نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اولین واکنش کریم بنزما به خبر ارتبط با اخوان المسلمین
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وکیل بنزما از قول این بازیکن تمام ادعاهای مطرح شده از سوی وزیر فرانسه را رد کرد.

اعلام حمایت بنزما از مردم فلسطین سبب شد تا برخی فشارهای عجیب از سمت کشور این بازیکن به او وارد شود. پس از اینکه جرالد دارونین، وزیر کشور اعلام کرد که کریم با گروه اخوان المسلمین ارتباط دارد، چند مقام بلندپایه فرانسوی نیز علیه این بازیکن موضع گرفتند.

یک سناتور فرانسوی به نام والری بویر اعلام کرد که اگر ثابت شود بنزما با اخوان المسلمین در ارتباط است، باید توپ طلای او و همچنین تابعیت فرانسوی از این بازیکن گرفته شود. نادین مورانو و فرانک تاپیرو نمایندگان پارلمان اروپا نیز اتهامات مشابهی را به این بازیکن وارد کردند.

این موضوع با واکنش غیرمستقیم بنزما همراه شده است. نشریه لو پاریزین نوشته است که کریم از طریق وکیل خود، این ادعاها را تکذیب کرده و ستاره مسلمان الاتحاد در حال بررسی شکایت از این افراد و بخصوص وزیر کشور فرانسه است.

هوگ ویژیر، وکیل بنزما به لو پاریزین گفته است: این ادعا دروغ است! کریم بنزما هرگز کوچکترین رابطه ای با این سازمان نداشته است.

او درباره طرح شکایتی علیه نادین مورانو، نماینده پارلمان اروپا گفت: ما در حال بررسی پرونده‌هایی علیه این وزیر هستیم که مرتکب افترا و توهین علنی شده است، زیرا ارتباطی با اخوان‌المسلمین وجود ندارد. این صحبت ها برای سیاستمدارانی که حکمرانی می کنند، قابل قبول نیست. افرادی که معتقد باشند با سوءاستفاده از جایگاه خود، مجاز به انجام هر کاری هستند.

وکیل بنزما می گوید: دعا برای مردم غیرنظامی زیر بمب‌هایی که به زنان و کودکان رحم نمی‌کند، نه تبلیغات برای گروه های سیاسی است، نه همدستی در تروریسم و نه همکاری. این یک واکنش طبیعی در برابر جنایات جنگی در غزه است که همه آن را با این عبارت توصیف می کنند. نادین مورانو و فرانک تاپیرو با استفاده از این اصطلاحات جنجالی علیه کریم، هجمه عمیق و غیرقابل تحملی را به افتخارات او وارد کرده اند.

این بازیکن همچنین قصد دارد از سناتور والری بویر شکایت کند. او درخواست کرد که اگر ارتباط بنزما با اخوان المسلمین ثابت شده است، توپ طلای سال ۲۰۲۲ و همچنین ملیت فرانسوی را از او سلب کنند. هوگ ویژیه می گوید: چنین اقدامی در برابر یک شهروند بومی فرانسوی که از والدین فرانسوی به دنیا آمده، غیرممکن است. این صحبت ها، همه را به یاد آلمان نازی می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: ادعای باورنکردنی درباره کریم بنزما؛ او با گروه تروریستی در ارتباط است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی