جمع‌بندی نهایی برای کسر قرارداد استقلالی‌ها/ کنتور بلانکو بدون توقف دلار می‌اندازد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

طبق اخبار رسیده از باشگاه استقلال، قرار است جلسه‌ای ظرف روزهای آینده بین مدیر عامل باشگاه و بازیکنان برگزار شود تا درباره کاهش قراردادها حرف‌های رفاقتی مطرح شود.

یکی از محورهای اصلی جلسه امروز سرمربی استقلال با مدیرعامل باشگاه ثبت «هرچه سریعتر» قرارداد «گوستاو بلانکو آرژانتینی» در هیئت فوتبال استان تهران و دریافت کارت بازی اش بود. با توجه به پر بودن سقف قرارداد و هزینه‌های باشگاه استقلال برای فصل جاری لیگ برتر این باشگاه قادر به اضافه‌تر کردن بازیکنی به جمع نفراتش نیست.

هیچ بازیکنی برای کسرقرارداد پیش قدم نشد!

در روزهای گذشته این موضوع مطرح شد که به برخی بازیکنان پیشنهاد شده خودشان تصمیم بگیرند و بخشی از قراردادشان را کسر کنند تا باشگاه بتواند قرارداد بلانکو را در شرایطی که مجموع کل هزینه‌های سال جاری از سقف تعیین شده فراتر نرود ببندند، اما ظاهرا در این مدت هیچ یک از بازیکنان استقلال راضی به این کار نشده است.

نتیجه همفکری نکونام و خطیر

امروز و در جلسه نکونام با علی خطیر این پیشنهاد مطرح شد که با تعیین عدد و رقمی بسته به میزان قرارداد بازیکنان مختلف استقلال مبلغی مشترک از قرارداد همه بازیکنان کسر شود. به این شکل که میانگین کلی کاهش قراردادها عددی حول و حوش ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان از مجموع قراردادهای استقلال را کاهش بدهد. این پیشنهاد به این شکل بوده که بر فرض اگر بازیکنان چندین میلیاردی استقلال هر کدام یک میلیارد از قراردادشان را کسر کنند، بخش مهمی از مانع ایجاد شده برای ثبت قرارداد بلانکو رفع خواهد شد.

جمع‌بندی نهایی برای کسر قرارداد استقلالی ها/ کنتور بلانکو بدون توقف دلار می‌اندازد!

قدم مثبت برای صدور کارت بازی بلانکو

قرار است این موضوع ظرف روزهای آینده احتمالاً بعد از بازی با هوادار (شاید هم ظرف همین یکی دو روز) از سوی مدیرعامل باشگاه با بازیکنان مطرح شود تا در یک اقدام تیمی و متحد بسته به میزان قرارداد بازیکنان بخشی از آن کسر شود تا در مجموع ضمن مشارکت همه بازیکنان در این اقدام مثبت، عدد قابل توجهی از مجموع قراردادها کاهش پیدا و باشگاه با ثبت قرارداد بلانکو کارت بازی اش را دریافت کند.

اقدام رفاقتی استقلالی ها با کاهش ۱۲.۵میلیاردی هزینه‌ها

با توجه به حضور ۲۵ بازیکن در جمع دروازه‌بانان، مدافعان، هافبک‌ها و مهاجمان اگر این تعداد به طور میانگین، نفری ۵۰۰ میلیون تومان از قراردادشان را کاهش بدهند مبلغ ۱۲.۵ میلیارد تومان از مجموع هزینه‌های باشگاه استقلال کسر شده و شرایط برای عقد قرارداد بلانکو فراهم خواهد شد.

کنتور حساب بلانکو هر ساعت دلار می اندازد

فراموش نکنیم از روزی که بلانکو با استقلال قرارداد داخلی بسته حضور او در تهران علاوه بر هزینه‌های جاری از جمله محل سکونت، رفت و آمد، خورد و خوراک و... بابت قراردادی که با باشگاه امضا کرده نیز هر روز در حال پول گرفتن از استقلال است و این کنتور بدون توقف در حال حرکت کردن است و برای استقلال عدد و رقم می‌اندازد. عدد و رقمی که البته با دلار محاسبه می‌شود. لذا امروز جواد نکونام و علی خطیر به این نتیجه رسیدند که با یک اقدام رفاقتی و مشارکتی این درخواست را به بازیکنان اعلام کرده و همگی در این زمینه به باشگاه کمک کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی۱۰ IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    کیسه که قراردادهای چهل پنجاه میلیونی زیاد داره برای اینم یه قرارداد چهل میلیونی بنویسه کارا تمام کنه دیگه😂😂
  • هوادار فوتبال US ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    در گزارشتون نکته ی اصلی که میزان قرارداد بلانکو هست نیامده . خیلی عجیبه که ننوشتین.
    • Iman perspolisi IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      چون هژبری یکی از معاونین کیسه مدیر مسئول سابق خبرورزشی بود کلا تیترها رو ببین میفهمی الان قرارداد ۱۶۰ میلیونی تو پرسپولیس بود هجمه ده برابر بود
  • کوهمره جروق IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    معلوم نیست باز چه کلکی میخوان سر هم کنند.
  • ع ق QA ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    ههههه به زیر میزهای اضافه میشه؟!
  • هوچیگران 🌲 IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    وقتی مربی به این مهمی ۵۰میلیون وبازیکنی که یک کمی مهمتربود۱۵۰میلیون پس بقیه هم خیلی خیلی مهم بشندهرکدوم۳۰۰میلیون ثبت کنند(هرچی می‌خواندزیرمیزی میگیرند)لااقل۲۰تابازیکن جدیدهم میتونندثبت،افتادثبت،بازم بنویسم ثبت کنند تازه نطق وتصویر پیسکسوت عشق تشویرشون(ای ناقلا فهمیدی ممد.وری رامیگم)هم بیشترمیشه وحتی ازدست همه تیمهای لیگ که مثل این تیم سوگلی شیاف سازی نکردندشکایت کنند
  • خوزستانی دو آتیشه، پرسپولیسی IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    کیسه از هفت دولت آزاده،تیم حکومتی یعنی کیسه
  • حسین شاکر IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    زحمت کشیده خطیر و نکونام😡😡😡20روز پیش قرار بوده اینکارو کنن،این همه وقت گذشته هنوز ک هنوزه هرروز و ساعتها هی میگذرن ولی هنوز همین ی کار ساده رو هم نکردن، درصورتی ک بجای زدن این حرف همون اول بایستی اینکارو میکردن😡😡موندم چراتو باشگاه ما هیچکاریو انجام نمیدن، فقط حرفشو میزنن،زمان و تاریخ ها هی میگذرن بجای اینک تو این مدت صدها کار کرده باشن باز میایم اینجا میبینیم هنوزم قراره بابازیکنا حرف بزنن😡😡😡ای خدا ل ع ن ت ت و ن کنه ک جز حرف زدن و منت تو خالی بار هوادار کردن هیچکاری ازتون بر نمیاد😡😡😡😡😡
  • سرباز IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    عجب ، در این محاسبات فوق دقیق، افزایش قرارداد هاشمی نسب،. سعید نهری و امید حامدی فر و قرارداد کیا دروازبان سوم لحاظ نشده؟؟
  • سپاهان قهرمان IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    قانون فقط برای سپاهان هست.کیسه و لنگ قانون شامل حالشون نمیشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی