محبوبیت این ستاره پرسپولیس دوچندان شد/ هواداران در آزادی او را صدا زدند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محبوبیت شهاب زاهدی در حد فاصل بازی معوقه هفته ششم تا دیدار لیگ قهرمانان آسیا به شدت افزایش پیدا کرده است.

به محض حضور تماشاگران پرسپولیس در استادیوم و مواجهه آنها با بازیکنان تیم محبوبشان تک تک شاگردان یحیی گل محمدی مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

بین شاگردان یحیی در ترکیب اصلی و نیمکت نشینان پرسپولیس ۲ بازیکن بیشتر از سایرین مورد توجه هواداران بودند.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان سرشناس ملی پوش تیم پرسپولیس تنها کسی بود که بیشتر از همه از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

او چند بار به سمت هواداران در دو سوی زمین رفت و از تشویق آنها قدردانی کرد اما ستاره دیگر تیم پرسپولیس که خیلی مورد تشویق قرار گرفت شهاب زاهدی بود.

این بازیکن که در دیدار مقابل پیکان با هت‌تریک زمینه ساز برد سه بر یک تیمش شد به شدت از توی هواداران پرسپولیس تشویق می‌شد و با شنیدن شعار «شهاب بیا اینجا» مجبور شد تا چند بار تمرین و گرم کردن را رها کرده و به سمت سکوها برود.

یادآور می‌شود؛ شهاب زاهدی با چهار گل زده در حال حاضر بهترین گلزن تیم پرسپولیس در رقابت‌های این فصل به شمار می‌رود. این بازیکن در دیدار قبلی، پیش از مصاف با پیکان نیز رودرروی گل گهر سیرجان تک گل ۳ امتیازی پرسپولیس را به ثمر رسانده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • اکبر IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    خوش بحال لنگی تیم سوگولی نصف اخبار که در شهر خبر که یک شبکه خبر ملی هست مربوط به پرسپولیس هست در ضمن شبکه سه هم که یک شبکه ملی هست در بست نوکر این تیم هست وتمام مسابقات این تیم را پخش می کنه دیروز تیمهای دیگه هم مسابقه دادند فقط یک خبر اون هم خیلی سر بسته در مورد شکست و پیرروزی نساجی وسپاهان باعث تعجب نیست.فکر کنم دوبار امسال پرسپولیس را دوباره می اولونندش.
    • محمدرضا IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      تا کور شود چشم حسود برم اسفند دود کنم چشم نزنی سرورتو
    • Amir IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      بهتر نیست بجای انگ الکی بستن به تیم رقیب و برای تخریب کمی منطقی فکر کنی ... تیمی که بیشترین طرفدار توی بزرگترین قاره جهان رو داره و زیبا ترین فوتبال رو بازی میکنه نباید بیشتر مورد توجه باشه؟ از نظر شما. بارسلونا با ختافه فرقی نداره؟ بهتر نیست بجای تخریب دیگری دنبال بهتر شدن تیمتون باشین؟
  • شیرعلی قلیچ خانی US ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    بله اسفنددودکنیدکه وی ای آر نیادکه بزرگترهای شما مسئولین لونگی حکومتی نمی‌گذارند بیادوالی بایداونموقع هزاران نذرونیازکنیدبه هوادار، ملوان، باخت نیاریدودرآسیاهم جوجه آخرپائیزمیشمارندصبرکن تاسعودخیلی بازی مانده منم منم خیلی کردین ولی چوب خدا حق تیم های لیگ برتری یقتون گرفت می‌گیرد انشاءالله حق سپاهان، استقلال، شهرخودروگفت، تراکتور، ووووووو
    • کیسه چزون در حسرت آسیا IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      اسفند دود کنم چشم نزنی سرورتو ای حسود بخیلا خدا میدونه به کی موفقیت بده به کی نده آدم حسود طرفدار حسود باشگاه کیسه دوچرخه العین حسود چیزی نمیشن چون حسود هرگز نیاسود چیزی هم نمیشین
    • عباسعلی محمدی ارتش سرخ IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      من جای تو باشم دهنمو میبندم و دنبال سوراخای تیم خودم میرم
    • محید IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      چوب خدا صدا ندارد چند دقیقه فکر کن شاید چوب خدا همین موفقیت پرسپولیس کبیر است شما همسال شما به ناحق چیزی را طلب میکند که اصلا حقتان نیست دیگران را مقصر میدانید همین باعث شده پرسپولیس هرروز موفق تر ظاهر شود شما هنوز دنبال چوب خدا هستی
  • فرهاد IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    خوشبحال‌ پرسپولیس که همیشه کیسه ها از بردنش حسودی می کنن و در مورد سرورشون بد وبیراه میگن.
  • سرور کیسه IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    کیسه کش هم اکنون :😡🥵🥵🙁.شما کیسه ها به جا کیسه کشی برید با اباب بازی هاتون بازی کنید. 👑=🌚

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی