نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
۱ |
۲
عکس| لحظه‌ای که قلب پرسپولیسی‌ها از کار افتاد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعلام پنالتی به سود استقلال تاجیکستان می‌توانست رویاهای آسیایی پرسپولیس را برهم بزند.

شروع بازی پرسپولیس - استقلال تاجیکستان با حملات پردامنه بازیکنان تیم میهمان همراه بود که در همان دقایق نخست به یک برخورد در محوطه جریمه و اعلام پنالتی به سود تیم تاجیکی همراه شد.

نکته جالب اینکه در این صحنه مسعود ریگی و دنیس بگانوویچ پشت به دروازه بودند و بازیکن شماره هشت استقلال فرصت شوتزنی نداشت اما ریگی که برای تصاحب توپ اقدام کرده بود، با روی پا به پشت ساق این بازیکن ضربه زد و خطای پنالتی را مرتکب شد.

البته خطای ریگی از سوی داور پراشتباه عراقی اعلام نشد اما در ادامه از اتاق داور ویدیویی این موضوع به اطلاع او رسید تا بعد از بازبینی صحنه، پنالتی به سود استقلال تاجیکستان اعلام شود.

این لحظه حساس و سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس بود که با دریافت گل، کاملا امیدهای صعود خود را از دست رفته می‌دید. چرا که دفاع مستحکم و فشرده استقلال تاجیکستان کاملا می‌توانست کار را برای پرسپولیس دشوار کند و سه امتیاز این تیم را کاملا در هاله‌ای از ابهام قرار دهد.

با این حال علیرضا بیرانوند موفق شد پنالتی را از مهاجم نیجریه‌ای استقلال دوشنبه سیو کند تا پرسپولیس را به بازی برگرداند و البته مسعود ریگی را از انتقادات تند بعد از بازی در امان نگه دارد.

عکس| لحظه‌ای که قلب پرسپولیسی‌ها از کار افتاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    این پنالتیتر بود یا خطایی که بازیکن عصطغلال روی مهاجم پرسپولیس مرتکب شد!اگه یکی رو از بین تماشاگران خود تیم تاجیکی داور گذاشته بودن با وجود وار بهتر داوری میکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی