این کشتی‌گیر با حواله خودرو وارد کرد
منبع: اطلاعات
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل نساجی قائمشهر گفت: تماشاگر احساساتی است. وظیفه ما این است به تماشاگر توضیح دهیم و تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

نساجی قائمشهر به عنوان یکی از سه نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد پر نوسانی را در آن مسابقات و همچنین در لیگ برتر داشته است، اما هیات مدیره باشگاه شمالی همچنان از سرمربی جوان و پر تلاش خود خود حمایت می‌کنند.

درباره این موضوعات و همچنین تقابل برخی از چهره‌های کشتی با چند شخصیت فوتبالی، با صادق درودگر مدیرعامل نساجی گفت‌وگویی انجام شده است.

درودگر در ابتدا درباره عملکرد تیمش در هفته‌های اخیر گفت: ما باید تیم را به اندازه خودش نگاه کنیم. ما باید ببینیم اهداف مان چه بوده است و الان کجا هستیم و بعد نتایج را بسنجیم. ما در لیگ برتر دنبال تک رقمی بودن بودیم و الان هم از هدف مان دور نشده ایم. نتایج نساجی نشان می‌دهد که ما در هیچ مسابقه‌ای شکست فاحش نداشتیم. بازی‌های برابری داشتیم و در دو بازی در آخرین دقایق باختیم؛ به تعبیر دیگر برابر رقبا بازی یکطرفه به نفع آن‌ها نداشتیم. 

وی افزود: در آسیا به نوبهاری را باختیم که الهلال در دقیقه آخر با آن‌ها مساوی کرده بود. در بازی آخرمان برابر نوبهار بازیکن مان مصدوم شد و بازیکن دوم هم مصدوم شده و بازیکن سوم اخراج شد؛ این‌ها حوادث فوتبالی و به نوعی بدشانسی است، در واقع اسیر حوادث نادر شدیم. در بازی با الهلال هم تیم سه و نیم میلیون دلاری با تیمی بازی داشت که ۲۷۶ میلیون دلار برایش هزینه شده بود و این یک جنگ نابرابر به حساب می‌آمد.

مدیرعامل نساجی درباره اعتراضات هواداران نساجی به کادر فنی این تیم نیز گفت: تماشاگر احساساتی است و این کارها را انجام می‌دهد. وظیفه ما این است به تماشاگر توضیح دهیم و تلاش مان را بیشتر نمائیم. شاید ۷۰، ۸۰ درصد تماشاگران ما اینگونه نباشند و با منطق با مسایل برخورد کنند.

درباره جنگ رسانه‌ای این روزها میان برخی چهره‌های غیرفوتبالی و مشخصا کشتی گیران با چند شخصیت فوتبالی بر سر حواله‌های خودرو، از درودگر پرسیدیم که وی پاسخ داد: ریشه این مسایل، در فقدان استراتژی درست برای ورزش کشورمان است.فدراسیون فوتبال ژاپن ۲۰۰ میلیون بودجه لیگش است و ۸ میلیون دلار هم برای تیم ملی خود هزینه می‌کند. این رقم از کل بودجه ورزش ایران بیشتر است. توجه به ورزش و فوتبال در کشور ما منطقی نیست. مجلس برای خیلی از دستگاه‌ها بودجه تعیین می‌کند که در زندگی مردم اثری ندارند، اما برای ورزش با این حجم از اثرگذاری توجهی قائل نیستند. 

وی در پایان گفت: من به رشته‌های دیگر حق می‌دهم که مطالباتی داشته باشند، اما مگر آقای حمید سوریان از همین جامعه کشتی نرفت و با حواله خودرو وارد کرد؟ آیا آن روز جامعه فوتبال علیه ایشان موضع گرفت؟ شخصا با صحبت‌هایی که اخیرا در فضای مجازی از سوی کشتی گیران عزیزمان شده موافق نیستم. حالا یک جوان از روی احساسات حرفی زده است و این نباید موجب شود که ما از اصل ماجرا که همان اهمیت نداشتن ورزش است غافل شویم. ضمن اینکه شخصا با اهدای آن حواله‌های به فوتبالیست‌ها موافق نیستم و معتقدم پرداخت پاداش‌ها باید بر اساس یک آئین نامه مشخص باشد تا این موارد را به دنبال نداشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • مهدی حق... IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    برید .مثل زالو به جان بیت المال افتادید و دارید چپاول می کنید .مطمعن باشید پشت این بازیکنان رانت و فساد هست
    • محمود IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      در تمام جهان ورزش خودش مولد اقتصاد است یعنی اسپانسر جذب میکند و خرید و پول رو اسپانسر میده. در ژاپن وکره بسیاری از شرکتها شون اسپانسر ورزشکارا میشن و البته پولش رو هم در میارن. اما در کشور ما ورزش اقتصادی نداریم یک ورزشکار وقتی مدال می آورد هم نام خودش و بعد هم نام کشورش را مطرح میکند خب چرا باید به همین ورزشکار از بیت المال و مالیات مردم پولی بدیم که از نظر معیشت در رفاه باشه. ما مردمی که ورزشکار نیستیم مگه از صبح تا شب تلاش نمیکنیم؟! منظور اینه که باید از ورزش پول در بیارن و همین پولها رو برای ورزشکاران هزینه کنن. ما کشور خودت رو ژاپن مقایسه میکنی اونا هم از مالیات مردم برای ورزشکارشون خونه و ماشین نمی خرن!
  • مهدی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    شما حمید سوریان ژنرال و برند کشتی ایران که واسه قهرمانی المپیک بهش حواله دادن با فوتبالیست‌های دوزاری یکی میکنی؟ الحق که با این مدیرها با این تفکر واقعأ هنوز شانس آوردیم اوضاعمو ن اینه. قهرمان المپیک رو با بازیکن‌های که بخاطر باخت حواله گرفتن یکی میکنه. در ضمن اون یه نفر بوده اینا یه تیم فوتبال دوزاری و بعلاوه 15 حواله به افراد خاص با روابط و لابی گرها تو فدراسیون فوتبال که حدودأ 40 حواله شده پاداش باخت. که اصلش واسه خیانت به مردم در زمان اعتراضات بوده، چون دقيقأ تو همون تایم رفتن دفتر ریاست جمهوری و حواله حق السکوت گرفتن که یه اشاره ای هم تو مصاحبه طارمی و فردوسی پور به این جریان شد.
    • عقاب کلک و پر ریخته IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      خدایی حق گفتی،روحت شاد ژنرال ۸ ستاره رو با کی مقایسه میکنن
  • فاطمه IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    حمید سوریان قهرمان المپیک شد ۱۰ساله پیش نه الان که سکه هم نمی دن
  • ۶ IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    مشخصه خودتم یکی از اعضای فدراسیون هستی که حواله گرفتی
  • سلگی IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    اقای محترم میلیاردی از باشگاه پول گرفتی حواله میلیادی هم گرفتی چیکار کردی ....
  • کیوان IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    کسی نیست یه حواله پراید بمن بده؟ قول میدم یا توپ ردبشه یا بازیکن حریف
  • ع ق QA ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    آفرین آقایون حسود توجه کنند و بهتر تمرین کنند واقعا خلایق هرچه لایق
  • محمدده حقی تهران IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    عالیجناب سوریان رو باید خودرو خارجی رایگان بهش بدن نه اجازه واردکردن خودرو۰ سوریان تاریخ ساز یک ملت وکشور ویک امت ۰ مثل سوریان قرنی یک نفر پدید میشه۰
  • عدالت خواه IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    اینم لنگیه، و به دنبال حواله.
    • محمد گرجی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
      نه کیسه کش مثل روزبه
  • حسبن IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    حمید سوریان حقش بوده نابغه کشتی جهان است شما با این فوتبالیست ها برای کدام برد وجام خودرو وارد کردند حسن یزدانی با این همه مدال آن هم المپیک وجهانی حقش هست یا تیم ملی فوتبال شش تا از انگلیس خورد اینها ازگروه بالا نیامدند با این همه هزینه مربی وکادرو اردو های مختلف پول ویلمتوس وهمراهان باشگاه نساجی از قبل هم بدتر شده بیخود آمار تحویل ندهیدبا این همه هوادار با تعصب وفهیم حالا که وفادارند دلیل نمیشه بهانه تراشی کنید این تیم مشکل فنی ومربی دارد پرواضح است
  • عادل IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    با این وضعیت اقتصادی بد کشور و مردم،این دلیل قانع کننده ای نیس ک هرکی هرکجا فرقی نداره مقامی بیاره بهش نگاه نامحدود بشه،پاداش هم بهتره حدوحدود داشته باشه حالا هرکی میخوای باشی باش..
  • اهورا IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    اخیرا همه میگویند ما انقدر هزینه کردیم و تیم مقابل چند ده برابر. اگر نمی توانید بیخود هزینه نکنید و منت سر مردم نگذارید که بعد بگویید هوادار احساسی است) فاقد عقل و منطق( ثانیا سوریان چه عناوینی برای این کشور کسب کرد و فوتبالیست ها چه گلی سر ملت زدند؟ ثانیا سوریان یکنفر، فرضا حرفتان قبول. اما چند فوتبالیست ماشین وارد کردند؟؟؟
  • A.... IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    مزخرف نگو همیشه کشتی یا رشته هایی غیراز فوتبال بوده که مردم رو شاد کرده و بار فوتبال بنجل رو بدوش کشیدن بایدم بیشتر حمایت بشن فوتبالیست‌ها جز باخت چیکارکردن که حواله خودرو بهشون بدن 45سال تو آسیا چیکارکردن جز باخت پول یه مربی تیم ملی رو خرج کشتی یاغیره کنن‌ مردم دیگ فوتبال ببین نیستن
  • حبیب IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    برای باخت حواله خودرو دادن . چرا مسئولین اصلا قبول کرد . چرا به این به درد نخورها این همه باج دادن که سرود جمهوری اسلامی و بخونن . واقعا رانت و فساد نفس این مملکت و بریده . بیشتر هم این مدیران درجه ۲ و ۳ انجام میدن امثال همین اقا . درد و بلای سوریان بخوره تو سرتون . ولی کلا باید این داستان حواله رو جنع کنن . ورزش میکنن پولش و میگیرن دیگه حواله چیه اخه .
  • ژنرال هموسو IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    الان فوتبالیست ها در کدوم مسابقات مدال آوردند ؟؟؟
  • علی از مازندران ورزشکار IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    ببخشید جناب اگر آقای سوریان با حواله خودرو وارد کرد دارای 7 تا مدال جهانی است صحبت اینه فوتبالیستی که افتخاری ندارد چطور حواله خودرو چند میلیاردی می‌گیرد. بعدش در کشور خودمان باید رشته ها ی ورزشی را مقایسه کنیم نه موقع پول گرفتن فوتبال با دیگر کشورهای دنیا مقایسه.. فوتبالی که از لحاظ کیفیت از 20 سال گذشته پایین تر اومد.
  • علی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    حمید سوریان ۱۱ طلا جهان و المپیک و آسیا رو داره داخل کارنامش با این همه افتخارات حقش نیستش یک ماشین بتونه حواله کنه
  • صادق ذوالفقاری IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    یک قهرمانی آسیا بیارین بعد پول بخاین قرارداد فوتبالیستها باید سالی دو میلیارد باشه تا برن تلاش کنند وزحمت بکشند اونوقت هیچ باشگاهی بدهکار نمیشه
  • ج ح IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    حیفه پول بیت‌المال که برای فوتبال چپاول میشه این فوتبال واین فدراسیون هرگز در آسیا موفق نمیشن چونکه فساد ودزدی از صدر تا ذیل بوده درد وبلای کشتی والیبال توسر این فوتبال
  • علی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    سوریان تو باند دبیر و بچه محل ایشان است بایدم حواله جند خودروی لوکس بهش بدن چون عقبه آن ۴الی ۵ نماینده مجلس گردن کلفت رانتش بودن ولی حق کستی گیرای مازندرانی همیشه خورده میشه با اینکه ۸۰ در صد مدالهای کشتی و حتی ورزشهای رزمی برای ورزشکاران مازنی است ولی مدیران اشد از جمله استاندار بی کفایت مازندران از ورزشکاران حمایت نمیکنند حتی به فکر رفاه استان هم نیستن .حق با کشتی گیران و سایررسته های مدال آور غیر فوتبتلیستهای سوسوله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی