندام در جهان ریخته یا کم پست هست! مدت‌های زیادی از این دو آمپول استفاده میکنند و‌حسابی عضلات خود را ورزیده میکنند و مدتی مشخص مثلا یک ماه و نیم مانده به مسابقات مصرف ( تزریق ) این هورمونها را قطع می‌کنند تا در تست مشخص نشود . ولی عضلاتشان‌حسابی پرورده شده! البته منظورم همه قهرمانان این رشته نیست و بسیاری از ورزشکاران کشور ما اینکار را نمی‌کنند و اکثرا با تلاش و رنج زیادی اندام خود را ورزیده و زیبا میکنند. منظورم بطور کل در سراسر جهان است.‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی