نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
زمان تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی والیبال/ نام ۶ مربی برای هدایت تیم ملی روی میز فدراسیون
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی روز چهارشنبه تشکیل خواهد داد.

تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک عملکرد قابل قبولی نداشت و شاگردان عطایی از ۷ بازی، تنها مقابل قطر پیروز میدان شدند و مقابل تیم‌های آلمان، اوکراین، ایتالیا، جمهوری چک، برزیل و کوبا شکست خوردند. نتایج ضعیف تیم ملی در انتخابی المپیک و سقوط در رنکینگ جهانی شرایط را برای حضور در انتخابی المپیک سخت کرده است. در جریان رقابت‌های انتخابی المپیک، پس از باخت ایران مقابل تیم جمهوری چک بهروز عطایی سرمربی تیم ملی هم از سمت خود استعفا داد.

نتایج ضعیف تیم ملی در جریان انتخابی المپیک باعث شد تا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال از مردم عذرخواهی کند و وعده جذب یک سرمربی خارجی تراز اول برای تیم ملی ایران را دهد. با توجه به سقوط رنکینگ جهانی و شرایط سخت ایران برای صعود به المپیک، ملی‌پوشان والیبال باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ بتوانند جواز حضور در المپیک پاریس را از آن خود کنند که کار سختی خواهد بود.

پس از استعفای عطایی، گزینه‌های زیادی برای هدایت تیم ملی مطرح شد که فدراسیون والیبال هیچ یک از گزینه‌هایی مطرح شده را رد نکرد و حتی رئیس فدراسیون با برخی از این مربیان هم وارد مذاکره شده است.

حالا قرار است روز چهارشنبه اعضای کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی تشکیل جلسه دهند تا تصمیم نهایی را بگیرند. نام ۶ مربی برای هدایت تیم ملی روی میز است که باید دید از بین این گزینه‌ها چه کسانی مورد تأیید اعضای کمیته فنی قرار خواهند گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی