نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
برتری پرتغال با درخشش همیشگی رونالدو/ هلند با شکست یونان احیا شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرتغال صعود کرده به یورو به راحتی بوسنی را شکست داد و هلند برد ارزشمندی مقابل یونان به‌دست آورد.

در ادامه رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴، پرتغال و هلند موفق شدند رقبا را شکست دهند.

تیم ملی پرتغال، یکی از تیم‌هایی که صعودش به مرحله نهایی پیش از این مسجل شده است، در دیداری خارج از خانه مقابل بوسنی و هرزگوین، حریفش را با نتیجه ۵-۰ در هم کوبید. تمام گل‌های این بازی در نیمه اول به ثمر رسید که دو تای آنها سهم کریستیانو رونالدو بود تا کاپیتان پرتغالی‌ها شمار گل‌های ملی‌اش را به عدد ۱۲۷ برساند. او گل‌های خود را در دقایق ۵ (از روی نقطه پنالتی) و ۲۰ به ثمر رساند. برونو فرناندش در دقیقه ۲۵، ژوائو کانسلو در دقیقه ۳۲ و ژوائو فلیکس در دقیقه ۴۱ دیگر گل‌های تیم روبرتو مارتینس را به ثمر رساندند تا این تیم هشتمین برد خود در هشتمین بازی‌اش را کسب کند و ۲۴ امتیازی شود.

برتری پرتغال با درخشش همیشگی رونالدو/ هلند با شکست یونان احیا شد

در گروه B هم یک بازی حساس میان تیم‌های ملی یونان و هلند برگزار شد که این بازی با برتری ۱-۰ هلندهای مهمان به پایان رسید. هلند که برای زنده نگه داشتن شانس صعود مستقیمش به کسب امتیاز از این بازی نیاز داشت، در دقیقه ۲۸ می‌توانست از روی نقطه پنالتی به گل برسد که این فرصت را ووت وخورست هدر داد. با این حال در دومین باری که داور به سود لاله‌ها پنالتی اعلام کرد، ویرجیل فان‌دایک در دقیقه ۳+۹۰ توپ را به تور دروازه حریف چسباند. در بازی دیگر این گروه ایرلندشمالی با نتیجه ۴-۰ میزبانش جبل‌الطارق را در هم کوبید.

با این نتایج، در جدول گروه B فرانسه ۱۸ امتیازی (از شش بازی) که صعودش مسجل شده، صدرنشین است، یونان با ۱۳ امتیاز از هفت بازی دوم است، تیم‌های ملی یونان و هلند هر دو با ۱۲ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب رده‌های دوم و سوم را در اختیار دارند که البته هلند یک بازی کمتر از یونان انجام داده است (شش بازی). همچنین جمهوری ایرلند شش امتیازی سوم است و جبل‌الطارق بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

برتری پرتغال با درخشش همیشگی رونالدو/ هلند با شکست یونان احیا شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی