عکس| درخواست ویژه بیرانوند از هواداران پرسپولیس/ ثابت کردیم خاص‌ترین تیم ایرانیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند پس از پایان بازی با پیکان پیام جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد.

تیم پرسپولیس امروز در رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی مقابل پیکان به پیروزی رسید که بسیاری از ستاره‌های یحیی گل‌محمدی به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتند. ضمن اینکه مشکلات مالی سرخ‌ها نیز از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان این تیم تاثیر گذاشته بود اما نمایش درخشان شاگردان گل‌محمدی مقابل پیکان اتحاد و همبستگی بازیکنان این تیم را بیش از پیش نشان داد.

علیرضا بیرانوند نیز با انتشار یک استوری در صفحه شحصی اینستاگرامش به مشکلات اخیر بازیکنان و مصدومیت ستاره‌های پرسپولیس در روزهای اخیر واکنش نشان داد.

در ادامه همین مطلب بخوانید: عکس| کتک زدن بیرانوند و هجوم توپ‌جمع‌کن‌ها و خبرنگاران قزوینی/ اشک بازیکن پیکان درآمد!

عکس| درخواست ویژه بیرانوند از هواداران پرسپولیس/ ثابت کردیم خاص‌ترین تیم ایرانیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • شیش۶ IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    بازم کیسه سوزی زیر پوستی😂😂😂😂😂😂از فردا دوباره میرن دنبال شکایت.😆😆😆
    • تاج کبیر لنگ حقیر SG ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      داداش نیازی نبود شما ثابت کنید قبل از شما داوران اینقدر این مسئله را ثابت کرده اند که دیگر نیازی نیست شما به خودتان زحمت بدهید. اینقدر خاصید که همین امسال با گذشت فقط 6 هفته ، حداقل 2 امتیاز از بازی با آلومینیوم ، ا امتیاز از بازی با ذوب آهن و 2 امتیاز از بازی با گلگهر جمعا 5 امتیاز از 16 امتیازی که تا الان گرفته اید به خاطر این بوده که داوران عزیز میخواستند ثابت کنند شما تیم خاصید
  • تاجي اصيل IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    بيرانوند راست ميگه پيروزي خاصترين تيم ايرانه.... كلا چهار تا بازي توي ليگ برتر برگزار شده پيروزي سه تا بازي به لطف داور امتياز گرفته كه واقعا همچين چيزي جداي از ثبت كردن ركورد گينس پيروزي رو تبديل به يه تيم خاص ميكنه!!! بازي اول با ذوب گل گولسياني كه همه كارشناسان داوري حتي از نوع رنگي متمايل به قرمزش گفتن گل آفسايده و سه امتياز به همين راحتي با يه گل آفسايد گرفتين! بازي با آلومينيوم گل نعمتي مجدد همه گفتن و كاملا مشخص بود توي آفسايد زدين و به لطف گل آفسايدتون و مساوي يه امتياز داور بهتون داد! بازي گل گهر بقول استاد خداداد عزيزي طرف از كره ماه هم گل گل گهرو ديد غير از داور كه مجدد سه امتياز به لطف داور گرفتين!! كلا دوازده امتياز دارين كه با اين حساب هفت امتيازشو داورا بهتون دادن توي سه بازي! بعد انتظار داري خاص نباشين آقاي بيرانوند؟؟ كدوم تيم ليگ برتر توي ايران و دنيا توي چهارتا بازي هفت امتياز از داورا گرفتن؟؟ راست ميگي خيلي خاصين چون امسال اينجور كه داره مياد آش خيلي شور داره ميشه! خاصين چون هر سال همينجوري و به لطف داورا دارن قهرمانتون ميكنن و چون مهم نيست با اسنپ جام ميفرستن براتو
  • عباس بوعذار IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    آقاي بيرانوند اگر خاص نبودين كه مربيتون با اينكه خودش رسما ميگه قرارداد نداره با باشگاهتون ميتونه روي نيمكتتون بشينه كدوم تيمو ميشناسي مربيش بدون قرارداد بتونه روي نيمكت تيمش بشينه؟
  • خاص ترین تیم ایران IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    دقیقا خاصیم واسه همینه کیسه طرفداراش بیشتره چون خاص ها کمترن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی