نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پس‌لرزه‌های نمایش تصویر آدولف هیتلر در ورزش آمریکا
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایالت میشیگان «شخص ثالث» را برای نشان دادن تصویر آدولف هیتلر در مانیتورهای ورزشگاه مقصر می‌داند.

بازی دو تیم میشیگان شماره ۲ و ایالت میشیگان در شنبه شب با شکست ۴۹-۰ تیم ایالت میشیگان به پایان رسید اما جنجال بزرگی پس از بازی پیش آمد. تصویر آدولف هیتلر در آزمون پیش از بازی روی مانیتورهای ورزشگاه اسپارتان نمایش داده شد. دانشگاه ایالتی میشیگان یک «منبع ثالث» را مقصر این اتفاق دانست. مت لارسون، مدیر ورزشی ایالت میشیگان، به سرعت از طریق بیانیه‌ای کتبی عذرخواهی کرد. او همچنین تأیید کرد که دانشگاه دیگر از منبع خارجی استفاده نخواهد کرد.

لارسون نوشت: «دانشگاه ایالتی میشیگان آگاه است که محتوای نامناسب توسط منبع ثالث قبل از شروع بازی فوتبال امشب روی مانیتور ورزشگاه نمایش داده شد. ما عمیقا برای محتوای نمایش داده شده متاسفیم، چراکه با ارزش‌های سازمانی ما مطابقت ندارد. دانشگاه ایالتی میشیگان در آینده از منبع ثالث استفاده نخواهد کرد و از منابع قوی‌تری برای تمام محتوای ویدئوبرد در آینده استفاده خواهد شد.»

چرا تصویر هیتلر نشان داده شد؟

سوال در مورد محل تولد هیتلر بود، و تصاویر او و اتریش حدود یک ساعت قبل از شروع بازی در کنار هم نشان داده می‌شد. یکی از طرفداران عکسی از مانیتور گرفت و آن را در X (توئیتر) به اشتراک گذاشت و اقدام او منجر به عذرخواهی دانشگاه شد. طرفداران در رسانه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کردند که پرسیدن سوال در مورد هیتلر در بحبوحه جنگ فلسطین و اسرائیل اقدامی از روی بی‌ملاحظگی‌ است.

این مطالب را هم بخوانید:

پس‌لرزه‌های نمایش تصویر آدولف هیتلر در ورزش آمریکا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی