نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آتش اختلاف بین بارسلونا و رئال شعله‌ور شد/ فلورنتینو پرس به ال‌کلاسیکو نمی‌رود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک توئیت باعث دعوای دوباره بارسلونا و رئال‌مادرید و عوض شدن تصمیم رئیس مادرید شد.

در جربان دیدار رئال مادرید مقابل براگا در لیگ قهرمانان که سه‌شنبه شب با برد ۲-۱ رئال به پایان رسید، میکل کمپس مدیر و سخنگوی باشگاه با انتشار یک توئیت خطاب به وینسیوس مهاجم رئال نوشت که او باید یک سیلی دریافت کند.

قابل انتظار بود که رئال مادرید به این ماجرا واکنش نشان داده و عصبانیت خود را بروز دهد. فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال برای اینکه موضع خود را نسبت به این ماجرا نشان دهد تصمیم گرفته که در بازی ال کلاسیکو که شنبه در ورزشگاه المپیک شهر بارسلونا برگزار می‌شود حضور پیدا نکند.

پرس پیش از این فصل گذشته نیز در ورزشگاه نوکمپ حاضر نشد به این دلیل که در آن زمان ماجرای مربوط به رشوه دادن بارسلونا به نگریرا عضو سابق کمیته داوران اسپانیا مطرح شده بود. با این وجود طی چند روز گذشته گزارشها حاکی از آن بود که فلورنتیو پرس قصد دارد این بار به بارسلونا برود و در ال کلاسیکو حضور داشته باشد اما توئیت توهین آمیز مدیر و سخنگوی باشگاه بارسا در مورد وینیسیوس باعث شد نظر رئیس رئال عوض شود.

طی هشت ماه گذشته تنش بین رئال مادرید و بارسلونا به شدت زیاد شده در حالی که پیش از آن به نظر می‌رسید که ارتباط بین دو باشگاه و به ویژه بین مدیران آنها بهبود یافته باشد. حالا توئیت جنجالی کمپس باعث بیشتر شدن آتش اختلاف بین دو تیم در آستانه ال کلاسیکو شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی