به پروین و حجازی هم به همین دلیل حمله شد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه نساجی اعتراض هواداران این تیم پس از شکست شب واکنش نشان داد..

صادق درودگر درمورد نتایج ضعیف اخیر نساجی، اظهار داشت: من ۱۵ روز به دلیل عمل جراحی سخت ستون فقرات نتوانستم کنار تیم باشم اما به این تیم، مربی و بازیکنان اعتقاد دارم. ایمان دارم می‌توانیم به سرعت به شرایط فنی خوب قبلی بازگردیم و هیچ مانعی برای تک رقمی شدن در جدول مسابقات نداریم. در ۲ مسابقه اخیر فرصت های زیادی را از دست داده‌ایم و در ۳ بازی، ۳ اشتباه عجیب فردی داشتیم که بسیار برایم دردآور بود.

مدیرعامل نساجی در مورد شعار "حیا کن، رها کن" هواداران تیم علیه مهدی رحمتی پس از شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک، گفت: مهدی رحمتی بازیکن بزرگی بوده و مربی بسیار خوبی هم است. خودش می‌داند زمانی در استادیوم به بزرگانی مثل پرویز دهداری که معلم اخلاق فوتبال ایران بود، فشار آوردند. به علی پروین و زنده یاد ناصر حجازی هم به دلیل نتیجه حمله شد اما آن‌ها حرفه‌ای رفتار کردند. رحمتی هم شب گذشته حرفه‌ای رفتار کرد. باید کارمان را انجام بدهیم تا در نهایت هواداران خوشحال باشند. همانطور که در شادی‌ها روی دوش هواداران هستیم، باید بدانیم گاهی شرایط برای هواداران سخت می‌شود. اساسا توهین نباید باشد ولی اعتراض هوادار طبیعی است.   

درودگر درمورد استعفای وحید فاضلی؛ مربی تیم نساجی، عنوان کرد: فاضلی مربی باتجربه‌ای است که پیش از این در نساجی سرمربیگری کرده است. نمی‌دانم چرا استعفای خود را در یک مصاحبه اعلام کرده و اگر قرار بود چنین کاری انجام بدهد، باید نامه استعفا را به ما می‌داد. ضمن اینکه امروز هم به محل تمرین نرفته است. این رفتار غیرحرفه‌ای شایسته خودش و باشگاه بزرگ نساجی نیست.

وی افزود: یکی از مفاد قرارداد قرارداد ما با بازیکنان و اعضای کادرفنی این است که همه باید مطابق چارچوب باشگاه مصاحبه کنند. اگر کسی بخواهد به خاطر ناراحتی هواداران استعفا بدهد و بگوید مدیریت باید نسبت به این اتفاق موضع بگیرد، درست نیست و به هیچ وجه مدیریت چنین موضعی علیه هواداران نمی‌گیرد. طرفدار نساجی یک روز خوشحال است و یک روز هم ناراحت می‌شود که ممکن است رفتارش تغییر کند. ما باید با نتایج خوب‌مان هواداران را خوشحال کنیم و از خوشحالی آن‌ها خوشحال باشیم و از ناراحتی‌شان ناراحت.

درودگر درمورد اینکه آیا شرایط نساجی بهتر می‌شود، گفت: صددرصد، من پس از پشت سر گذاشتن دوره بیماری و نقاهت از روز شنبه سعی دارم کنار نساجی باشم. هرچیزی که نیاز است تا شرایط تیم تغییر کند را فراهم می‌کنم. مطمئن باشید با کمک مالک، کادر فنی و بازیکنان شرایط را تغییر خواهیم داد.  

مدیرعامل نساجی درمورد اعتراضات مهدی رحمتی به داوری بازی‌های، اظهار کرد: درمورد داوری اظهار نظر نمی‌کنم. فقط نقطه نظرات خود را در مورد مواردی که مطرح است به کمیته داوران ارائه خواهم داد.

در ادامه همین مطلب بخوانید: شعار حیاکن رها کن هواداران عصبانی علیه سرمربی استقلالی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی