نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۱
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
۱ |
۰
اتفاق تلخ برای وینگر محبوب کیروش
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ایرانی لخ پوزنان همچنان اجازه حضور در مسابقات رسمی برای تیمش را ندارد.

علی قلی‌زاده که در دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل روسیه در روز سوم فروردین ماه ۱۴۰۲ با آسیب دیدگی و پارگی رباط صلیبی مواجه شد و پس از آن فاصله طولانی مدت از میادین گرفت، همچنان نمی‌تواند در مسابقات رسمی حضور پیدا کند و فقط مشغول انجام تمرینات سبک است.

تیم فوتبال لخ پوزنان که علی قلی زاده را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفت، همچنان نمی‌تواند از این بازیکن بهره ببرد و شب گذشته نیز در دیدار برابر لودز این ستاره ایرانی و گران قیمت خود را در فهرست نداشت.

لخ پوزنان شب گذشته در یکی از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ استراکلاسا لهستان در ورزشگاه اِنئا مقابل تیم قعرنشین لودز قرار گرفت که در غیاب علی قلی‌زاده موفق به کسب پیروزی سه بر یک شد تا ۲۳ امتیازی شود و به رده سوم جدول این رقابت‌ها صعود کند.

علی قلی زاده که پس از پیوستن به لخ پوزنان از شرایط بازی دور بود و با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد، طی سه هفته اخیر به تمرینات گروهی تیمش اضافه شده بود ولی همچنان مجوز حضور در رقابت‌های رسمی را به دست نیاورده و دیشب هم برابر لودز نتوانست بازی کند تا دوری او از میادین طولانی‌تر از همیشه شود و به ۷ ماه برسد!

علی قلی‌زاده در دور رفت فصل گذشته ۲۰ بازی برای شارلروا در ژوپیر لیگ بلژیک انجام داد که یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و در کاسیم پاشا نیز فقط در چهار بازی به میدان رفت که یک پاس گل در سوپر لیگ ترکیه ثبت کرد که مصدومیت اجازه نداد درخشش بیشتری در ۱۰ هفته پایانی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    دروغه، قلی زاده به خاطر کشف حجاب همسرش دیگه تو تیم ملی ازش کار نمی گیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی