پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
۱ |
۰
ستاره بدشانس پرسپولیس جراحی می‌شود
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زمان جراحی بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس مشخص شد.

در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر، یاسین سلمانی بازیکن تیم پرسپولیس از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد تا فصل برای این بازیکن اینگونه به پایان برسد.

پس از مسجل شدن پارگی رباط صلیبی پای سلمانی، مشخص شد که این بازیکن چند ماهی را باید به استراحت بپردازد و دکتر رازی پزشک مطرح ورزشکاران عمل جراحی این بازیکن را انجام خواهد داد.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است سلمانی امروز در تهران مورد عمل جراحی قرار بگیرد تا هرچه سریع‌تر دوران ریکاوری و بازتوانی خود را انجام دهد. هرچند که این بازیکن برای فصل آینده باید خود را آماده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ص ف FR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    تراژدی مصدومیت آنهم از نوع پارگی رباط صلیبی مینیسک ویا همسترینگ که هر کدام برای بهبودی ماهها و هفته های متعددی زمانبر هستند بر اردوگاه پرسپولیس سایه افکنده که متأسفانه دلیل اصلی اغلب این مصدومیت ها در وهله نخست برنامه ریزی بی حساب و کتاب مسابقات و همچنین امکانات ضعیف سخت افزاري است. با اینحال امروز وقتی پرسپولیس در غیاب ۷ بازیکن کلیدی با نمایش هدفمند و دلپذیرش پیکان چغر را وادار به تسلیم کرد هواداران این تیم بیش از پیش به کاردانی تبحر و دانش مربیگری یحیی یقین پیدا کردند پرسپولیس در زمین های هموار همیشه عملکرد چشم نوازی داشته و دارد برای مصدومان تیم هم آرزوی سلامتی و بهبودی کامل داریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی