نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
رقم شگفت‌انگیز انتقال عبدی به تراکتور؛ اشتباه عجیب مدیران پرسپولیس
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که این روزها از نداشتن منابع مالی برای پرداخت «آپشن»های قرارداد بازیکنان گلایه می کند، در اقدامی عجیب یکی از جوانان این باشگاه را با رقمی اندک به تراکتور داد!

باشگاه پرسپولیس در حالی با چالش‌های ریز و درشت مالی دست و پنجه نرم می‌کند که ایرادهای زیادی نسبت به مدیریت رضا درویش گرفته می‌شود. مدیر عامل سرخپوشان پایتخت که اختلافاتش با یحیی گل محمدی باعث عدم اطمینان بازیکنان تیم به قول و قرارهایش شده است حالا با تازه‌ترین حاشیه در راستای درآمدزایی برای این تیم روبرو شده است.

درویش در هفته‌های نخست نقل و انتقالات با نظر مساعد یحیی گل محمدی راضی به حضور قرضی مهدی عبدی در تراکتور تبریز شد. مدیرعامل پرسپولیس در حالی پای برگه رضایت‌نامه مهاجم جوان تیمش را امضا کرد که تنها ۵۰۰ میلیون تومان برای این انتقال دریافت کرده است.

باشگاه تراکتور تبریز نیز در همان لحظه کل مبلغ را به حساب باشگاه واریز می‌کند تا عبدی را از رقیب خود در مسیر قهرمانی لیگ بیست و سوم بگیرد تا او بتواند دو گل مهم در ادامه مسابقات فصل جاری برای تراکتور به ثمر برساند.

دریافتی ناچیز ۵۰۰ میلیون تومانی پرسپولیس در قبال انتقال مهدی عبدی به تراکتور چند ماه پس از این انتقال به گوش اعضای هیات مدیره می رسد و باعث گلایه و دلخوری آنها می شود چرا که تصور می کردند باشگاه پرسپولیس از این انتقال ۱۰ میلیارد تومان درآمد داشته است.

این در حالی است که معمولا باشگاه‌های دارای شانس قهرمانی کمتر بازیکنی را بین همدیگر ترانسفر قرضی یا قطعی می‌کنند و در صورتیکه مجبور به این امر شوند مبالغ هنگفتی را دریافت می‌کنند.

رقمی که باشگاه پرسپولیس و در راس آن رضا درویش برای انتقال مهدی عبدی به تراکتور دریافت کرده در شرایط فعلی فوتبال ایران به بازیکنان درجه چندم هم پرداخت نمی شود چرا که انتقال بازیکنان جوان با رقم های میلیاردی صورت می گیرد. آن هم برای بازیکنی که در پرسپولیس عملکرد خوبی در گلزنی داشت و برای تراکتور هم تاکنون موثر بازی کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • جهان US ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    این بازیکن به عنوان یک نیمکت نشین آنهم به صورت قرضی به تراکتورسازی منتقل شده است،توقع داشتید بازیکنی که ملی پوش نیست و در باشگاه خودش نیمکت نشین محض بوده قیمت انتقال او برای یک فصل قرضی ده میلیارد تومان باشد؟جالب آنکه خبر ورزشی دائم از بالا رفتن قیمت بازیکنان انتقاد می‌کند.باید مبلغی که باشگاه به عنوان دستمزد در یک فصل به این بازیکن نیمکت نشین که مربی به هیچ‌وجه به او اعتقادی نداشته پرداخت می‌کرده است و اکنون از دوش باشگاه پرسپولیس برداشته شده را نیز محاسبه کرد
  • ناشناس IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    استقلال قرارداد بازیکن با صد میلیون ثبت کرده با پولی پرسپولیس از انتقال عبدی گرفته می‌تونه پنج بازیکن بگیره کجاش کمه 🤣🤣🤣
    • حرف حساب IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      5 تابازیکن100میلیونی یا10 تا مربی 50میلیونی که قرارداد هاشمی نسب هست😅😂
  • شصت سال حسرت IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    فراموش کردید که یایا گل ممل دلال قهرو هوچیگر اعظم لنگی :برای رضایت به انتقال 10میلیارد حق دلالی به جیب زده یعنی یایا گل ممل دلال از انتقال یک بازیکن بنجل لنگی 10میلیارد به جیب زده،،،دیروز خبرگزاریها اعلام کردن که یایا گل ممل دلال با حق دلالی از بازیکنان بنجل لنگی یک ویلا به نام زنش خریده 110میلیارد ،،،گل ممل ویلا را بنام زنش خریده تا حق دلالی هاش که از بازیکنان بنجل لنگی گرفته له نرود
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    آقای درویش اگر واقعا"این رقم برای انتقال عبدی درست باشد ننگ بر این مدیریت غیر حرفه ای شما
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    یک مورد با ارزش برای ارتش سرخ اینکه، ما دوتا نایب قهرمانی بین 64 تیم با کلاس، طراز اول و بهترین های آسیارو بدست آوردیم ولی کیسه ها 2 تا قهرمانی بین 4 تیم در پیتی آسیا کسب کردند و به اون می نازند اونم 2 تا جامیکه حاجی فتل شون بعداز چند سال اونارو کشف کرد ای بیچاره ها به چی می نازید.
  • عشق قرمز IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    یکی به این آقای نکونام بگه با این دو یا سه برد شانسی اونم در ورزشگاه آزادی اینقدر خودت رو باد نکن به نیم فصل نرسیده باد کش ات میکنند.
  • الف شاهین IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    خدا وکیلی بردن جام اسیا از بنگلادش وهنگکنگ وبرمه را مقایسه کن با.بازی با الهلال وادحیل ونافتاخور ازبک واشباب امارات والوعده والا تحاد عرپستان که تیم دوچرخه تو گروه خودش بالا نیومد نایب بشی کمه اگه راست میگید مواظب مدیرانتان باشید که اشتباه نکنند تا بازیتون بدن از گروه خودتون بالا بیاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی