نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟
پیروانی: باید از بقیه تیم‌ها هم که بازیکن خارجی دارند، امتیاز کسر کنند/ فقط در آزادی و کنار هواداران بازی می‌کنیم
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه چمن ورزشگاه آزادی نسبت به قبل بهتر شده است، گفت: فقط در آزادی و جلوی هوادارانمان بازی می‌کنیم.

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت تیم قبل از بازی فردا با استقلال تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، گفت:بعد از نتیجه خوب برابر پیکان و برد الدحیل، شرایط تیم خوب و آماده است و تنها مشکل چند مصدومان تیم هستند. خوشحالیم که بعد از چند سال هواداران را در بازی‌های آسیایی در آزادی می‌بنیم و امیدوارم در پایان بازی فردا جشن پیروزی بگیریم.

وی درباره شرایط مصدومان پرسپولیس، اظهار داشت: مهدی ترابی به تیم ملحق شده، اما وحید امیری و میلاد سرلک جدا از تیم تمرین می‌کنند و فردا نمی‌توانند بازی کنند اما بقیه مصدومان با تصمیم سرمربی در بازی به ما کمک می‌کنند.

پیروانی در ادامه با انتقاد از تصمیم مسئولان برای برگزاری بازی‌های این تیم در خارج از تهران به دلیل مرمت چمن آزادی، تصریح کرد: چرا باید بازی را بیرون تهران برگزار کنیم، امروز چمن آزادی جزو ۲،۳ چمن خوب کشور است.پیشنهاد چه کسی بوده که خارج از تهران بازی کنیم، چرا نباید جلوی هوادارنمان بازی کنیم؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس افزود: می‌گویند غیر از دربی، بازی‌های ملی و لیگ قهرمانان که در آزادی برگزار می‌شود، بقیه بازی‌ها در خارج از تهران برگزار شود. از مسئولان می‌خواهم درباره این تصمیم غیرکارشناسی تجدیدنظر کنند. ما می‌خواهیم در کنار هوادارانمان بازی کنیم. اجازه بدهند تا آخر فصل در آزادی بازی کنیم تا حق به حقدر برسد. مگر می‌شود بازی‌های فشرده دو سه روز یک بار در خارج از تهران بازی کنیم.

وی با بیان اینکه راه‌های تیم برای درآمدزایی بسته است، تصریح کرد: از دولت، وزیر اقتصاد، مجلس و بقیه می‌خواهیم راه درآمدزایی را نشانمان بدهند. حق پخش و تبلیغات محیطی و بقیه راه‌ها برای کسب درآمد بسته است و فقط از اسپانسر روی پیراهن می‌توانیم درآمد کسب کنیم. از مسئولان می‌خواهیم با این محدودیت‌ها، راه درآمدزایی به ما نشان بدهند.همان‌طور که تیم‌های صنعتی درآمدزایی می‌کنند برای ما راهی پیدا کنند.

پیروانی درباره پرداخت مطالبات بازیکنان گفت: قبول داریم مردم مشکل اقتصادی دارند اما بازیکن هم حقش را می‌خواهد.

وی در ادامه با اشاره دوباره به موضوع چمن ورزشگاه آزادی، یادآور شد: چمن آزادی الان بهتر شده است و نمی‌شود چون شرکت توسعه و تجهیز می‌گوید ما پول نمی‌دهیم خارج از آزادی بازی کنیم. نمی‌شود برای ما محدودیت بگذارند. هیچ درخواستی برای برگزاری بازی‌هایمان در خارج از تهران نداریم و در هر صورت می‌خواهیم در آزادی و کنار هوادارنمان بازی کنیم.

پیروانی درباره کسر امتیاز از این تیم به دلیل پرداخت مالیات بازیکن خارجی، یادآور شد: کدام مربی و بازیکن خارجی در ایران مالیات می‌دهد؟ اگر کسی بخواهد مالیات بدهد قبول نمی‌کند قرارداد امضا کند. اگر قرار است از ما یک امتیاز کسر کنند، باید از بقیه تیم‌ها هم که بازیکن خارجی دارند، امتیاز کسر کنند، چون آنها هم مالیات مربی و بازیکن خارجی را پرداخت می‌کنند. کسر امتیاز از پرسپولیس به استیناف رفته و تکلیف آن مشخص نیست.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین با انتقاد دوباره از عدم رعایت سقف قرارداد توسط بقیه تیم‌ها گفت: برای اینکه سقف قرارداد را رعایت کردیم نتوانستیم بازیکن خارجی بهتری جذب کنیم. اگر تیم‌های دیگر سقف را هم رد کردند و بازیکنانشان را هم جایگزین کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    احتمالا بقیه تیمها عوض مالیات فرش میدن
  • شاهین IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    عدالت در فوتبال ایران نیست... یک سیرک هست!!!!!!!!!
  • جک پیکان IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    اوف بر این فوتبال کثیف...تیم سوگولی استقلال همه جا را خراب کرده!!!!!!!!!!!
  • ساوالان IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    جالب هست . قرارداد یامگا تخلف بوده. فدراسیون صدایش را در نیاورده.. ایجنت یامگاه این مورد را بر ملا کرد . و گرنه در کشو می ماند... خاطراتی از میز تخت تاج و نیکونام!!!!!!!!
  • مسيح IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    حقير وپست ترين چهره فوتبالي دنيا که شخصيت غلام حسينم زير سوال برد
  • اشنا IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    دیگه حرفی از بازرس نیست . اونکه مرتب میگفت قانون باید جا بیفته چرا سکوت کرده بیش از این نمیتونه قانون را اجرا کنه فقط یقه پرسپولیس را گرفتن این نوعی دشمنی با مردمه مرده شور قانون تون را ببره که زود عقب نشستید
  • ع ق QA ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    استقلال در پرونده و قرارداد یامگا تخلف کرده باید جریمه شود حالا در زمان خمیر. یا در زمان چسپاندن نون به تنور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی