نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
فرهاد مجیدی بهترین تیم امارات را با بهترین مربی شکست داد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی می‌گوید که تیم او موفق شد از سد بهترین تیم و بهترین مربی امارات عبور کند.

اتحاد کلباء در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام بانک اسلامی ابوظبی موفق شد در زمین الشارجه با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی مهمی دست پیدا کند و امیدوار باشد که با کسب نتیجه مطلوب در مسابقه برگشت، راهی مرحله نیمه نهایی شود.

فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی اتحاد کلباء، در پایان این مسابقه و در نشست خبری تایید کرد که پیروزی در بازی رفت به معنای پایان کار نیست و هنوز بازی برگشت باقی مانده است.

مجیدی گفت: به بازیکنانم بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. مطمئناً نتیجه خوب و فوق‌العاده‌ای کسب کردیم. به نظر من، الشارجه بهترین تیم لیگ امارات و آقای کوزمین نیز بهترین مربی حال حاضر ادنوک لیگ است.

او ادامه داد: طبیعتا بازی مقابل چنین تیمی سخت و دشوار است. هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و یک بازی برگشت برابر این تیم در پیش داریم. تنها اتفاق خوبی که رخ داد، این است که بازیکنان ما بسیار خوب و پرتلاش در زمین ظاهر شدند.

مجیدی در پایان گفت: پیامی که از عملکرد بازیکنان گرفتم این است که اتحاد کلباء تیم قوی و خوبی است که می‌تواند با قدرت به مسیر ادامه دهد و از همه بازیکنان به‌ویژه بازیکنانی که به عنوان یار جانشین وارد زمین شدند، تشکر می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی