نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱۴
علی علیپور
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

علی علیپور بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید هیچ تیمی در آسیا حریف راحتی نیست اما هیچ تیمی هم نمی‌تواند در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و تماشاگرانش قد علم کند.

علی علیپور بالاخره بعد از مدت‌ها در تمرین گروهی تیم ژیل‌ویسنته حاضر شد تا موجب خوشحالی کادر فنی و سرمربی تیم پرتغالی شود. حالا علی منتظراست تا با نظر کادر فنی برای تیمش بازی کند. به این بهانه با او صحبت کردیم و سوالات دیگرمان را هم از او پرسیدیم. بازیکنی که سابقه گل‌زنی‌های زیادی را هم مقابل پیکان با پیراهن پرسپولیس و حتی گلزنی مقابل الدحیل را هم در کارنامه بازیگری‌اش دارد.

گویا بالاخره انتظارات در رابطه با بازی کردنت در حال اتمام است؟
بله خدا را شکر چند روز است که در تمرینات گروهی تیمم حضور دارم و همراه سایر بازیکنان بازی و تمرین می‌کنم و به شکل خوبی هم آماده هستم. در خصوص بازی کردن هم همه چیز به نظر کادر فنی بستگی دارد که چه زمانی به من بازی بدهد اما همین قدر بدانید که بعد از فیفادی حتما نوبت بازی کردن من هم فرا می‌رسد هر چند شاید در بازی اول مربی دقایق زیادی بازی به من ندهد اما در بازی‌های بعدی حتما سرمربی بازی بیشتری به من خواهد داد.

شرایط تیم و تمرینات‌تان به چه شکلی است؟
خدا را شکر تمرینات تیم حتی در تعطیلات فیفادی هم در حال برگزاری است و با قدرت زیر نظر سرمربی هر روز تمرین می‌کنیم تا به شکل خوبی آماده شویم. خوشبختانه بازیکنانمان از هر نظر چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ بدنی در بهترین شکل ممکن هستند تا با شروع بازی‌ها بهترین نمایش را ارائه دهند. تیممان در اواسط جدول قرار دارد اما همین قدر بدانید که اوضاع ما بهتر و بهتر خواهد شد و یکی از رتبه‌های بالای جدول را کسب خواهیم کرد. خودم هم برای بازی کردن بیشتر از هر بازیکن دیگر شوق و ذوق دارم چون مدت‌هاست بازی نکردم و به قولی کوهی از انگیزه‌ام به شکلی که اطمینان داشته باشید به قول معروف در کمترین تعداد دقایق بازی هم بهترین عملکرد را از من خواهید دید و در این حرف من شک نکنید.

باشگاه در مدتی که رباط دادی خیلی خوب پای تو ایستاد به همین دلیل به نظر می‌رسد انگیزه‌های مضاعفی برای جبران این مهم داری؟
بله باشگاه واقعا بعد از مصدومیت خیلی خوب پای من ایستاد و به نوعی با من نهایت همکاری را داشت. از این رو من هم برای این موضوع و ایستادن باشگاه پای من چه در زمان مصدومیت و چه بعد از آن که کاملا آماده شوم خیلی انگیزه دارم که بهترین بازی‌ها را برای ژیل ویسنته انجام دهم و به نوعی در خط حمله با گل‌زنی و یا پاس گل و در خدمت تیم بودن به نوعی دینم را به باشگاه ادا کنم.

علی علیپور: نوبت من است که وفاداری باشگاه را جبران کنم

بازی دوستانه‌ای در این مدت نداشتید؟
نه ما فقط تمرین داشتیم و بازی هم اگر بوده بین بازیکنان خودمان در تمرینات درون‌تیمی بوده اما همین قدر بدانید که برای بازی کاملا آماده‌ام و اگر بازی کنم حتما بهترین نمایش را از من خواهید دید.

در مورد بازی پرسپولیس با الدحیل که به نوعی خودت هم با پیراهن پرسپولیس مقابل این تیم سابقه خوبی داری چه صحبتی داری؟
پرسپولیس مقابل الدحیل در قطر بازی خیلی خوب و جان‌داری را ارائه داد و در طول نود دقیقه بهتر از حریف ظاهرشد و نشان داد که در آسیا حرف برای گفتن زیاد دارد. الدحیل بازیکنان خوب قطری و بازیکنان خارجی خیلی خوبی را در اختیار داشت اما پرسپولیس این‌قدر خوب بود که اجازه عرض اندام به بازیکنان خارجی و ستاره‌های تیم قطری نداد و پرسپولیس با همین فرمان جلو برود حتی می‌تواند به کسب عنوان اولی از گروهش هم امیدوار باشد.

در خصوص بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان چه نظری داری؟
هیچ تیمی در آسیا حریف راحتی نیست اما هیچ تیمی در آسیا نمی‌تواند در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و تماشاگرانش قد علم کند و به نظرم پرسپولیس از سد تیم تاجیکستانی با حمایت هوادارانش می‌گذرد و خودش را به صدر نزدیک خواهد ساخت.

در خصوص بازی پرسپولیس مقابل پیکان که خودت هم بعد از صنعت نفت در دوران حضورت در پرسپولیس بیش‌ترین گل را به این تیم زدی چه صحبتی داری؟
بله بازی با پیکان برای من یادآور نوستالژی شیرین است چون به این تیم بعد از صنعت نفت بیشترین گل‌ها را زدم و در مجموع پنج گل به پیکان در رویارویی‌هایم به این تیم زده‌ام و همیشه از بازی با این تیم خاطرات خوب و شیرین داشته‌ام و یاد گل‌زنی‌های متعددم به این تیم می‌افتم. این بار هم اطمینان دارم اگر پرسپولیس با قدرت اصلی‌اش بازی کند حتما در هر زمینی که بازی برگزار شود از سد تیم پیکان می‌گذرد و شرایط خودش را در بهترین نقطه ممکن مستحکم خواهد ساخت. پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی در درون زمین و روی نیمکت دارد و به نظرم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. این تیم در چند سال گذشته بیشترین قهرمانی‌ها را داشته به همین دلیل این بار هم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی انتظاری جز تکرار قهرمانی نمی‌رود. دفاع از عنوان قهرمانی معمولا حتی سخت‌تر از کسب عنوان قهرمانی است اما با گلات قهرمانی پرسپولیس ثابت کرده خوب راه قهرمانی و تکرارش را بلد است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • زهرا IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان
  • ع ق QA ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    تو نبودی که ببینی باند زرد آبی همه فوتبال را قبضه کرده اند
  • سمیه پرسپولیسی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    عشق است عليپور
  • الهام IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    زنده باشی باوفا
  • علی IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    بازیکن دوزاری
  • علی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    آسیا ایران نیست فدارسیون وداورا وزیروهمه بازیهاروبراتون دربیارن
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    سلام بر ارتش سرخ آقای گل محمدی وبازیکنان همه حق دارند از حقوقشون دفاع کنند ولی آقای گل محمدی نشان داده تو این چند سال که همیشه در حال قهر وناز کردن این در شأن گل محمدی نیست چون پیراهن پرسپولیس حرمت داره وگل محمدی باید جایگاهی که هست بدون خیلی ها آرزوی نشستن روی نیمکت پرسپولیس کبیر دارند پس باید به مدیریت باشگاه حق بده کشوری که تحریم بودجه نداره مردم نان شب ندارند حالا بیایید فکر کنید که کدوم شرکت بزرگ میاد تو ایران اسپانسر باشگاه بشه وقتی حق پخش نمیدن ی مدیر میخواد چکار کن تمام دنیا حق پخش تبلیغات میگیرن ولی باشگاه ما شده رده بالا ها تصمیم میگیرن سرمربی و مدیر کی باش
  • علی US ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    پرسپولیس عشقه خلاص
  • استقلال تاجی فوتبال ایران وبزرگ اسیا IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    علیگوزتکرافسادوباندبازی ولابی گری برای لنگ سخت نیست
  • ایران IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    لنگ سوراخه سرورش کیسه و شله زرد ککه فقط تراکتور مهدی عبدی وحسین زاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی