نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
۰ |
۱
کاسیاس و نادال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

توانایی رافائل نادال در فوتبال هم خیره‌کننده بود. تقابل اسطوره تنیس با ایکر کاسیاس بزرگ در مسابقه‌ای برای کمک‌های خیریه در سال ۲۰۰۸ دیدنی شد؛ نادال در این دیدار ۶ گل زد و اصطلاحا دابل هت‌تریک کرد.

ایکر کاسیاس برای فوتبال همان کسی است که رافائل نادال برای تنیس در اسپانیا. کاسیاس به عنوان یکی از بزرگترین دروازه‌بانانی که فوتبال تا به‌حال به خود دیده، اسپانیا را به اولین قهرمانی جام جهانی رساند و بیش از ۱۰۰۰ بازی باشگاهی و ملی در کارنامه ورزشی خود دارد.

در تصمیم سال ۲۰۰۸ صلیب سرخ برای برگزاری رویدادی خیریه در اسپانیا، با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی برای مبارزه با مالاریا، حضور نادال و کاسیاس به‌عنوان سرتیتر خبرها فکرشده بود.

یکی از برنامه‌های این رویداد، مسابقه فوتبال داخل سالن بین دو تیمی بود که یکی «دوستان رافا» و دیگری «دوستان ایکر» نامگذاری شد. کاسیاس در کنار اسطوره‌های ورزش اسپانیایی مانند فرناندو آلونسو مسابقه‌دهنده فرمول یک، سرجیو گارسیا گلف‌باز و داوید فرر، فلیسیانو لوپز و خوان کارلوس فررو بازیکنان ATP برای تیمش بازی کرد. از سوی دیگر، تیم قهرمان ۲۱ دوره گرند اسلم شامل مربی سال‌های بعدِ او کارلوس مویا، ساموئل اتوئو اسطوره بارسلونا، رائول گونزالس فوق‌ستاره رئال مادرید و کارلوس ساینز پدر راننده رالی بود.

بر اساس گزارش‌ها بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ دلار برای این اقدام خیریه جمع‌آوری شد. لازم به ذکر است علاوه بر فوتبال، تیم‌های این دو اسطوره اسپانیایی در مسابقات دیگری چون تنیس و کارتینگ هم مقابل هم قرار گرفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی