نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
۰ |
۰
هت‌تریک عربستانی‌ها در شکست با سرمربی گران‌قیمت!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال عربستان با هدایت مانچینی سومین شکستش را تجربه کرد.

روبرتو مانچینی در چهارمین حضورش روی نیمکت تیم ملی عربستان نیز در رسیدن به پیروزی ناکام بود و سعودی‌ها مقابل تیم ملی مالی با نتیجه سه بر یک تن به شکست دادند.

نخستین فرصت جدی بازی را مالی به دست آورد. روی یک فرار از سمت راست، فوسنی دیاباته وارد محوطه جریمه شد و در موقعیت تک به تک با محمد العویس قرار گرفت ولی گلر عربستان با واکنش به موقع، این توپ را دفع کرد.

مالی در دقیقه چهارده موفق شد به گل نخست بازی دست پیدا کند. پاس دیادی ساماسکو به محمد کامارا رسید و این بازیکن نیز توپ را به سمت چپ برد که موسی دومبیا پس از تصاحب توپ وارد محوطه جریمه شد که شوت او به زاویه موافق زده شد و گل نخست بازی را به ارمغان آورد.

دقایقی بعد مالی توسط فوسنی دیاباته به گل رسید که پس از بازبینی صحنه مشخص شد او در شرایط آفساید قرار داشته و این گل رد شد. اما تیم آفریقایی در دقیقه ۴۲ گل دوم را به ثمر رساند. آماری ترائوره تقریبا از میانه های میدان حرکتی را آغاز کرد که پس از ورود به محوطه جریمه، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد و با وجود تأثیرگذاری محمد العویس، به گل تبدیل شد.

سالم الدوسری یک گل تماشایی مشابه با گلی که در جام جهانی وارد دروازه آرژانتین کرده بود، به ثمر رساند. او پس از دریافت پاس عبدالله الخیبری در گوشه سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه اش را روانه دروازه کرد که شلیک او در کنج قفس توری مالی آرام گرفت و اختلاف کاهش یافت.

در ادامه باز هم مالی از تعلل خط دفاعی عربستان نهایت استفاده را برد و لاسین سینویوکو از پاس در عمق مسوی دیارا نهایت استفاده را برد و در موقعیت تک به تک با محمد العویس موفق شد توپ را وارد دروازه کرده و اختلاف را به عدد دو برساند.

در نهایت این بازی با پیروزی سه بر یک مالی به پایان رسید تا تیم ملی عربستان با روبرتو مانچینی همچنان روی نوار ناکامی قدم بردارد و در چهار مسابقه، سه شکست را متحمل شود.

در ادامه همین مطلب بخوانید: خط و نشان ژاپن برای ایران و عربستان/ سامورایی‌ها دبل‌هت‌تریک کردند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی