نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۰
صیادمنش
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن ایرانی تیم هال‌سیتی گفت: در چمپیونزشیپ کار خیلی سخت است و تیم‌های خیلی خوب و قوی‌ای در این لیگ حضور دارند.

اللهیار صیادمنش بازیکن تیم هال‌سیتی که در چند دیدار بعد از بازی برای تیم امید کشورمان مورد غضب سرمربی و مسئولان این تیم قرار گرفته بود به نوعی طلسم بازی نکردنش شکست و در دیدار قبلی تیمش به میدان رفت. اما این باراللهیار با تیمش باید مقابل بیرمنگام قرار بگیرند؛ تیمی که به تازگی وین رونی مهاجم اسبق و یکی از بهترین گلزنان تاریخ منچستریونایتد را به عنوان سرمربی روی نیمکت خودش دارد. به همین دلیل با صیادمنش صحبت کردیم و از انگیزه‌هایش برای بازی مقابل شاگردان رونی صحبت کردیم.

 بعد از چند بازی که به نظر مورد غضب کادر فنی تیمت قرار گرفته بودی برای هال‌سیتی بازی کردی، در این خصوص حرف بزن؟

بله خدا را شکر بازی کردم. البته در بازی قبلی‌مان مقابل ساوت‌همپتون هم ده دقیقه بازی به من رسید و در اواخر بازی به میدان آمدم، دیداری که برخلاف بازی خوبی که ارائه دادیم متأسفانه دو بر یک بازنده شدیم و جایگاه‌مان به لحاظ جدولی کمی بد شد.

 چرا نتوانستی بعد از حضور در بازی تیمت را از شکست نجات دهی؟

من فقط ده دقیقه فرصت داشتم و این زمان خیلی کمی بود که بخواهم نتیجه را برای تیمم تغییر دهم اما باور کنید با این وجود تلاشم را انجام دادم، هر چند در پایان نتیجه‌ای بهتر از باخت ۲ بر ۱ در بازی نزدیک که اصلاً مستحقش نبودیم نصیب ما نشد و متأسفانه تلاش من و همبازیانم بی‌نتیجه ماند.

 نگران جایگاه هال‌سیتی در جدول نیستی؟

ببینید فاصله امتیازی تیم‌ها با همدیگر خیلی نزدیک است، به شکلی که ما تا قبل از بازی قبلی‌مان در رده هفتم جدول قرار داشتیم اما یک باخت ما را تا رده یازدهم، دوازدهم پایین می‌برد، به همین دلیل ناامید نیستیم و با تیمی که داریم خیلی امیدواریم چون اگر یک بازی پیروز شویم شاید سه، چهار پله در جدول بالا بیاییم. به همین دلیل هم خودم و هم بقیه همبازیانم خیلی انگیزه داریم که بهترین نمایش را ارائه دهیم و اوضاع‌مان را بهبود ببخشیم. به همین دلیل در بازی‌ای که پیش رو داریم با همه وجود تلاش خواهیم کرد.

 بازی بعدی تیم‌تان چهارشنبه با تیم بیرمنگام هست، تیمی که به تازگی وین رونی؛ مهاجم اسبق منچستریونایند را روی نیمکت دارد، این مسأله موجب افزایش انگیزه‌های متفاوت برای برد تیم‌تان نخواهد شد؟

ما به تیم حریف و نیمکتش کاری نداریم و با احترام به ایشان، در حالی که در شرایط حساسی قرار داریم، فقط برای پیروزی و کسب سه امتیاز تلاش خواهیم کرد. آنالیز کاملی از تیم بیرمنگام داشتیم و بر اساس نقاط ضعف و قوت این تیم تمرین کردیم و تلاش می‌کنیم تا از نقاط ضعف آنها استفاده کرده و جایگاه‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

 به نظر کم‌کم سرمربی تیم‌تان روی تو حساب خاصی باز کرده است؟

من تمام تلاشم را انجام می‌دهم و در تمرینات هم شرایط خیلی خوبی دارم و بعد از مصدومیتی که چندی قبل داشتم و البته خیلی هم جدی نبود حالا در بهترین فرم ممکن قرار دارم، از این رو به اصطلاح خودمان خیلی روی فرم هستم و اطمینان داشته باشید اگر به میدان بروم مقابل بیرمنگام بهترین نمایش ممکن را ارائه خواهم داد. ۷، ۶ بازی بود که خیلی به من بازی نمی‌رسید اما حالا یواش یواش بخت با من یار شده و این مسأله بعد از ده دقیقه بازی که انجام دادم حالا به بهترین شکل به من روی خوش نشان داده است.

 امسال مدعیان صعود به لیگ برتر را چه تیم‌هایی می‌دانی؟

تا حالا که تیم‌های لستر و ایپسویچ شرایط خیلی خوبی دارند و در رده‌های اول و دوم قرار دارند و پیش‌بینی کارشناسان این است که این دو تیم از شانس خیلی زیادی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند.

 برای تیم‌تان چه جایگاهی را پیش‌بینی می‌کنی؟

در چمپیونزشیپ کار خیلی سخت است و تیم‌های خیلی خوب و قوی‌ای در این لیگ حضور دارند اما ما هم تیم با اصالتی هستیم و هواداران زیادی داریم که به خاطر آنها و خوشحالی‌شان با همه تلاش بازی خواهیم کرد تا در جدول تا جایی که می‌توانیم بهترین رده را کسب کنیم.

 برای حضور در تیم ملی امیدواری که فرصت بازی پیدا کنی؟

از برد تیم ملی کشورم در دو بازی که انجام داد خیلی خوشحال شدم. بازی برای تیم ملی یک افتخار است و هر بار که دعوت شوم با جان و دل در خدمت تیم ملی کشورم خواهم بود و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا هم بهترین نتایج را کسب کند و هواداران فوتبالدوست کشورمان را شاد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی